Dat is hier van augustus tot oktober, 40 graden met 75+% luchtvochtigheid en dauwpunt boven de 30°, was ook leuk met het WK #neverforgetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hier hebben we die lekkere vochtige lucht er nog bij
Je kan wel koffie gaan planten met dit weer en die koffieprijzen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een weer jongens. Ben helemaal in mijn element.
Eindelijk weer eens beetje temperatuurquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een weer jongens. Ben helemaal in mijn element.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil gewoon aan een buitenzwembad zitten met zuip, maar er is hier geen buitenzwembad met zuip in de buurt
(En ik ben aan het werk maar er is echt geen klote te doen)
Ik wil buiten bij ons kleine badje zitten, maar de mini vindt het te koud buiten en wil nu in de bloedhitte op zolder spelenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil gewoon aan een buitenzwembad zitten met zuip, maar er is hier geen buitenzwembad met zuip in de buurt
(En ik ben aan het werk maar er is echt geen klote te doen)
Dan vlieg je toch gewoon even naar een concert in Reykjavikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is hier van augustus tot oktober, 40 graden met 75+% luchtvochtigheid en dauwpunt boven de 30°, was ook leuk met het WK #neverforget
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga kijken of de oude haven voor een beetje verkoeling zorgt.quote:
G! Festival op de Färöer eilanden lijkt me ook wel vetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan vlieg je toch gewoon even naar een concert in Reykjavik
Dit kunnen @Koffieplanter en ik waarderenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik wil buiten bij ons kleine badje zitten, maar de mini vindt het te koud buiten en wil nu in de bloedhitte op zolder spelen
Mijn vriendin ligt savonds ook nog onder een deken op de bank en met een dekbed in bed. Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit kunnen @:koffieplanter en ik waarderen
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Mijn vriendin ligt savonds ook nog onder een deken op de bank en met een dekbed in bed. Ik had het kunnen weten
Er wordt gemikt op de jaarwisseling van 2026 naar 2027, maar demissionair staatssecretaris Thierry Aartsen (Openbaar Vervoer en Milieu) waarschuwde maandag in de Eerste Kamer dat zelfs dat tijdspad al krap is. Hij moet bijvoorbeeld nog uitwerken onder welke voorwaarden verenigingen zelf vuurwerkshows mogen verzorgen. Ook dat was een wens van de Kamer.quote:
Feestneus Thierry Aartsenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er wordt gemikt op de jaarwisseling van 2026 naar 2027, maar demissionair staatssecretaris Thierry Aartsen (Openbaar Vervoer en Milieu) waarschuwde maandag in de Eerste Kamer dat zelfs dat tijdspad al krap is. Hij moet bijvoorbeeld nog uitwerken onder welke voorwaarden verenigingen zelf vuurwerkshows mogen verzorgen. Ook dat was een wens van de Kamer.
Maar dat deden we al nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ulysse Ellian (VVD) nemen we ook niet meer serieus.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lsvlhfjuls2j
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |