abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218049907
Wat mij verbaasd mij de fam Geerts is dat bijna de hele familie in rep in roer is (vooral paps en mams) als er iets met Jim aan de hand is.. die whatsappjes het lijkt wel alsof AM meteen niet meer goed kan typen van de paniek 😂😂😂😂
pi_218049913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 16:00 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik verbaas me hier ook over. Als ze 21 zijn moeten ze zichzelf zien te redden. Tot die tijd leven ze alsof ze niks kunnen?
Bedden verschonen, wassen, was opruimen, keertje stofzuigen. Het lijkt me volstrekt normaal als je als gezin samenleeft. Mijn 8-jarige verschoont eigen bed. Paar keer oefenen en je hebt er eindeloos plezier van.
Vooral dit. Helpen lijkt me vanaf een bepaalde leeftijd heel normaal.

Ik verbaas me erover dat Lot nu zelfs zonder zitverhoger vervoerd wordt. Ze is 4!!
pi_218049925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 15:47 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Wat mij verbaast is dat er minstens 2 volwassenen thuis zijn (Julia en Rens) en dat MG als hij thuiskomt de vaatwasser nog moet uitruimen. Maar dat zal ongetwijfeld zo in de planner staan.
En gelukkig is AM er om te filmen.

Dan hoort die taak niet bij die shift zeker? Jim moest laatst opruimen, tafel dekken voor de volgende dag en de "broodtrommels klaarmaken..
pi_218049956
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 16:00 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik verbaas me hier ook over. Als ze 21 zijn moeten ze zichzelf zien te redden. Tot die tijd leven ze alsof ze niks kunnen?
Bedden verschonen, wassen, was opruimen, keertje stofzuigen. Het lijkt me volstrekt normaal als je als gezin samenleeft. Mijn 8-jarige verschoont eigen bed. Paar keer oefenen en je hebt er eindeloos plezier van.
Ik ben van huis uit ook niet anders gewend dan dat wij daar vanaf een bepaalde leeftijd mee hielpen. Niet altijd van harte, maar dat werd gewoon van ons verwacht.
  donderdag 26 juni 2025 @ 16:44:29 #180
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218050117
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 13:32 schreef poohenzo het volgende:

[..]
volgens mij niet, dat moeten ze dan maar zelf ooit regelen en eventuele problemen later oplossen, want zo heeft AM het zelf ook gedaan! En als zij het zo doet dan moet het wel prima wel zijn en is er ook geen andere manier.
Bij AM mag alles er zijn, scheve tanden, scheve voeten, privacyloos leven, kinderen inzetten om geld binnen te harken, herrie in de nacht, wrakkenhoop in en om het huis....alles komt goed, ze heeft vertrouwen en alles lost vanzelf op.
pi_218050179
Curlymomm is nu haar Instagram flink aan het swifferen. Je ziet het aantal berichten teruglopen
pi_218050224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 16:53 schreef Brioche2 het volgende:
Curlymomm is nu haar Instagram flink aan het swifferen. Je ziet het aantal berichten teruglopen
Vind het dan wel weer heftig hoe sommige daar een heksenjacht hebben geopend 🤔 laatste wat die kinderen nodig hebben is ook nog een moeder die tot wanhoop word gedreven 🤷 voor deze flu's is hun online leven alles he
pi_218050237
Ik moet de kinderen er aan herinneren, maar ze moeten af en toe wel meehelpen, dus vaatwasser uitruimen, stofzuigen, opruimen, koken, dat soort dingen. Is ook gewoon noodzaak, anders redden we het niet.

En die paniek om Jim vond ik ook wat apart. Natuurlijk probeer je je kinderen altijd te helpen, maar hij is 25 en het is niet de eerste keer. Dan zou ik als ouder ook denken: zorg voor fatsoenlijk materiaal om te reizen en bel een hulpdienst.
pi_218050296
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef Tarantelle het volgende:
Ik moet de kinderen er aan herinneren, maar ze moeten af en toe wel meehelpen, dus vaatwasser uitruimen, stofzuigen, opruimen, koken, dat soort dingen. Is ook gewoon noodzaak, anders redden we het niet.

En die paniek om Jim vond ik ook wat apart. Natuurlijk probeer je je kinderen altijd te helpen, maar hij is 25 en het is niet de eerste keer. Dan zou ik als ouder ook denken: zorg voor fatsoenlijk materiaal om te reizen en bel een hulpdienst.
Bijzonderste vind ik dat als AM dat gedaan had (hem het zelf had laten uitzoeken) er waarschijnlijk even veel berichten zouden zijn wat voor slechte moeder ze wel niet is om kind niet te helpen 🤣👌
Links of rechts.... AM doet het fout
pi_218050305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het dan wel weer heftig hoe sommige daar een heksenjacht hebben geopend 🤔 laatste wat die kinderen nodig hebben is ook nog een moeder die tot wanhoop word gedreven 🤷 voor deze flu's is hun online leven alles he
Dit vind ik ook wel heftig! Die kindjes..
pi_218050309
quote:

[..]
Ben ik met je eens. Het viel me op doordat ik op reacties klikte en er ineens niks meer te zien was. Aan de andere kant is dit wel de keerzijde van alles online gooien.
pi_218050316
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:12 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Ben ik met je eens. Het viel me op doordat ik op reacties klikte en er ineens niks meer te zien was. Aan de andere kant is dit wel de keerzijde van alles online gooien.
Klopt.. Harde les voor deze Kim in iedergeval... Iedereen kan naast de pot piesen maar niet als je zelf de schijnwerpers op jezelf zet
pi_218050318
Het is inderdaad de keerzijde, maar ik denk dat iedereen bij dat gezin erbij gebaat is als ze geen online aandacht meer krijgen. Wat een zooi hebben ze ervan gemaakt
pi_218050385
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:15 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Het is inderdaad de keerzijde, maar ik denk dat iedereen bij dat gezin erbij gebaat is als ze geen online aandacht meer krijgen. Wat een zooi hebben ze ervan gemaakt
Absoluut, maar ze heeft van zichzelf een soort van Andre Hazes onder de momfluencers gemaakt en dus wordt ze ook zo behandeld. Echt heel sneu voor de kinderen, die hebben hier niet om gevraagd. Maar eerlijk gezegd vind ik dat de verantwoordelijkheid daarvoor bij Kimberly ligt. Je kan mensen niet kwalijk nemen dat ze willen weten hoe zo’n verhaal zit.
pi_218050391
Kimberly haar hele account is leeg gehaald en haar profielfoto is veranderd op insta. Ai ai ai
pi_218050400
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij mochten rare bijnamen niet 🤔 hoewel voor annemarie en kinderen andere regels lijken te gelden soms dus wie weet 🤔🤷
Kroonprins? Dat is een eer toch?
  Miss 200.000.000! donderdag 26 juni 2025 @ 17:37:21 #192
367000 roos94
pi_218050409
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:12 schreef Zonderschijn het volgende:

[..]
Dit vind ik ook wel heftig! Die kindjes..
Misschien had krullebol eerst aan dr kids moeten denken voordat ze meerdere levens ging verwoesten o|O
pi_218050460
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bijzonderste vind ik dat als AM dat gedaan had (hem het zelf had laten uitzoeken) er waarschijnlijk even veel berichten zouden zijn wat voor slechte moeder ze wel niet is om kind niet te helpen 🤣👌
Daarom zeg ik ook dat je als ouder je kind gewoon helpt. Alleen weet ik niet of ik het zelf gedaan (of gekund) had.

Als mijn kind continu brakke voertuigen koopt en daarmee geregeld pech heeft, dan is het op een gegeven moment snel klaar voor mij, dan morgen ze de ANWB of een pechdienst bellen. En daar zullen ook heel veel mensen wel weer wat van vinden.
pi_218050479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij jou nooit gelukkig 😉
pi_218050579
Ik denk vooral dat Curlymomm nog wat extra olie op het vuur heeft gegooid in haar omgeving door afgelopen dagen weer vrolijk stories te plaatsen alsof het leven zo weer doorgaat.

Ik kan mij voorstellen (zou het zelf niet doen) maar dat mensen uit de omgeving van Ricardo zelf juicekanalen hebben opgezocht om dat ze gewoon vooral heel boos zijn op haar gedrag.

Vind het zelf ook vrij respectloos dat ze nog geen 2 weken later weer “vrolijk” verder gaat op haar insta maar wel privacy verwacht voor haar kinderen. Had je gewoon ff een paar maanden of sterker nog gewoon volledig teruggetrokken van social media.
pi_218050580
quote:

[..]
Eens. Het hele gebeuren had al nooit online gegooid moeten worden maar dat is door betrokkenen zelf gedaan en als de geest eenmaal uit de fles is dan gaat ie er niet meer in.

Enige optie voor haar is denk ik helemaal van social media afgaan voor en hele lange tijd.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218050612
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 18:16 schreef Sushirijst het volgende:
Ik denk vooral dat Curlymomm nog wat extra olie op het vuur heeft gegooid in haar omgeving door afgelopen dagen weer vrolijk stories te plaatsen alsof het leven zo weer doorgaat.

Ik kan mij voorstellen (zou het zelf niet doen) maar dat mensen uit de omgeving van Ricardo zelf juicekanalen hebben opgezocht om dat ze gewoon vooral heel boos zijn op haar gedrag.

Vind het zelf ook vrij respectloos dat ze nog geen 2 weken later weer “vrolijk” verder gaat op haar insta maar wel privacy verwacht voor haar kinderen. Had je gewoon ff een paar maanden of sterker nog gewoon volledig teruggetrokken van social media.
Aan de andere kant: het leven gaat ook verder. Als ik was gaan winkelen 2 weken nadat mijn (ex?) partner was gestorven was er waarschijnlijk gezegd: wat goed dat je de deur weer uitkomt. Er is veel gebeurd daar, maar goed haar leven moet ook op een bepaalde manier weer doorgaan.

Dat ze privacy vraagt voor de kinderen vind ik in dit geval dan wel weer positief te noemen, beetje mosterd, maar je moet ergens beginnen met je kinderen privacy gunnen.

Maar snap ook dat het voor zijn nabestaanden als heftig kan worden ervaren en ze daar boos en/of emotioneel om kunnen zijn.

Het is gewoon een hele nare situatie, er zijn alleen maar verliezers denk ik.
pi_218050630
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Bij jou nooit gelukkig 😉
Nou dit vond ik idd een vrij normale actie voor een moeder 🤣 en zie wel vaker dingen waarvan ik denk "waar maak je je druk om"
Ze doet echt niet alles zoals ik het zou doen 🤣
pi_218050644
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:12 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Ja zij kunnen er niks aan doen maar wel een consequentie van influ zijn die ook nooit om de veiligheid van die kids heeft gedacht. Kim, Pim (maar ook Ricardo en Sanne) hebben dit zelf veroorzaakt. Eigen schuld hele dikke bult. Dag dag met je insta account. Want dat ook he, waarom gooit ze die ellende er niet gewoon af? Juist..
pi_218050650
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 18:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Aan de andere kant: het leven gaat ook verder. Als ik was gaan winkelen 2 weken nadat mijn (ex?) partner was gestorven was er waarschijnlijk gezegd: wat goed dat je de deur weer uitkomt. Er is veel gebeurd daar, maar goed haar leven moet ook op een bepaalde manier weer doorgaan.

Dat ze privacy vraagt voor de kinderen vind ik in dit geval dan wel weer positief te noemen, beetje mosterd, maar je moet ergens beginnen met je kinderen privacy gunnen.

Maar snap ook dat het voor zijn nabestaanden als heftig kan worden ervaren en ze daar boos en/of emotioneel om kunnen zijn.

Het is gewoon een hele nare situatie, er zijn alleen maar verliezers denk ik.
Winkelen is heel wat anders dan reclame maken met die influ vriendin van haar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')