abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218045031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:22 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ik besef me door jouw tekst in eens dat Maarten het gewoon gewend is dat hij altijd tijdens het avond eten gefilmd word. In alle eerlijkheid; ik zit ook niet iedere avond aan tafel alsof ik in een sterren restaurant zit. Dus dat hij zich niet altijd bewust is van zijn tafel manieren vind ik niet zo gek.

Het valt me wel op dat ze de laatste tijd steeds wat soberder eten. Niet dat er iets mis mee is. Maar het zijn vaker avg en stamppotjes.

En bij Lot is het nog erger. Zij is direct vanuit de baarmoeder op het internet geslingerd.
Echt zielig hoe Lot continu op beeld is, waarom?
pi_218045113
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:22 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ik besef me door jouw tekst in eens dat Maarten het gewoon gewend is dat hij altijd tijdens het avond eten gefilmd word. In alle eerlijkheid; ik zit ook niet iedere avond aan tafel alsof ik in een sterren restaurant zit. Dus dat hij zich niet altijd bewust is van zijn tafel manieren vind ik niet zo gek.

Het valt me wel op dat ze de laatste tijd steeds wat soberder eten. Niet dat er iets mis mee is. Maar het zijn vaker avg en stamppotjes.

En bij Lot is het nog erger. Zij is direct vanuit de baarmoeder op het internet geslingerd.
Ik denk dat ze daar in huis soms ook gewoon vergeten dat er een camera aanstaat. Dat ding is met AM dr vergroeid.
Dus ik vind 't idd ook niet zo gek.
pi_218045269
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt zielig hoe L continu op beeld is, waarom?
Omdat een blonde kleuter met grote ogen lekker clicks oplevert.
pi_218045292
Volgens mij kickt jvp erop, zo schaars gekleed in beeld. Ik vind het net zo goedkoop als hun kleding.
pi_218045303
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 20:34 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
3 kindjes die hun vader moeten missen is verschrikkelijk, daar heb ik geen woorden voor.
Wat ik apart vind: influencers zoals Curlymom verdienen geld door volgers en door reacties e.d.
Je kunt niet verwachten dat wanneer je publiekelijk alles deelt en dus ook zulke dingen dat iedereen zn mond erover houdt.
Ik zou mijn hele insta opdoeken na alles wat er gebeurd is. Maar ik verdien mijn geld niet met insta, dus misschien te makkelijk gedacht.
pi_218045474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat een blonde kleuter met grote ogen lekker clicks oplevert.
Erg !
pi_218045804
https://www.facebook.com/share/p/1DkcaYbhs4/

Ik zag dit stukje voorbijkomen over waterdrop. Daar wordt je niet echt blij van.
pi_218045852
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 07:23 schreef Lalaland79 het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/1DkcaYbhs4/

Ik zag dit stukje voorbijkomen over waterdrop. Daar wordt je niet echt blij van.
Als je gewoon de verpakking leest weet je al gelijk dat je dit niet moet nemen 🤷 zeker niet door je dreumes op te laten drinken.
Jammer vind ik dat ze als voorbeeld de kola neemt.. Dan krijg je mensen die zeggen "ja maar het is gezonder dan gewone kola"
Voor een beter plaatje wat voor troep dit is kan je beter 3 willekeurige smaken nemen en uitlichten... In ieder zit meuk...
Ik geef mijn kind nog liever een mini beetje ranja dan een slok van deze troep
pi_218045858
Nou, we konden iig weer rustig slapen, Flip heeft zn schoolreis overleefd.
pi_218045861
Ik keek even naar Sanneke op TikTok, maar wat is die ondertitel bij haar profiel? “Zeg maar Sanne, vroeger keek je naar me op ..”

🤪 ? Alsof ze een BN’er is? 🤪🤪🤪
pi_218045872
Wat een onzinpost weer bij Judith. B. is zeker in de 2e helft van het jaar jarig😏. Ach dan kan ze weer doen alsof hij ergens geniaal in is en vervolgens roepen dat het door zijn geboortemaand komt.
pi_218045884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 07:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Nou, we konden iig weer rustig slapen, Flip heeft zn schoolreis overleefd.
Ik vond die stories over dat vriendenboekje zo dom 😂 ‘deze heeft hij zelf uitgezocht. Ik denk dat hij ‘m wel goedkeurt.’ En ja, ik snap dat hij deze waarschijnlijk online gezien had en op die manier gekozen had, maar het kwam heel suf over vond ik.
pi_218045896
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 07:38 schreef Ballerina888 het volgende:
Wat een onzinpost weer bij Judith. B. is zeker in de 2e helft van het jaar jarig😏. Ach dan kan ze weer doen alsof hij ergens geniaal in is en vervolgens roepen dat het door zijn geboortemaand komt.
Nee hij zou er juist voordeel van hebben. Want van maart. Maar liever had ze januari gezien natuurlijk. :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218045897
quote:
Bob is geboren in maart. ;)
pi_218045900
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 07:49 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Nee hij zou er juist voordeel van hebben. Want van maart. Maar liever had ze januari gezien natuurlijk. :)
Ow haha, geen idee wanneer dat kind jarig is.
pi_218045958
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 07:49 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ow haha, geen idee wanneer dat kind jarig is.
Hallo hij heeft het dit jaar ongeveer 6x gevierd... Verspreid over maanden.. Denk dat kind ook even niet weet wanneer hij echt jarig is 🤣
pi_218045966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 08:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hallo hij heeft het dit jaar ongeveer 6x gevierd... Verspreid over maanden.. Denk dat kind ook even niet weet wanneer hij echt jarig is 🤣
Vooral die Spaanse en Nederlandse verjaardagen he😂 Judith maakt overal een feestje van🤣
pi_218045968
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:03 schreef Holaa het volgende:
Die hoeveelheden bij AM van t avondeten. Treurig. En Maarten schuift alvast wat naar binnen, want tja moeder de vrouw filmt al jaren alles en wat zijn manieren?
Altijd daar aan tafel te vroeg beginnen, ellebogen op tafel en praten met volle mond. Hoort vast bij het grote gezin...

Alle kids eten alles, maar de kleinsten 2 eten bar weinig en vooral Lot krijgt veel 'lekkers' de rest vd dag zo te zien. Hopelijk heeft ze de Geerts' bouw en groeit ze uit haar kleuterfase. Ze propt het eten ook echt naar binnen voor en toetje. Lekker jaren '90 van AM.
Nee volgens mij vond een van de tweeling het ook niet lekker, maar ze hadden toch ook pas laat nog iets lekkers gehad.
Ik vind het een no go dat je het hebt over hopelijk groeit ze uit haar kleuterfase.
pi_218045987
Sanneke met dr unboxing van de Monsterbox. Ik denk dat hij nog verkrijgbaar is... Dat weet je toch voordat je het online zet?
pi_218046028
quote:
Hij is in maart jarig, toch?

Ik was spuit elf. 🤣
pi_218046083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 08:03 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Nee volgens mij vond een van de tweeling het ook niet lekker, maar ze hadden toch ook pas laat nog iets lekkers gehad.
Ik vind het een no go dat je het hebt over hopelijk groeit ze uit haar kleuterfase.
En daarbij, natuurlijk groeit ze uit haar kleuter fase
Ze is ook een kleuter toch
I can't help it, if I'm lucky
pi_218046091
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:
En ja hoor, weer creamy bij jvp.
Maar waarom die billen zo in beeld?
Beter dat dan de billen van Olivia. Maar papa Koen Bollen vindt alles prima.
  Moderator / Colorchick donderdag 26 juni 2025 @ 08:25:52 #48
382129 crew  Donna
pi_218046136
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Vera Urru maakt pr pakketjes voor haar collega's als afscheid. Laat Ik voorop stellen dat ik het goed vind dat ze het weggeeft en het niet zomaar in de prullenbak beland (misschien bij de desbetreffende collega's wel, maar dat even buiten beschouwing). Maar zij krijgt PR pakketjes opgestuurd en daar hoeft ze niks mee te doen? Ze krijgt het gewoon en kijk maar of je het in je la of in de prullenbak gooit, ze hoeft er dan geen reclame voor te maken? Zo vind ik t nu lijken.
Ja klopt, ze laat ze altijd zien zoals ze nu die pakketjes laat zien. En dat is voor zo'n bedrijf al helemaal geweldig. Schijnbaar.
pi_218046161
Als de Bollens op vakantie zijn zie je de hele tijd die billen in beeld, behalve wanneer ze uit eten gaan. Van mij hoeft dat niet zo prominent in beeld.
pi_218046208
Die tekst van DBM over haar zware leven. Ze gelooft het zelf volgens mij. Het is een soort excuus voor haar en andere moeders waarom ze zo vaak chagrijnig is. Echt, zij leeft in een ander universum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')