SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.quote:
Je kunt in ieder geval zienquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.
je mag delenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had van te voren op de site zitten kijken, degene die me op het eerste gezicht wel leuk leek hadden ze niet in de winkel.
Maar er zijn wel een paar kandidaten. Ik heb foto's.
Volgende week terug voor een tweede meting. Ze twijfelden of mijn oogdruk invloed had op mijn sterkte.
nopequote:
oh ja dat is goed te doen iddquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een intertoys naast de opticien. Hij was daar 50 euro. Heb eigenlijk niet eens gekeken of hij ergens anders goedkoper is. Had er gewoon zin in.
Iedereen kan wel eens per ongeluk iets in hun broekzak laten zittenquote:
Dit is NAVO, alles buiten het terrein is Hollandsquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker hollands. Persconferentie op klapkrukkies van de Wibra
[ afbeelding ]
Die sokjes van Hegsethquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantumquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
of Ikeaquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantum
Happy socks met USA vlaggetjes ookquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:
Zitten ver uit elkaar, kan Trump toch niet verstaan op deze afstand joh
Dit is de enige stem die luid en duidelijk te verstaan moet zijn, maar goed.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of niet
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
stocker images sur internet
voila
het is aarde verschroeiend buitenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel echt blij dat het vandaag niet zo warm en zonnig wordt als beloofd.
Het is gewoon een parodie op een kringspierverjaardag. Lijkt de wachtkamer van de huisarts wel man. Alleen nog een Libelle en een Donald Duck op dat tafeltje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die kuipstoeltjes van de Kwantum
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt inhoudelijk niet veel uit of je hem kan verstaan of niet
smakelijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
voila
Ja doe ik. Geloof dat @loveislikeakiss ze ook wel wilde zien. Maar hele spannende keuzes zijn er niet gemaakt. En ik kijk niet blij, want ik was bezig om met een wazige blik die foto's te maken en ik wilde niet knijpen met m'n ogen.quote:
Ja. En gezien dit de zoveelste keer is at ze er een opmerking over maken, moet ik er denk ik maar eens mee naar de oogarts of zo. Glaucoom heb ik niet zoveel trek in.quote:oh, nouja goed om te meten dan denk ik?
Jup, erg benauwdquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
Het is niet niet echt warm, en ook niet zonnig
Wel benauwd
Hmmmquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja doe ik. Geloof dat @:loveislikeakiss ze ook wel wilde zien. Maar hele spannende keuzes zijn er niet gemaakt. En ik kijk niet blij, want ik was bezig om met een wazige blik die foto's te maken en ik wilde niet knijpen met m'n ogen.
[..]
Ja. En gezien dit de zoveelste keer is at ze er een opmerking over maken, moet ik er denk ik maar eens mee naar de oogarts of zo. Glaucoom heb ik niet zoveel trek in.
dit ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
voila
ohhh zij kunnen dat zelf niet meten. Verstandig, heb je ook een reminder nodig of ga jij dit wel echt doen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja doe ik. Geloof dat @:loveislikeakiss ze ook wel wilde zien. Maar hele spannende keuzes zijn er niet gemaakt. En ik kijk niet blij, want ik was bezig om met een wazige blik die foto's te maken en ik wilde niet knijpen met m'n ogen.
[..]
Ja. En gezien dit de zoveelste keer is at ze er een opmerking over maken, moet ik er denk ik maar eens mee naar de oogarts of zo. Glaucoom heb ik niet zoveel trek in.
foto's zijn handig want in de spiegel kijken is niet heel nuttig met monturen testenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:
i am allknowingquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik ging even naar buiten testen omdat @:loveislikeakiss dat zei en het hier binnen heul niet zo benauwd is
Maar het is idd erg benauwd
heb nog wel een portie spinazie voor jequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Gadverdamme die Domino's rotzooi is weer op. Nu worteltjes. Mijn lijf heeft iets gezonds nodig.
Ik heb ook nog waspeen liggen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Gadverdamme die Domino's rotzooi is weer op. Nu worteltjes. Mijn lijf heeft iets gezonds nodig.
Ik kon het wel zelf goed zien met montuur uitzoeken. Maar mijn bril heeft dan ook geen sterkte, alleen prisma'squote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
foto's zijn handig want in de spiegel kijken is niet heel nuttig met monturen testen
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog waspeen liggen.
Gister met wat honing en tijm geroosterd. Vandaag maar inleggen ofzo.
Dat blijktquote:
Oeh dat aten we thuis weleens. Met een gekookt eitje of liever nog een gehaktbalquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog wel een portie spinazie voor je
Kun jij vast wel wat meequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen worteltjes in huis meer
Wel meloen, nectarines en kersen
Mooi kut, wilde een paar ladingen was wegwerken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel echt blij dat het vandaag niet zo warm en zonnig wordt als beloofd.
ik heb gisteren zelfs kwiwi's gekochtquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
De worteltjes moeten echt op nu. Heb hierna nog snacktomaatjes en appels.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
ik heb wel wortels, en meloen en nectarinesquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
oh die had ik moeten halenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren zelfs kwiwi's gekocht
Ja, opeten bijvoorbeeldquote:
Levert domino’s ook salades?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren zelfs kwiwi's gekocht
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb wel wortels, en meloen en nectarines
maar dan weer geen kersenwel appels en peren
Ze kunnen de druk wel meten, maar het is meer een soort indicatie, kunnen weinig zeggen over of m'n oogballen straks exploderen of zo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh zij kunnen dat zelf niet meten. Verstandig, heb je ook een reminder nodig of ga jij dit wel echt doen?
Supquote:
Redelijk. Net terug van het tekenen...quote:
Heb je daarvoor zomer nodig?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi kut, wilde een paar ladingen was wegwerken.
Heb je nog leuke dingen getekend?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk. Net terug van het tekenen...
Beetje (veel) dressing erop dan moet het wel te doen zijn.quote:
quote:
1 2 3 4 | <?php // gewoon, omdat het kan en essnhills een schatje is $s_output = str_ireplace('383791', '383791 O+ O+', $s_output); ?> |
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hoe ik keek in de spiegel.
Dit verandert alleen de user id?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Weet niet waarom jij geen hartjes meer krijgt, de code daarvoor staat nog in het script
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Weet niet waarom jij geen hartjes meer krijgt, de code daarvoor staat nog in het script
[ code verwijderd ]
Daarom heeft ze nu ook ladingen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daarvoor zomer nodig?
Hoe doe je dat in de overige 10 maanden?
Vond het er ook al vreemd uitzien maar het heeft gewerkt... Misschien dat ik elders iets heb gewijzigd en dit niet meer werkt. Vanavond maar even kijkenquote:
Alles opsparen. 3 kamers vol met vieze was. En dan in de zomermaanden alles wassen en netjes sorteren in de 3 kamers en hopen dat je voldoende hebt om de rest van het jaar weer door te komenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het vast wel fixen, vanavond kijk ik evenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vreemd. Want het is echt al jaren niet meer te zien in het topic
benieuwd hoe dat gaat qua ongedierte en zoquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles opsparen. 3 kamers vol met vieze was. En dan in de zomermaanden alles wassen en netjes sorteren in de 3 kamers en hopen dat je voldoende hebt om de rest van het jaar weer door te komen
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan het vast wel fixen, vanavond kijk ik even
Gewoon naakt rondlopen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
well that escalated quicklyquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Aan de lucht drogen na het douchen enzo. Freebleeden.
Dan kun je eindelijk die oude tas eens opbergen natuurlijkquote:
Voor liefhebbers van elke grootte.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Die kun je toch ook gewoon in de gorevuilniskliko sodetieflazerstralen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kun je eindelijk die oude tas eens opbergen natuurlijk
Ohquote:
Dank, was de oplossing. Voorheen zaten er user id's in de post door Monitor, FOK zette die dan automatisch om naar namen. Ik heb dat echter veranderd naar namen en dat is waarom het niet meer werkt. Heb er nu dit van gemaakt:quote:
Dat wel, maar gewoon niet iets om hier te delen oidquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank, was de oplossing. Voorheen zaten er user id's in de post door Monitor, FOK zette die dan automatisch om naar namen. Ik heb dat echter veranderd naar namen en dat is waarom het niet meer werkt. Heb er nu dit van gemaakt:
$s_output = str_ireplace('essnhills', 'essnhills![]()
', $s_output);
Vannacht weten we of het weer werkt
zeer verstandigquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze kunnen de druk wel meten, maar het is meer een soort indicatie, kunnen weinig zeggen over of m'n oogballen straks exploderen of zo.
Ja, ik ga het echt doen. Ze vinden het jaren al twijfelachtig dus ik liet het een beetje gaan. Maar dit keer zei ze echt "dit is hoog". Dus dan beter maar even checken.
Mengseks lijkt me beter dan same sex seks.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Maakte een tikfoutje, mengseks in plaats van mengsels
Dat ligt maar net aan iemands voorkeuren natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mengseks lijkt me beter dan same sex seks.
Ah zo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik naar het circuit ga, is een kleinere tas wel fijn
Ja, in dit geval aan de mijne en ik ben van de mengseks. Als ik er wat over te zeggen heb natuurlijk, wat niet zo vaak voorkomtquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan iemands voorkeuren natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |