Heb ik ooit verteld dat mijn opa in de jaren 30 tijdens de crisis mussen verfde en ze verkocht als parkieten ?quote:Op woensdag 25 juni 2025 06:04 schreef pullup het volgende:
In ieder geval mooier dan die twee hierboven
[ afbeelding ]
Ik vouw ze in wc-papier en leg ze buiten neer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 06:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zielig..
Kut.. ik was even afgeleid en nu issie weg![]()
Gauw opstaan
Ik dacht al, wat doet dat paard in de gang.quote:
Niet geklikt, ik snap sowieso niet wat daar interessant aan isquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:45 schreef Karzai het volgende:
Maxim hartman zamelt geld in voor meneer mand
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rant/2025/06/25/#114
Dat is een grappig en schattig vogeltjequote:
Ik had een afspraak , lekker ff op de fiets uitwaaienquote:
Gelukkig ook geen harde wind meer..quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had een afspraak , lekker ff op de fiets uitwaaien
Nee, het is echt lekker buiten , maar die wind gisteren vond ik ook wel lekkerquote:
Krijg je wel warrige haren vanquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, het is echt lekker buiten , maar die wind gisteren vond ik ook wel lekker
Truequote:Op woensdag 25 juni 2025 11:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijg je wel warrige haren van![]()
Van t weekend weer warm..
Dat scheelt alweer met WC-spray.quote:
Gevonden? Ga je appeltaart bakken?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben al een half uur op zoek naar een half kaneelstokje
Ik had het mee laten pruttelen in de chili en normaal haal ik het eruit voordat ik de bonen erin gooi, maar dat was ik dit keer vergeten, dus het was zoeken naar een naald in een hooiberg. Maar ik heb hem!quote:
Ah dat helpt wel idd ja, ik soms wel een vlecht in..maar ook niet altijd zin in..quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
TrueDaarom heb ik op die momenten een knot op de kop
Ik kan niet vlechten bij mezelfquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat helpt wel idd ja, ik soms wel een vlecht in..maar ook niet altijd zin in..
Niet?quote:
Heb jij het tot over je kont?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet?Dat is best makkelijk..zeker als je langer haar hebt
Nee iets over mijn schoudersquote:
Oh ik heb het langer , jet zal dus wel aan mij liggenquote:
Misschien een filmpje kijken hoe je een vlecht bij jezelf moet makenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ik heb het langer , jet zal dus wel aan mij liggen
Vaak gedaan gaat em niet wordenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een filmpje kijken hoe je een vlecht bij jezelf moet maken
Dat is inderdaad een verdiende verwennerij, sterkte met het opruimen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:18 schreef Seeburg54 het volgende:
Cappuccino met appel notentaart.
Even verwen moment in de konditorei in het dorp.
Mag ook wel, want het huis van mijn moeder aan het opruimen. Niet leuk om de spulletjes waar ze zo van hield naar de kringloop te brengen.![]()
Ik ben naar zandvoort gefietst net en denk dat de kustwind wel hielpquote:
Lekker op het strand uitwaaien?quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben naar zandvoort gefietst net en denk dat de kustwind wel hielp
Nee meteen weer terug via Bloemendaalquote:
Ah zoquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee meteen weer terug via Bloemendaal
Ja van alles watquote:
Door de duinen fietsen is tofquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja van alles watMet stukken door de duinen ook
Altijd welquote:
Pciesquote:
Die ene..quote:
Die anderen hebben geen gele jurkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |