volgens mij niet, dat moeten ze dan maar zelf ooit regelen en eventuele problemen later oplossen, want zo heeft AM het zelf ook gedaan! En als zij het zo doet dan moet het wel prima wel zijn en is er ook geen andere manier.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:17 schreef AppelsEieren het volgende:
@:demammavan
Ik zal nooit opmerkingen maken over je gebit maar de uitspraken van haar dat ze niet elk spleetje gecorrigeerd wil hebben is natuurlijk totale nonsens. Alsof de orthodontisten alle tieners vanwege cosmetische redenen beugels geven.
Jammer dat je dus eerst je halve leven met scheve tanden door het leven mag gaan als je een Geerts bent. Mijn dochter heeft een prachtig gebit maar moet toch echt een beugel en wat laten trekken omdat de scheefgroei ver gaat door kleine kaken. Als je niks laat doen aan dat soort dingen krijg je toch hele andere afwijkingen later, kaken, wangen, gezichtspieren noem maar op.
Heeft daar niemand een beugel?
Zo verbaas ik me over de combi van voornaam en achternaam bij Zhoufamily van Zac Zhou. Dat klinkt toch ook vreemd naar mijn idee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Oke, iets totaal onbelangrijks, maar ik blijf het me afvragen. De jongste van hvk, spreek je dat uit al loewie of loewee?
Of nog anders🤣
Loe-eye? Denk ik?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Oke, iets totaal onbelangrijks, maar ik blijf het me afvragen. De jongste van hvk, spreek je dat uit al loewie of loewee?
Of nog anders🤣
Nou ja dit! Het heeft meer gevolgen dan alleen cosmetisch.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:17 schreef AppelsEieren het volgende:
@:demammavan
Ik zal nooit opmerkingen maken over je gebit maar de uitspraken van haar dat ze niet elk spleetje gecorrigeerd wil hebben is natuurlijk totale nonsens. Alsof de orthodontisten alle tieners vanwege cosmetische redenen beugels geven.
Jammer dat je dus eerst je halve leven met scheve tanden door het leven mag gaan als je een Geerts bent. Mijn dochter heeft een prachtig gebit maar moet toch echt een beugel en wat laten trekken omdat de scheefgroei ver gaat door kleine kaken. Als je niks laat doen aan dat soort dingen krijg je toch hele andere afwijkingen later, kaken, wangen, gezichtspieren noem maar op.
Heeft daar niemand een beugel?
Nee, die zijn recent gedaan denk ik. Maar die koortslip is huge. Ik geloof niet dat ik ze ooit zo heb gezien. Is da normaal ja? Of is dat een restant van het prikken…quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De reel die Kyra deelt. Lekker hypocriet of niet? Wie heeft jarenlang de halve medische geschiedenis van haar kinderem gedeeld? Kan je ze nog afschermen maar iedereen weet er wat er met je kind aan de hand is.
En ik weet niet wat ik zie maar die lippen van ElineZwitser zijn echt niet mooi (en dan doel ik niet op de koortslip, daar kan ze niks aan doen natuurlijk)
Dit was mij van de week ook opgevallen. Geboorte van het zoontje staat er ook niet meer op. Terwijl ze zo een fotograaf erbij had.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
O wow.... Ze doet gewoon een control alt delete-je over ricardo 😳 ik vind dit heftig hoor... Er stonden eerst idd nog gewoon foto's van hem op haar insta
Nee misschien niet de juiste plek maar we mogen er wel iets van vinden (feitelijk dan). Maar het is toch zeker geen kattepis. En we kijken ernaar en mogen niks zeggen. Hou op schei uit. Ik vind al die momfluencers narcisten eerste klas. En kost blijkbaar tegenwoordig mensenlevens, maar o wee als we er iets van vindenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:54 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ook juice channel plaatst nu berichten over het hele Curlymom gebeuren.
Daar staat ook een printscreen in van Sanne en een volger die het over alles hebben.
Sanne had van de week hele slechte dagen en heeft vandaag ook nog niks gepost.
En van Kimberly… tsja ik vind daar van alles van maar denk dat het hier niet de juiste plek is om dat allemaal neer te gooien
Op Kimberly haar FB pagina word zelfs geroepen dat er meldingen zijn gedaan bij veilig thuis.. deze mensen weten denk ik echt wel van meer.. net zoals RealityFBI van meer weet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:02 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Nee misschien niet de juiste plek maar we mogen er wel iets van vinden (feitelijk dan). Maar het is toch zeker geen kattepis. En we kijken ernaar en mogen niks zeggen. Hou op schei uit. Ik vind al die momfluencers narcisten eerste klas. En kost blijkbaar tegenwoordig mensenlevens, maar o wee als we er iets van vinden
Haha idd, was me ook nooit opgevallen tot zij het pas zelf in de tekst schreef. Zeker om op te vreten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Zo verbaas ik me over de combi van voornaam en achternaam bij Zhoufamily van Zac Zhou. Dat klinkt toch ook vreemd naar mijn idee.
Wel om op te vreten dat mannetje 😍
Snap ik hoor dat je twijfelde, daarom vroeg ik het ook even na. Niet om te ‘snitches’ ofzo ;-)quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:18 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Mijn excuses! Ik twijfelde of het mocht, wel openbaar maar onbekende bron.... uiteindelijk dacht ik dat het mocht omdat de tekst van reality fbi ook mocht... helder nu
Sanne volgde haar vorige week nog.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:18 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ricardo volgt ze niet meer, hij haar wel( niet dat nu nog uitmaakt) maar Pim volgt ze wel en Pim haar ook. Sanne volgt ze ook niet
Terwijl deze juist besloten om niets meer te delen uit respect. Daar moet dan wel flink wat gebeurd zijn de afgelopen weken. Oh jongens toch wat maakt dit veel kapot. Te doen met de kindjes maar ook met Sanne.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:54 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ook juice channel plaatst nu berichten over het hele Curlymom gebeuren.
Daar staat ook een printscreen in van Sanne en een volger die het over alles hebben.
Sanne had van de week hele slechte dagen en heeft vandaag ook nog niks gepost.
En van Kimberly… tsja ik vind daar van alles van maar denk dat het hier niet de juiste plek is om dat allemaal neer te gooien
Ze zouden niks meer delen over hoe of wat met ricardoquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:17 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Terwijl deze juist besloten om niets meer te delen uit respect. Daar moet dan wel flink wat gebeurd zijn de afgelopen weken. Oh jongens toch wat maakt dit veel kapot. Te doen met de kindjes maar ook met Sanne.
Wat mij verbaast is dat er minstens 2 volwassenen thuis zijn (Julia en Rens) en dat MG als hij thuiskomt de vaatwasser nog moet uitruimen. Maar dat zal ongetwijfeld zo in de planner staan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:41 schreef Holaa het volgende:
Ik ben allergisch voor paarden én heb lichte smetvrees zo nu en dan: is het normaal om in je paardrijkleding in huis rond te lopen naar het rijden? Of kleden andere mensen zich minstens meteen om/spring je onder de douche?
De vaatwasser uitruimen in je paardrijbroek vind ik persoonlijk vrij onhygiënisch.
Ik verbaas me hier ook over. Als ze 21 zijn moeten ze zichzelf zien te redden. Tot die tijd leven ze alsof ze niks kunnen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:47 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Wat mij verbaast is dat er minstens 2 volwassenen thuis zijn (Julia en Rens) en dat MG als hij thuiskomt de vaatwasser nog moet uitruimen. Maar dat zal ongetwijfeld zo in de planner staan.
En gelukkig is AM er om te filmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |