Als Dilan Yesilgöz een fascisten leger op mij afstuurt zou ik prima een kop koffie met haar kunnen drinken.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerst een horde hyena’s onder leiding van fascist Wierd D ophitsen en op iemand afsturen en dan gezellig met hem willen keuvelen. Donder toch op met dat mens.
Is dit:quote:Douwe Bob, ik had nog nooit gehoord van die man.
Hij weigerde te zingen voor Joodse kinderen.
En Dilan Yesilgoz wilde koffie met hem drinken.
Want dat wil ze ook met de jodenhaters van GL/PvdA.
Maar Douwe wil dat niet.
En dat is allemaal nieuws.
Dit land is knettergek.
B valt af:quote:Op maandag 30 juni 2025 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit:
a) Een post van klaasweetalles
b) Een tweet van Geert Wilders
c) Een column van Hans Wiegel
Klaas zou nooit de naam van Yesilgoz kunnen spellen en is daadwerkelijk verstandig genoeg om niet in de VVD-propaganda te trappen (lol)quote:Op maandag 30 juni 2025 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit:
a) Een post van klaasweetalles
b) Een tweet van Geert Wilders
c) Een column van Hans Wiegel
Erg mooi dat Douwe Bob de ondergang van Ieniemienie inleidt.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Douwe Bob ziet geen meerwaarde in koffiedrinken met Dilan Yeşilgöz: 'Ze doet dit voor de bühne'
Nooit gedacht dat ik ooit team Douwe Bob zou worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg mooi dat Douwe Bob de ondergang van Ieniemienie inleidt.
Die gaat het heel lastig krijgen de komende maanden.
Ik zou graag meer naïviteit in het leven willen, maar de VVD is als voetballen tegen Duitsers.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg mooi dat Douwe Bob de ondergang van Ieniemienie inleidt.
Die gaat het heel lastig krijgen de komende maanden.
Ik hoop dat hij nog heel veel kinderen krijgt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik ooit team Douwe Bob zou worden.
Jeetje, niet zo over Klaas. Hij is echt de voice of reason in NWS en POL. Dit bedoel ik onsarcastisch.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas zou nooit de naam van Yesilgoz kunnen spellen en is daadwerkelijk verstandig genoeg om niet in de VVD-propaganda te trappen (lol)
Dit is dus de erg dode Hans Wiegel!
De VVD is als voetballen tegen Duitsers maar deze verkiezingen zijn als het WK van 2018.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou graag meer naïviteit in het leven willen, maar de VVD is als voetballen tegen Duitsers.
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, niet zo over Klaas. Hij is echt de voice of reason in NWS en POL. Dit bedoel ik onsarcastisch.
Het is natuurlijk ook wel dom van ieniemienie om aan ONZE volkse zangers te komen. Beter pijlen richten op Halsema, Timmermans of desnoods Job Cohen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De VVD is als voetballen tegen Duitsers maar deze verkiezingen zijn als het WK van 2018.
De Speld vindt van welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Zal dit volgens Ieniemienie ook weer antisemitisme zijn?
Je zou eens naar Kwataar moeten komen, we noteren een heerlijke 46° vandaag!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een weer jongens. Ben helemaal in mijn element.
Wat doe jij met dit weer dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een weer jongens. Ben helemaal in mijn element.
Hier hebben we die lekkere vochtige lucht er nog bijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je zou eens naar Kwataar moeten komen, we noteren een heerlijke 46° vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |