Het was 5% tot vorig jaar, nu is het schijnbaar 8%. In het verleden heeft het trouwens nog veel hoger gelegen. Zie ook:quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel % BBP zouden die wel niet spenderen aan defensie?
Hij zou daar de beste patiënt ooit zijn, het zou amazing zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donald kan rechtstreeks naar Pieter Baan Centrum hierna. Ook wel makkelijk.
die had nog een excuus dat ie niet meer helemaal bij de pinken was.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou inderdaad, de periode tussen januari 2021 en januari 2025 was een pittige tijd. Gelukkig ligt dat nu achter ons.
Wat mij betreft komen ze ook bij Navo. Het zijn bondgenoten voor mij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het was 5% tot vorig jaar, nu is het schijnbaar 8%. In het verleden heeft het trouwens nog veel hoger gelegen. Zie ook:
• Unprecedented rise in global military expenditure as European and Middle East spending surges
• Military expenditure (% of GDP) - Israel
Dit doet hij al zijn hele leven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:13 schreef Falco het volgende:
Teruggrijpen naar het verre verleden, ook een teken van dementie.
Na 8 jaar kan ik er nog net zo om lachen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:09 schreef Parafernalia het volgende:
Zou Trump nooit moe van zichzelf worden? Dit is echt gênant gewoon![]()
Desondanks kwam daar minder onzin uit z'n mond.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
die had nog een excuus dat ie niet meer helemaal bij de pinken was.
Moet ie eerst op de wachtlijst.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donald kan rechtstreeks naar Pieter Baan Centrum hierna. Ook wel makkelijk.
Waarom zou je een koloniserend land erbij willen hebben? Los dat maar eerst op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat mij betreft komen ze ook bij Navo. Het zijn bondgenoten voor mij.![]()
Maar ja, dat zal wel weer gevoelig liggen.
Mijn hemelquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Was geloof ik Kaitlin Collins, die kruisen al jaren de degens.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:17 schreef Breekfast het volgende:
Als CNN-verslaggever moet je in deze tijden wel sterk in je schoenen staan.
Dan moet Turkije dus uit de NAVO?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je een koloniserend land erbij willen hebben? Los dat maar eerst op.
Dit is echt achterlijk. Er is geen plek in de NAVO voor landen in oorlog, laat staan dat ze genocide plegen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |