quote:Goalkeepers: Tristan van den Heuvel (Club Brugge), Calvin Raatsie (Excelsior), Robin Roefs (NEC)
Defenders: Neraysho Kasanwirjo (Rangers), Rav van den Berg (Middlesbrough), Ryan Flamingo (PSV), Jorrel Hato (Ajax), Ian Maatsen (Aston Villa), Bjorn Meijer (Club Brugge), Devyne Rensch (AS Roma), Anass Salah-Eddine (AS Roma), Wouter Goes (Alkmaar)
Midfielders: Ezechiel Banzuzi (OH Leuven), Antoni Milambo (Feyenoord), Youri Regeer (Ajax), Kenneth Taylor (Ajax), Luciano Valente (Groningen)
Forwards: Thom van Bergen (Groningen), Myron van Brederode (Düsseldorf), Million Manhoef (Stoke), Noah Ohio (Utrecht), Ernest Poku (Alkmaar), Ruben van Bommel (Alkmaar)
quote:
komt door deze gastquote:
en wat is daar mis meequote:Op woensdag 25 juni 2025 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en we beginnen alweer te schoppen
Je vriendin weer met de buurman betrapt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:28 schreef Zorro het volgende:
Man man man, ik kan ze ook geen moment alleen laten he.
Ben ik even 10 minuten wat anders doen, ligt ie er alweer in.
Gevulde wc?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:28 schreef Zorro het volgende:
Man man man, ik kan ze ook geen moment alleen laten he.
Ben ik even 10 minuten wat anders doen, ligt ie er alweer in.
u zei?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ohio.
Reiziger gelooft er ook niet meer in.
quote:
Ff een pizza fixenquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je vriendin weer met de buurman betrapt?
Delete Harvard Klaas.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:32 schreef Zorro het volgende:
Zo zie ja maar weer, ik ben er weer en het gaat weer uitstekend
Nee hoor, Engeland gaat dit wegchoken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:35 schreef Zorro het volgende:
Nou, dat worden strafschoppen zie ik alweer.
It's going home.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee hoor, Engeland gaat dit wegchoken.
Aan het ondermaatsen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
WTF was Maatsen daar aan het doen?
Geen reden om defensief de poorten open te gooien als onze spits een duel verliest.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Van Bergen is te langzaam en denkt dan lukt het wel met een duwtje in z'n rug
Dexterquote:
Waar hep die gespeeld?quote:
Met een grap de teleurstelling weg proberen te krijgen, altijd goed.quote:
Je merkte wel dat de vervangers van Rensch en Taylor van een minder niveau zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:58 schreef Caland het volgende:
Matig elftal ook wel
Alleen Valente en Roefs bevielen mij wel dit toernooi
Hato is ook echt een behoorlijk overhypte speler. Kasanwirjo in de basis is ook lachwekkend, die kan er werkelijk niets vanquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:58 schreef Caland het volgende:
Matig elftal ook wel
Alleen Valente en Roefs bevielen mij wel dit toernooi
Taylor viel wel mee, Kasanwirjo die er niks van kan en in een jaar 90 minuten heeft gespeeld is vrij lachwekkendquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je merkte wel dat de vervangers van Rensch en Taylor van een minder niveau zijn.
Ik vind spelers zoals Manhoef ook wel vermoeiend. Elke keer dezelfde soort acties proberen te maken maar ontzettend weinig rendement.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hato is ook echt een behoorlijk overhypte speler. Kasanwirjo in de basis is ook lachwekkend, die kan er werkelijk niets van
De eerste keer dat ik hem zag in hoedanigheid van trainer was bij de uitzending van Rondo een paar weken geleden.quote:
Doet elk interview alsof hij een bargast aan het interviewen is. Verschrikkelijke gozert.quote:
Hato is een veel te domme speler om centraal te staan, dat hebben ze wel goed ingeschat in Amsterdamquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hato is ook echt een behoorlijk overhypte speler. Kasanwirjo in de basis is ook lachwekkend, die kan er werkelijk niets van
Het was vooral dat hij het zichtbaar fysiek niet trok tegen de verdedigers maar toch steeds die duels opzocht. Elke keer kreeg hij een duwtje en dat was dan het einde van zijn actie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind spelers zoals Manhoef ook wel vermoeiend. Elke keer dezelfde soort acties proberen te maken maar ontzettend weinig rendement.
Toch knap dat ze dan nog zo ver zijn gekomen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk zit andermaal niet op scoren
Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsland - Engeland wel een mooie klassieker voor een finale.
Zo zijn er meer.quote:
Mijn gedachte. Hoe laat je iemand zo vrijquote:
"Hee daar komt die ene die net zo doorliep en hem erin knalde. Eh even denken. Neem jij hem over? Ik niet. Doe jij. Of jij. Ik kijk even toe, ja?"quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Hoe laat je iemand zo vrij
Ha ha. Ik dacht ff terug te lezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |