schaamteloos zegquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:56 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Ik las dit ook op een FB account en twijfelde of ik mocht posten, , omdat het via via is....daar staat dat Pim bij CM in huis is al een week.
Neee joh. Wow dat is wel echt bizar dan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:56 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Ik las dit ook op een FB account en twijfelde of ik mocht posten, , omdat het via via is....daar staat dat Pim bij CM in huis is al een week.
Even een correctie. Er staat niet dat hij daar al een week in huis is, maar dat hij daar afgelopen week meerdere keten is gespot.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:56 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor op fb staat dat hij een week in huis isquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:03 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Even een correctie. Er staat niet dat hij daar al een week in huis is, maar dat hij daar afgelopen week meerdere keten is gespot.
Wat voor FB is dat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:06 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
nee hoor op fb staat dat hij een week in huis is
Kan mij zeker voorstellen dat je afleiding zoekt in zo’n situatie, maar ik denk dan… zet dat ff niet op je stories.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:07 schreef Bibii13 het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat Curlymomm lachend op foto’s staat en gaat Pincshoppen, je zou bijna denken dat er niets gebeurd is.
Ongeacht of daar wel of niet ruzies geweest zijn ; je (ex)man en vader van je kinderen is overleden, ik zou gebroken zijn.
Maargoed, ik heb het gelukkig nooit meegemaakt. Wellicht is dit een manier van omgaan met rouw, kan me voorstellen dat je afleiding zoekt.
Die van de Blije Mama?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:12 schreef Donna het volgende:
Dit is geen strenge regel trouwens, maar gewoon een tip van flip.![]()
Nou zeg dat ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:11 schreef Harper het volgende:
@:demammmavan
Jim weer motorpech. Misschien eens voor kwaliteit in plaats van kwantiteit gaan?
Volgens mij hebben ze allemaal meerdere voertuigen maar er is altijd pech.
Achtertuintje dan toch? 🤔🤏quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ja zou zomaar kunnen, ze woont in m'n spreekwoordelijke achtertuin.
Ja ik vind het dieptriest. Vooral voor de kinderen van beide kanten en ook voor Sanne van Onsgezinvanhierendaar.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:29 schreef ZombieQueen het volgende:
Wow, the shit is shitting bij curlymomm
Ja dit is toch onbegrijpelijk hèquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:23 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Beter dat dan de billen van Olivia. Maar papa Koen Bollen vindt alles prima.
Dan graag spoilers.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Mocht volgens de mods wel gewoon over gepraat worden omdat het account iedereen accepteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |