dit zijn toch die optical fiber dronesquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:55 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg.
Bijvoorbeeld een laserkanon, iets rond jamming, gps spoofing of microwave bursts. Cutting edge radio technologie eventueel in combinatie met AI en deze info kunnen doorspelen naar systemen die de drone kunnen beschieten. Enzovoort. Er is genoeg in ontwikkeling maar ik denk dat Oekraïne het op dit gebied vaak zelf moet uitzoeken.
Mensen hebben niet door hoeveel schade de moderne geran drones doen, het is in niets te vergelijken met de originele shaheeds die ze van Iran kregen en die we hebben gezien in het Israel-Iran topic.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan nog doen ze relatief veel te weinig schade om echt iets teweeg te brengen. Het is een terreurwapen, niet een wapen waar je een oorlog mee wint.
Jij denkt dat wij genoeg laserkanonnen hebben of iets met microwaves bursts om 1000 van dit soort drones elke ancht opnieuw uit te schakelen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:55 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg.
Bijvoorbeeld een laserkanon, iets rond jamming, gps spoofing of microwave bursts. Cutting edge radio technologie eventueel in combinatie met AI en deze info kunnen doorspelen naar systemen die de drone kunnen beschieten. Enzovoort. Er is genoeg in ontwikkeling maar ik denk dat Oekraïne het op dit gebied vaak zelf moet uitzoeken.
Jij overschat hoeveel schade zo'n drone doet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij genoeg laserkanonnen hebben of iets met microwaves bursts om 1000 van dit soort drones elke ancht opnieuw uit te schakelen?
Mensen onderschatten echt de nieuwe realiteit van oorlogsvoering.
Dat Europa meer mag meebetalen aan de NAVO is geen onzin.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:02 schreef quo_ het volgende:
Mijn medeleven en respect gaat uit naar de arme zielen die deze onzin live moeten vertalen.
Dat staat buiten kijf maar schrijf eens letterlijk uit wat deze man zegt. Als het door Biden gebracht was geweest dan begon iedereen over zijn leeftijd en verwardheid.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Europa meer mag meebetalen aan de NAVO is geen onzin.
viel mij ook opquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Trump is de naam van Schoof vergeten.
Dat punt zijn we al een aantal maanden voorbij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:03 schreef Falco het volgende:
Ergens wel triest dat we op het punt zijn gekomen dat we om de president van de VS moeten lachen.
Wel veel oooh uuh voor zijn doenquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:08 schreef Falco het volgende:
Hij is echt aan het dementeren. Ik herken het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |