SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.quote:
Je kunt in ieder geval zienquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.
je mag delenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had van te voren op de site zitten kijken, degene die me op het eerste gezicht wel leuk leek hadden ze niet in de winkel.
Maar er zijn wel een paar kandidaten. Ik heb foto's.
Volgende week terug voor een tweede meting. Ze twijfelden of mijn oogdruk invloed had op mijn sterkte.
nopequote:
oh ja dat is goed te doen iddquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.
Iedereen kan wel eens per ongeluk iets in hun broekzak laten zittenquote:
Dit is NAVO, alles buiten het terrein is Hollandsquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker hollands. Persconferentie op klapkrukkies van de Wibra
[ afbeelding ]
Die sokjes van Hegsethquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantumquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
of Ikeaquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantum
Happy socks met USA vlaggetjes ookquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:
Zitten ver uit elkaar, kan Trump toch niet verstaan op deze afstand joh
Dit is de enige stem die luid en duidelijk te verstaan moet zijn, maar goed.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of niet
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
stocker images sur internet
voila
het is aarde verschroeiend buitenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel echt blij dat het vandaag niet zo warm en zonnig wordt als beloofd.
Het is gewoon een parodie op een kringspierverjaardag. Lijkt de wachtkamer van de huisarts wel man. Alleen nog een Libelle en een Donald Duck op dat tafeltje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantum
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |