Denk dat het niet per definitie was dat ze weer ging winkelen maar de heppie de peppie houding en dat mensen er achter kwamen dat ze nog steeds rollebolt met pim die ook nog steeds tegen zijn vrouw aan het liegen was/is 🤷quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het leven gaat ook verder. Als ik was gaan winkelen 2 weken nadat mijn (ex?) partner was gestorven was er waarschijnlijk gezegd: wat goed dat je de deur weer uitkomt. Er is veel gebeurd daar, maar goed haar leven moet ook op een bepaalde manier weer doorgaan.
Dat ze privacy vraagt voor de kinderen vind ik in dit geval dan wel weer positief te noemen, beetje mosterd, maar je moet ergens beginnen met je kinderen privacy gunnen.
Maar snap ook dat het voor zijn nabestaanden als heftig kan worden ervaren en ze daar boos en/of emotioneel om kunnen zijn.
Het is gewoon een hele nare situatie, er zijn alleen maar verliezers denk ik.
Heb eerder hier al gezegd dat ik het goed snapt dat ze er even uit gaat met een vriendin. Maar ik snap werkelijk niet dat je dit “vrolijk” op je insta moet plaatsten na de hele trieste gebeurtenis. Dat was meer mijn punt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het leven gaat ook verder. Als ik was gaan winkelen 2 weken nadat mijn (ex?) partner was gestorven was er waarschijnlijk gezegd: wat goed dat je de deur weer uitkomt. Er is veel gebeurd daar, maar goed haar leven moet ook op een bepaalde manier weer doorgaan.
Dat ze privacy vraagt voor de kinderen vind ik in dit geval dan wel weer positief te noemen, beetje mosterd, maar je moet ergens beginnen met je kinderen privacy gunnen.
Maar snap ook dat het voor zijn nabestaanden als heftig kan worden ervaren en ze daar boos en/of emotioneel om kunnen zijn.
Het is gewoon een hele nare situatie, er zijn alleen maar verliezers denk ik.
Die motor staat elke langere rit stil. Alleen het stukje van het ouderlijk huis naar zijn eigen slaapplek houdt dat ding vol. Oftewel: rijp voor de sloop.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef Tarantelle het volgende:
Ik moet de kinderen er aan herinneren, maar ze moeten af en toe wel meehelpen, dus vaatwasser uitruimen, stofzuigen, opruimen, koken, dat soort dingen. Is ook gewoon noodzaak, anders redden we het niet.
En die paniek om Jim vond ik ook wat apart. Natuurlijk probeer je je kinderen altijd te helpen, maar hij is 25 en het is niet de eerste keer. Dan zou ik als ouder ook denken: zorg voor fatsoenlijk materiaal om te reizen en bel een hulpdienst.
Ook niet om met de auto te stoppen en dan een motor in te laden. Ik snap het hoor, maar ik had toch liever een sleepwagen laten komen, die de hele dag niets anders doen en voorzien zijn van alarmlichten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hij reed denk ik op de snelweg, want de weg was afgekruist. Dan kan ik me voorstellen dat je niet lekker zit, het is niet de fijnste plek om stil te staan.
Ja maar wie moet dan de was wegbrengen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM die naar de schuur loopt om te vragen wanneer Maarten komt koken. En ze eten smakelijk, pasta pesten 😂
En een salade, die waarschijnlijk al klaar was.
Hoe rigide ben je dan? Doe het een keer zelf, of raakt de mental load dan helemaal en definitief ontregelt?
En zat Jim nou met zijn vieze sleutelhanger zo in de salade?
‘Wat vervelend dat het nu net begint te regenen terwijl ik sta te filmen ‘quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:53 schreef Earring het volgende:
[..]
En dat filmen hoe ze de motor uit de auto halen wil toch ook niemand missen?
Die Jim doet mij denken aan mijn zwager. Zwager heeft ondanks zijn leeftijd, 52 inmiddels, nog steeds niks op orde. Begint aan allerlei projecten en begint na korte tijd weer aan een ander "heel goed idee", hing financieel erg aan zijn moeder en heeft na haar dood de hele erfenis in korte tijd opgemaakt. Ook een soort mislukte pannenkoek bedenk ik nu. Komt niet goed.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM die naar de schuur loopt om te vragen wanneer Maarten komt koken. En ze eten smakelijk, pasta pesten 😂
En een salade, die waarschijnlijk al klaar was.
Hoe rigide ben je dan? Doe het een keer zelf, of raakt de mental load dan helemaal en definitief ontregelt?
En zat Jim nou met zijn vieze sleutelhanger zo in de salade?
Ik ben benieuwd wat hij gaat doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:21 schreef Missinglink24 het volgende:
Goed dat Jim een opleiding gaat volgen. Krijgt ie misschien ook weer wat andere sociale contacten zodat hij niet elke dag bij papa en mama op de bank zit.
Dit! Hier zijn enkel verliezers, waarvan de kinderen uit beide gezinnen de allergrootste zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het dan wel weer heftig hoe sommige daar een heksenjacht hebben geopend 🤔 laatste wat die kinderen nodig hebben is ook nog een moeder die tot wanhoop word gedreven 🤷 voor deze flu's is hun online leven alles he
Er zijn dagen dat ze aan 100 stories komtquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:34 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik heb @:demammavan jaren geleden ontvolgd. Ik vond haar op het laatst zo hard overkomen, en haar reactie op goedbedoelde feedback (ook feedback of kritiek die aardig was verwoord) was altijd zo enorm bits. Ze zal denk ik nooit toegeven dat ze iets beter had kunnen doen, of een fout heeft gemaakt.
Het aantal stories dat ze plaatste vond ik ook altijd intens. Ik keek net even, en meer dan 50 stories in 24 uur. Dan ben je toch bij elk wakker moment aan het nadenken of het de moeite waard is om te filmen? Het lijkt me afschuwelijk. Ik vind het ook erg voor de kinderen. De jongsten weten niet beter, maar toch wel zielig als je je moeder later herinnert als een vrouw die vergroeid was met haar mobiel, en over jouw rug geld verdiende.
Oprecht bizar. Ze doet het nu natuurlijk al zo lang dat het volkomen normaal is geworden. Ik ben benieuwd hoe haar kinderen later terug zullen kijken op hun jeugd.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ze aan 100 stories komt
Ze staat ook altijd vooraan in mijn lijstje omdat ze constant nieuwe stories post
Sorry dat had ik niet gelezen, ik snap dat ook nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:36 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Heb eerder hier al gezegd dat ik het goed snapt dat ze er even uit gaat met een vriendin. Maar ik snap werkelijk niet dat je dit “vrolijk” op je insta moet plaatsten na de hele trieste gebeurtenis. Dat was meer mijn punt.
Even uit de meeleesstand, het lijkt de Leidse Instrumentenmakers School, heb ik zelf tijdens mijn middelbare school tijd ook als opleiding overwogen.quote:
Gatver, moet dat nou,quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ze gaat lekker online delen dat ze aan de slurf van een getrouwde vent zit te sabbelen terwijl haar man thuis zit. Duuuh.
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Even uit de meeleesstand, het lijkt de Leidse Instrumentenmakers School, heb ik zelf tijdens mijn middelbare school tijd ook als opleiding overwogen.
Ja Jim is zo’n typische adhd-er die begeleiding nodig heeft. Maar de Geertsen vinden dat de kinderen het allemaal maar moeten ondervinden. En dat is bij veel kinderen een prima uitgangspunt maar niet bij iemand zoals Jim. Eigenlijk is het best wel triest voor hem.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:15 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Die Jim doet mij denken aan mijn zwager. Zwager heeft ondanks zijn leeftijd, 52 inmiddels, nog steeds niks op orde. Begint aan allerlei projecten en begint na korte tijd weer aan een ander "heel goed idee", hing financieel erg aan zijn moeder en heeft na haar dood de hele erfenis in korte tijd opgemaakt. Ook een soort mislukte pannenkoek bedenk ik nu. Komt niet goed.
Mooie opleiding. Leuk voor hem!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Even uit de meeleesstand, het lijkt de Leidse Instrumentenmakers School, heb ik zelf tijdens mijn middelbare school tijd ook als opleiding overwogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |