SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.quote:
Je kunt in ieder geval zienquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.
je mag delenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had van te voren op de site zitten kijken, degene die me op het eerste gezicht wel leuk leek hadden ze niet in de winkel.
Maar er zijn wel een paar kandidaten. Ik heb foto's.
Volgende week terug voor een tweede meting. Ze twijfelden of mijn oogdruk invloed had op mijn sterkte.
nopequote:
oh ja dat is goed te doen iddquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.
Iedereen kan wel eens per ongeluk iets in hun broekzak laten zittenquote:
Dit is NAVO, alles buiten het terrein is Hollandsquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker hollands. Persconferentie op klapkrukkies van de Wibra
[ afbeelding ]
Die sokjes van Hegsethquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantumquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
of Ikeaquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantum
Happy socks met USA vlaggetjes ookquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:
Zitten ver uit elkaar, kan Trump toch niet verstaan op deze afstand joh
Dit is de enige stem die luid en duidelijk te verstaan moet zijn, maar goed.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of niet
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
stocker images sur internet
voila
het is aarde verschroeiend buitenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel echt blij dat het vandaag niet zo warm en zonnig wordt als beloofd.
Het is gewoon een parodie op een kringspierverjaardag. Lijkt de wachtkamer van de huisarts wel man. Alleen nog een Libelle en een Donald Duck op dat tafeltje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantum
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of niet
smakelijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
voila
Ja doe ik. Geloof dat @loveislikeakiss ze ook wel wilde zien. Maar hele spannende keuzes zijn er niet gemaakt. En ik kijk niet blij, want ik was bezig om met een wazige blik die foto's te maken en ik wilde niet knijpen met m'n ogen.quote:
Ja. En gezien dit de zoveelste keer is at ze er een opmerking over maken, moet ik er denk ik maar eens mee naar de oogarts of zo. Glaucoom heb ik niet zoveel trek in.quote:oh, nouja goed om te meten dan denk ik?
Jup, erg benauwdquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
Het is niet niet echt warm, en ook niet zonnig
Wel benauwd
Hmmmquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja doe ik. Geloof dat @:loveislikeakiss ze ook wel wilde zien. Maar hele spannende keuzes zijn er niet gemaakt. En ik kijk niet blij, want ik was bezig om met een wazige blik die foto's te maken en ik wilde niet knijpen met m'n ogen.
[..]
Ja. En gezien dit de zoveelste keer is at ze er een opmerking over maken, moet ik er denk ik maar eens mee naar de oogarts of zo. Glaucoom heb ik niet zoveel trek in.
dit ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
voila
ohhh zij kunnen dat zelf niet meten. Verstandig, heb je ook een reminder nodig of ga jij dit wel echt doen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja doe ik. Geloof dat @:loveislikeakiss ze ook wel wilde zien. Maar hele spannende keuzes zijn er niet gemaakt. En ik kijk niet blij, want ik was bezig om met een wazige blik die foto's te maken en ik wilde niet knijpen met m'n ogen.
[..]
Ja. En gezien dit de zoveelste keer is at ze er een opmerking over maken, moet ik er denk ik maar eens mee naar de oogarts of zo. Glaucoom heb ik niet zoveel trek in.
foto's zijn handig want in de spiegel kijken is niet heel nuttig met monturen testenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:
i am allknowingquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik ging even naar buiten testen omdat @:loveislikeakiss dat zei en het hier binnen heul niet zo benauwd is
Maar het is idd erg benauwd
heb nog wel een portie spinazie voor jequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Gadverdamme die Domino's rotzooi is weer op. Nu worteltjes. Mijn lijf heeft iets gezonds nodig.
Ik heb ook nog waspeen liggen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Gadverdamme die Domino's rotzooi is weer op. Nu worteltjes. Mijn lijf heeft iets gezonds nodig.
Ik kon het wel zelf goed zien met montuur uitzoeken. Maar mijn bril heeft dan ook geen sterkte, alleen prisma'squote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
foto's zijn handig want in de spiegel kijken is niet heel nuttig met monturen testen
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog waspeen liggen.
Gister met wat honing en tijm geroosterd. Vandaag maar inleggen ofzo.
Dat blijktquote:
Oeh dat aten we thuis weleens. Met een gekookt eitje of liever nog een gehaktbalquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog wel een portie spinazie voor je
Kun jij vast wel wat meequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen worteltjes in huis meer
Wel meloen, nectarines en kersen
Mooi kut, wilde een paar ladingen was wegwerken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel echt blij dat het vandaag niet zo warm en zonnig wordt als beloofd.
ik heb gisteren zelfs kwiwi's gekochtquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
De worteltjes moeten echt op nu. Heb hierna nog snacktomaatjes en appels.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
ik heb wel wortels, en meloen en nectarinesquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
oh die had ik moeten halenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren zelfs kwiwi's gekocht
Ja, opeten bijvoorbeeldquote:
Levert domino’s ook salades?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren zelfs kwiwi's gekocht
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb wel wortels, en meloen en nectarines
maar dan weer geen kersenwel appels en peren
Ze kunnen de druk wel meten, maar het is meer een soort indicatie, kunnen weinig zeggen over of m'n oogballen straks exploderen of zo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh zij kunnen dat zelf niet meten. Verstandig, heb je ook een reminder nodig of ga jij dit wel echt doen?
Supquote:
Redelijk. Net terug van het tekenen...quote:
Heb je daarvoor zomer nodig?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi kut, wilde een paar ladingen was wegwerken.
Heb je nog leuke dingen getekend?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk. Net terug van het tekenen...
Beetje (veel) dressing erop dan moet het wel te doen zijn.quote:
quote:
1 2 3 4 | <?php // gewoon, omdat het kan en essnhills een schatje is $s_output = str_ireplace('383791', '383791 O+ O+', $s_output); ?> |
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hoe ik keek in de spiegel.
Dit verandert alleen de user id?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Weet niet waarom jij geen hartjes meer krijgt, de code daarvoor staat nog in het script
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Weet niet waarom jij geen hartjes meer krijgt, de code daarvoor staat nog in het script
[ code verwijderd ]
Daarom heeft ze nu ook ladingen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daarvoor zomer nodig?
Hoe doe je dat in de overige 10 maanden?
Vond het er ook al vreemd uitzien maar het heeft gewerkt... Misschien dat ik elders iets heb gewijzigd en dit niet meer werkt. Vanavond maar even kijkenquote:
Alles opsparen. 3 kamers vol met vieze was. En dan in de zomermaanden alles wassen en netjes sorteren in de 3 kamers en hopen dat je voldoende hebt om de rest van het jaar weer door te komenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het vast wel fixen, vanavond kijk ik evenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vreemd. Want het is echt al jaren niet meer te zien in het topic
benieuwd hoe dat gaat qua ongedierte en zoquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles opsparen. 3 kamers vol met vieze was. En dan in de zomermaanden alles wassen en netjes sorteren in de 3 kamers en hopen dat je voldoende hebt om de rest van het jaar weer door te komen
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan het vast wel fixen, vanavond kijk ik even
Gewoon naakt rondlopen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
well that escalated quicklyquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Aan de lucht drogen na het douchen enzo. Freebleeden.
Dan kun je eindelijk die oude tas eens opbergen natuurlijkquote:
Voor liefhebbers van elke grootte.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Die kun je toch ook gewoon in de gorevuilniskliko sodetieflazerstralen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kun je eindelijk die oude tas eens opbergen natuurlijk
Ohquote:
Dank, was de oplossing. Voorheen zaten er user id's in de post door Monitor, FOK zette die dan automatisch om naar namen. Ik heb dat echter veranderd naar namen en dat is waarom het niet meer werkt. Heb er nu dit van gemaakt:quote:
Dat wel, maar gewoon niet iets om hier te delen oidquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank, was de oplossing. Voorheen zaten er user id's in de post door Monitor, FOK zette die dan automatisch om naar namen. Ik heb dat echter veranderd naar namen en dat is waarom het niet meer werkt. Heb er nu dit van gemaakt:
$s_output = str_ireplace('essnhills', 'essnhills![]()
', $s_output);
Vannacht weten we of het weer werkt
zeer verstandigquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze kunnen de druk wel meten, maar het is meer een soort indicatie, kunnen weinig zeggen over of m'n oogballen straks exploderen of zo.
Ja, ik ga het echt doen. Ze vinden het jaren al twijfelachtig dus ik liet het een beetje gaan. Maar dit keer zei ze echt "dit is hoog". Dus dan beter maar even checken.
Mengseks lijkt me beter dan same sex seks.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Maakte een tikfoutje, mengseks in plaats van mengsels
Dat ligt maar net aan iemands voorkeuren natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mengseks lijkt me beter dan same sex seks.
Ah zo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik naar het circuit ga, is een kleinere tas wel fijn
Ja, in dit geval aan de mijne en ik ben van de mengseks. Als ik er wat over te zeggen heb natuurlijk, wat niet zo vaak voorkomtquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan iemands voorkeuren natuurlijk
kinkyquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Maakte een tikfoutje, mengseks in plaats van mengsels
ftfyquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, in dit geval aan de mijne en ik ben van de mengseks. Als ik er wat over te zeggen heb natuurlijk, wat nooit voorkomt
en nu heb je weer een reis geboekt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde naar bol.com gaan maar mijn browser is ingesteld op mijn gebruikelijke gedrag dus bracht me naar booking.com
quote:
quote:
2 sloten van 110 cm.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
fietsslot van 110 of 140 cm voor mijn fiets?
hij heeft geen ander slot op het wiel en ik wil m graag aan een boom/paal/hek vastzetten
volgens mij heb ik 90 en kom daar overal goed mee wegquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
hij heeft geen ander slot op het wiel en ik wil m graag aan een boom/paal/hek vastzetten
Als je het kwijt kan, dan lekker ruim nemen denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee ik heb niet eens iets op de planning staanquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu heb je weer een reis geboekt?
ik heb geen idee wat het aan extra gewicht geeft enzoquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het kwijt kan, dan lekker ruim nemen denk ik.
Ik zal een breinvoorzetje geven, kan er een kip geboren worden zonder ei?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, ik lieg er tenminste niet over
Trustenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:55 schreef Crack_ het volgende:
Bijna één uur, mooi tijdstip voor bedje en dutje.
je kunt ook beide bestellen en dan eentje retourneren? of testen bij fysieke winkelquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat het aan extra gewicht geeft enzo
of hoe ik m om de fiets kan wikkelen tijdens het rijden
ho niet zķ snel. Ik moet eerst nog wat kleine bed-preps doen en dan nog wat werk verzetten in bedje en dan een dutjequote:
ik bestel bij voorkeur al niet, laat staan dat ik dingen wil retournerenquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je kunt ook beide bestellen en dan eentje retourneren? of testen bij fysieke winkel
in dit geval ideaal; kun je het meteen testen toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik bestel bij voorkeur al niet, laat staan dat ik dingen wil retourneren
thanks voor je input, doen we niks meequote:Op woensdag 25 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind kleding 2 of 3 keer bestellen en dan eentje uitkiezen echt het meest kansloze dat online bestellen ooit heeft voortgebracht.
Als ze nou eens werk maakten van maatvaste kleding dan hoeft dat veel minderquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind kleding 2 of 3 keer bestellen en dan eentje uitkiezen echt het meest kansloze dat online bestellen ooit heeft voortgebracht.
Fietsslotshibari.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat het aan extra gewicht geeft enzo
of hoe ik m om de fiets kan wikkelen tijdens het rijden
Is dit probleem nu opgelost? Dan ticket graag sluiten!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar heeft de hele ochtend alleen thuis gezeten, ik ben trots op hem. Miste ik hem? Ontzettend.
Nee.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit probleem nu opgelost? Dan ticket graag sluiten!
het is zo erg, bij sommige winkels heb ik een S en bij andere een Lquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze nou eens werk maakten van maatvaste kleding dan hoeft dat veel minder
Waar ik die jurkjes koop hebben een betrouwbare maattabel en ook redelijk maatvaste kleding. Hoef bijna nooit meer iets terug te sturen nu.
En van deze weet ik ook nog eens zeker dat retouren niet standaard worden vernietigd![]()
Ah ja, zo werkt het bij mij vaak ook. Eerst even wat dingen doen in bed en daarna gaan slapen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ho niet zķ snel. Ik moet eerst nog wat kleine bed-preps doen en dan nog wat werk verzetten in bedje en dan een dutje
Dan sluit ik mn werkdag daarmee af zeg maar, want daarna weer gaan werken wordt 'm toch niet![]()
naar winkels gaan is ook gewoon een hoop meer energie dan online bestellenquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
Maar zeker afgelopen jaren heb ik praktisch alles besteld. Winkels allemaal te ver weg
Graag bij klant informeren wat er nog niet goed gaatquote:
Klant wil graag mee overal heen of dat er niet meer gewerkt wordtquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Graag bij klant informeren wat er nog niet goed gaat
Kan niet, voer van klant moet ook betaald worden. Dit is het gevolg van beleidskeuzes die in het verleden gemaakt zijnquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klant wil graag mee overal heen of dat er niet meer gewerkt wordt
Ja echtquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is zo erg, bij sommige winkels heb ik een S en bij andere een L
ik heb een keer een broekpak gehad, je broek had ik een L nodig en het jasje een S.
Ik, op mijn schouders en borsten een S. maar de broek een L. VAN HETZELFDE MERK
het is gewoon frustrerend
Ik zal weer met klant terug in overleg gaan over de requirements.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan niet, voer van klant moet ook betaald worden. Dit is het gevolg van beleidskeuzes die in het verleden gemaakt zijn
Ja voorheen ging ik vaak even de stad in als ik iets moest hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar winkels gaan is ook gewoon een hoop meer energie dan online bestellen
is wel de reden dat ik het probeer te doen, want tussen alles hier wordt gejat en wil ik het graag genoeg om er moeite voor te doen is het wel beter als ik daadwerkelijk de stad in ga voor zooi
maar de fiets wil ik graag deze week 'compleet' zodat ik m eens kan gaan gebruiken
broeken hebben een standaard in inches, maar wat een inch is verschilt ook nog per bedrijfquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt
Hoezo komen ze niet gewoon met standaarden net zoals je weleens bij broeken ziet.
En dan zelf de consument se schuld geven dat ze zoveel bestellen en weer terugsturen
Heb wel eens gehad dat ik een topje in 2 verschillende kleuren had, maar moest van allebei een andere maat nemen want die waren niet gelijk
Eind dichtnaaien. Zool er onder plakken. Klaar.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
broeken hebben een standaard in inches, maar wat een inch is verschilt ook nog per bedrijf
bij Levi heb ik lengtemaat 32
als ik dat bij Gstar pak dan komt de pijp OVER mijn tenen
jupquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Salaris is weer binnendus ik kan weer geld uit gaan geven alsof het water is.
ja, en dat is toch bizarquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
broeken hebben een standaard in inches, maar wat een inch is verschilt ook nog per bedrijf
bij Levi heb ik lengtemaat 32
als ik dat bij Gstar pak dan komt de pijp OVER mijn tenen
weet je nog de tijd dat we oversized broeken droegen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eind dichtnaaien. Zool er onder plakken. Klaar.
Denk aan de SLA. Je mag nog 5 minuten met hem praten, binnen 24 uur moet het ticket dicht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal weer met klant terug in overleg gaan over de requirements.
Wat voor rare eisen heb jij dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk aan de SLA. Je mag nog 5 minuten met hem praten, binnen 24 uur moet het ticket dicht.
Uhquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor rare eisen heb jij dan?
Oh, geen bonnetje?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar zijn adoptie is officieel betaald. No way back.
die sleten vanzelf af tot de juiste lengtequote:Op woensdag 25 juni 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je nog de tijd dat we oversized broeken droegen?
die we net te lang lieten?
en dan een regenachtige dag?
ja daarom is dit een vreselijk plan
niet.o.kquote:
Ja als je dit eitje nog steeds aan het bakken was dan is het niet zo gek dat die nu is aangebrandquote:
quote:
Dan is het eitje wel meer dan alleen aangebrand. Verkoolt denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je dit eitje nog steeds aan het bakken was dan is het niet zo gek dat die nu is aangebrand
[..]
Waaaat, maar ik heb echt alleen maar goede ideeën?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je nog de tijd dat we oversized broeken droegen?
die we net te lang lieten?
en dan een regenachtige dag?
ja daarom is dit een vreselijk plan
quote:
ja dat was dat eitjequote:Op woensdag 25 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je dit eitje nog steeds aan het bakken was dan is het niet zo gek dat die nu is aangebrand
[..]
ik had het fornuis uitgezet maar dat blijft echt lang warmquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is het eitje wel meer dan alleen aangebrand. Verkoolt denk ik
klinkt alsquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd voor mijn kleine traditie: Eszterházy-taart eten in een Eszterházy-kasteel
[ afbeelding ]
Lego gekocht. Films besteld. Geld op spaarrekening gezet. Alleen de chemicaliën nog bestellen, en dan heb ik m'n willetjes voor de komende maand wel weer afgevinkt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Studielening betaald, Ambar betaald. De rest komt nog. Ik ga er vanuit eind deze maand 0 euro over te houden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lego gekocht. Films besteld. Geld op spaarrekening gezet. Alleen de chemicaliën nog bestellen, en dan heb ik m'n willetjes voor de komende maand wel weer afgevinkt.
diy extacy?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lego gekocht. Films besteld. Geld op spaarrekening gezet. Alleen de chemicaliën nog bestellen, en dan heb ik m'n willetjes voor de komende maand wel weer afgevinkt.
ik ben met omgekeerde lego begonnen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeeerlijk. Kopen kopen KOPEN!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Voornamelijk rekeningen betalen enzo. Ik loop al een jaar lang alleen maar geld uit te geven.quote:
kek taartjequote:Op woensdag 25 juni 2025 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd voor mijn kleine traditie: Eszterházy-taart eten in een Eszterházy-kasteel
[ afbeelding ]
Rekeningen moeten ook betaald worden, dat is zeker waar. Je wil "ze" niet achter je aan hebben natuurlijk. Zo laag mogelijk kortlopende schulden peil aanhouden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voornamelijk rekeningen betalen enzo. Ik loop al een jaar lang alleen maar geld uit te geven.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht met spanning af op de teruggave servicekosten en elektriciteit.
quote:
Thanksquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, zo werkt het bij mij vaak ook. Eerst even wat dingen doen in bed en daarna gaan slapen.
Wens je in ieder geval fijn dutje toe
4 jaar geleden had ik bedacht dat ik wilde kijken of ik de overstap naar koop kon makenquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar precies een jaar geleden kreeg ik de sleutels van mijn huidige woning
Kopen is niet voor mij weggelegd. Ik was blij dat ik nu eindelijk een fatsoenlijke woning kreeg en meer rust kreeg (geen overlastgevende buren)quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
4 jaar geleden had ik bedacht dat ik wilde kijken of ik de overstap naar koop kon maken
3 jaar en 11 maanden geleden tekende ik het voorlopig koopcontract
moest het even opzoeken, maar ik woon hier gewoon al 5 jaar.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
4 jaar geleden had ik bedacht dat ik wilde kijken of ik de overstap naar koop kon maken
3 jaar en 11 maanden geleden tekende ik het voorlopig koopcontract
Heerlijk is datquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kopen is niet voor mij weggelegd. Ik was blij dat ik nu eindelijk een fatsoenlijke woning kreeg en meer rust kreeg (geen overlastgevende buren)
Je had ook gewoon in de jaren 70 een huis moeten kopenquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, ik weet het nog goed. Vier jaar geleden had ik nog geen woning.
mwa, ziet er leuk uit, maar ik heb er geen goede tuin voor.quote:
Heb je er een in de aanbieding?quote:
ik wil hier echt zo graag wegquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk is dateen fijne woonplek is heerlijk
jammerquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ziet er leuk uit, maar ik heb er geen goede tuin voor.
ouiquote:
Ik ging van studentenkamer noodgedwongen naar een slecht appartement van 45m2 wat uiteindelijk heel gehorig bleek (en duurder en duurder). Met uiteindelijk echt hele vervelende onderburen met het IQ van een baksteen waar totaal niet mee te praten was.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk is dateen fijne woonplek is heerlijk
ik heb geen achtertuin, maar om het huis. dus feitelijk heeft dan alleen de buurtkat er iets aanquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer
waarom is je tuin niet goed ervoor trouwens?
[..]
oui
Daar zou je een badkuip van kunnen makenquote:
Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber kan jij je nog iets herinneren over Baksteen?
Brrrrquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging van studentenkamer noodgedwongen naar een slecht appartement van 45m2 wat uiteindelijk heel gehorig bleek (en duurder en duurder). Met uiteindelijk echt hele vervelende onderburen met het IQ van een baksteen waar totaal niet mee te praten was.
Oh en elk weekend constant feestjes bij het buurthuis die tegen de flat aanstond, waardoor je in het weekend ook altijd in de herrie zat. Ik was er zo klaar mee met hoeveel stress dat gaf.
jammerrrquote:
zit hier een maar verstopt?quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen achtertuin, maar om het huis. dus feitelijk heeft dan alleen de buurtkat er iets aan
ja kan, wil jij een badkuip?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zou je een badkuip van kunnen maken
betekent dit dat je hem wil?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kan ik in mijn vijver laten zinken
In de zomer, zit jij met alles potdicht en nog kan je genieten van Hollandse feestmuziek. En als je ging klagen was het: het mag. Bleek achteraf helemaal niet te mogen nadat ik de gemeente had ingelicht.quote:
Ik heb geen plek, sorry.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan, wil jij een badkuip?
[..]
betekent dit dat je hem wil?
nee, maar de buurtkat is blijkbaar wel fan van mijn tuin, want ik zie hem regelmatig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammerrr
[..]
zit hier een maar verstopt?
[..]moet je wel heel erg fan zijn van de buurtkat
maar geen achtertuin klinkt wel belabberd, heb je wel een zitplek ergens buiten of hoef je dat niet?
misschien als je hem even goed schoon spuit met de hoge druk en wat fotootjes maakt dat je er nog wel wat voor vangt ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)V9K07NhoCBOAQAvD_BwE
285 euro????????????????
oke nvm ik ga hem verkopen op marktplaats
Ik woonde hiervoor ook in een gehorig flatje. Had ik nog geluk met mijn directe buren. In de andere 3 flats was het altijd gezeikquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de zomer, zit jij met alles potdicht en nog kan je genieten van Hollandse feestmuziek. En als je ging klagen was het: het mag. Bleek achteraf helemaal niet te mogen nadat ik de gemeente had ingelicht.
mijn kippen hebben al een zandbak, sorryquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Hee jongens, heeft er iemand interesse in een zandbak?
Nee lekker een jacuzzi van maken johquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Hee jongens, heeft er iemand interesse in een zandbak?
gezelliequote:Op woensdag 25 juni 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar de buurtkat is blijkbaar wel fan van mijn tuin, want ik zie hem regelmatig.
en ja, het wel een terrasje om te zitten, maar ideaal is het niet.
aandachtspuntje voor als ik nog eens ga verhuizen
ik vond het echt een verschrikking. Misschien dat het leuk is als je het goed bijhoudtquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me heerlijk als je een grote tuin hebt, een mooie vijver er in.
Kikker, libellen alles.
Ik heb nu ook wel echt mazzel als ik verder door de buurt loop.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor ook in een gehorig flatje. Had ik nog geluk met mijn directe buren. In de andere 3 flats was het altijd gezeik
Ik was toen zeer teleurgesteld dat de bouwmarkten hier eigenlijk geen bakstenen meer verkochten.quote:
datquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me heerlijk als je een grote tuin hebt, een mooie vijver er in.
Kikker, libellen alles.
jacuzzi zonder stroom lijkt me niet zo leukquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee lekker een jacuzzi van maken joh
rietquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
datmaar ook algen als je ff niet oplet.
en een fontijntje, watervalletje waar de vogels in kunnen badderen
Ja, qua werk en onderhoud zal er best veel in komen te zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gezellie
[..]
ik vond het echt een verschrikking. Misschien dat het leuk is als je het goed bijhoudt
Kan ik mij goed voorstellen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was toen zeer teleurgesteld dat de bouwmarkten hier eigenlijk geen bakstenen meer verkochten.
Mozzarellie!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gezellie
[..]
ik vond het echt een verschrikking. Misschien dat het leuk is als je het goed bijhoudt
Hou me vast?quote:
Zo'n beetje ja. Tering. Confronterend wel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik mij goed voorstellen.
Baksteen zou nu wel ergens bijna naar de middelbare school gaan ofzo
DALEK, jij hebt een dalekquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n beetje ja. Tering. Confronterend wel.
EXTERMINATE!quote:
Zeer confronterend.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n beetje ja. Tering. Confronterend wel.
hmmm, ja zie maar weinig katten en vogeltjes samen die het gezellig hebben. Zou het een ding zijn denk je?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mozzarellie!
De buurtkat is volgens mij niet zo vriendelijk.
Hij heeft een keer bruut een vogel uit elkaar getrokken op het paadje naar mn voordeur.
Mjaquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jacuzzi zonder stroom lijkt me niet zo leuk
ai, dat is een hoop achterstallig onderhoudtquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit was dus de vijver toen ie nog wel in de grond zat. Zie jij hem? Nee ik ook niet hahatjes
![]()
Nee ik kijk nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:01 schreef Rozevla het volgende:
Trump God.
Kijk iedereen die man het even lekker naar z’n zin maken
ik denk het. Er zijn niet veel dieren die gezellig samen spelen met katten eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmmm, ja zie maar weinig katten en vogeltjes samen die het gezellig hebben. Zou het een ding zijn denk je?
mijn kippen welquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het. Er zijn niet veel dieren die gezellig samen spelen met katten eigenlijk
Hedwig begrijpt hier niks van.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het. Er zijn niet veel dieren die gezellig samen spelen met katten eigenlijk
En een dugga dooquote:
Je gaat weg?quote:
Gewoon schuive me da geld!quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
dat wordt betalen pannekoek!!
[ afbeelding ]
dat heeft niets te maken met de dokterquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een Otamatone!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Eerder wij aan hem. 5%! En geen cent minderquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga maar alvast een gezellig graf uitzoeken of zo.
quote:
ik heb het over de 100 euro die we van de KSC krijgenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder wij aan hem. 5%! En geen cent minder
Daar heb ik dan weer niks mee te maken. Ik moest er net aan denken en ik vind het fantastischquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heeft niets te maken met de dokter
het is idd een leuke versiequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee te maken. Ik moest er net aan denken en ik vind het fantastisch
Oh ik dacht dat je het over Trumps overnachting had. (foutje) (lol)quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het over de 100 euro die we van de KSC krijgen
is star trek jouw ding?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee te maken. Ik moest er net aan denken en ik vind het fantastisch
Komt dat uit het Foqueville fonds?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
preciesquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ai, dat is een hoop achterstallig onderhoudt
ik denk het... zolang het op mn bankrekening komt vinnik het primaquote:
Kan best leuk zijn maar vereist wel onderhoud. Wij hebben ook een vijver in de tuin en dat trekt veel leven aan. Kikkers, salamanders en dergelijke. En de egeltjes in de tuin drinken er waterquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
preciesdus al die mensen die zeggen dat een vijver wel leuk is, ik heb echt geen idee
dit was niet leuk
Even @kwiwi erbij roepen, die is van de Zwitserse bankenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk het... zolang het op mn bankrekening komt vinnik het prima
Picsquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Ama Ik heb teveel nieuwe kattenspulletjes gekocht voor mijn 2 katten bij de aldi
ik heb een gat in de grond met epdm erin.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
preciesdus al die mensen die zeggen dat een vijver wel leuk is, ik heb echt geen idee
dit was niet leuk
Veel plezier.quote:
Schijnt de zon daar vandaagquote:
Jij hebt gewoon alle bloemenprints bankhoezen die ze ooit hadden van Ikeaquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het al weer goed weer om te kiten, of is de wind nog te sterk?quote:
Heel veel bekleding heb ik van mams gekregen toen ze haar 2-zits ektorp bank wegdeed.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon alle bloemenprints bankhoezen die ze ooit hadden van Ikeaheldin
Ik krijg wel zin in opruimen als ik dit zie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XBOXquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb ik ook 1ste gen variant ook nog.quote:
Vandaag was er geen windquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al weer goed weer om te kiten, of is de wind nog te sterk?
cards against humanityquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een PS5, Steam Deck, Switch 1 en PS1quote:
Is dit een verkapte manier om te zeggen dat het een zooi isquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg wel zin in opruimen als ik dit zie.
Over zooi gesproken, raad eens welke bluray naar mij onderweg is.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een verkapte manier om te zeggen dat het een zooi is
Het is ook altijd of te veel wind of geen wind daar hequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag was er geen wind![]()
misschien volgende week maar probleem is nu ook dat het water erg laag is dus dan wordt een sterke wind voor mij eng
Ik heb erger zooi gezien bij iemand anders.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een verkapte manier om te zeggen dat het een zooi is
ja mensen die het kunnen kunnen gewoon het water op :pquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook altijd of te veel wind of geen wind daar heDat ze dat kitesurfen nog weten te verkopen
Lekker laten gaanquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb erger zooi gezien bij iemand anders.
Thuiszorg zegt wel dat het wel gezellig ingericht is.quote:
je hebt veel spullen tentoon gesteldquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Thuiszorg zegt wel dat het wel gezellig ingericht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |