SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 25-06-2025 10:08:05 ]![]()
Top.quote:
Niet alles aan laten branden he, omdat het vuurtje toch weer oplaait daardoor
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oke heb fb toch maar bijgelezen Misschien handig als die nieuwe regel ergens in dts grooooots wordt aangekondigd.. kan toch moeilijk bij elke post checken of swj weer iets heeft veranderd in dag blauwe vakje onderaan
Plus snap niet waarom t niet mag..Trust nobody![]()
jaja toch wel en FB is dat. nu heb ik live gezien er gingen heel aantal posts weg in topic en daarna ontkent elke mod verwijderd te hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon niet waar we het nu over hebben en dat is niet over jou.
oke das toch vreemd.
maar dat is voor FB idd. en ik denk heb er al genoeg over gezegd?
heeft er nou niemand leuk verhaal van zichzelf die hier ff te delen?Do what you love, love what you do!![]()
Het ging niet over jou!quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
jaja toch wel en FB is dat. nu heb ik live gezien er gingen heel aantal posts weg in topic en daarna ontkent elke mod verwijderd te hebben.
oke das toch vreemd.
heeft er nou niemand leuk verhaal van zichzelf die hier ff te delen?![]()
Het blijkt makkelijker te zijn dan een smiley posten en dus sneller. Maar die snap ik niet. Misschien is dat op mobiel zo hoor dat weet ik niet. Ik lees soms fok op mijn mobiel maar post zeldenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
Oke heb fb toch maar bijgelezen Misschien handig als die nieuwe regel ergens in dts grooooots wordt aangekondigd.. kan toch moeilijk bij elke post checken of swj weer iets heeft veranderd in dag blauwe vakje onderaan
Plus snap niet waarom t niet mag..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
en oke tot morgen gaan we het niet over mijn sores hebben. maar over jullie leuke verhalen..
ok?Do what you love, love what you do!![]()
Het ging om de (nieuwe) stelregel dat er geen lege quotes geplaatst mogen worden en je ook jezelf niet mag quoten (steeds).quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
jaja toch wel en FB is dat. nu heb ik live gezien er gingen heel aantal posts weg in topic en daarna ontkent elke mod verwijderd te hebben.
oke das toch vreemd.
heeft er nou niemand leuk verhaal van zichzelf die hier ff te delen?
Ken er overigens 2 die het (stelselmatig) doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
T ging over fbquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
oke das toch vreemd.
heeft er nou niemand leuk verhaal van zichzelf die hier ff te delen?
Maar niet over jouw posts in fbTrust nobody![]()
Is dat jouw manier van Slaapjes Gaan Doen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh geen idee wat sneller isquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijkt makkelijker te zijn dan een smiley posten en dus sneller. Maar die snap ik niet. Misschien is dat op mobiel zo hoor dat weet ik niet. Ik lees soms fok op mijn mobiel maar post zelden
Maar dan nog .. hoezo mag t niet..Trust nobody![]()
Ja, dusquote:
Nou ik wil wel weten of je een bakkie gaat doen met die damequote:Op woensdag 25 juni 2025 00:19 schreef kree het volgende:
en oke tot morgen gaan we het niet over mijn sores hebben. maar over jullie leuke verhalen..
ok?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
jajaja hoop blqblabal en regels niet dat ik daar onwijs om geef? die hele punten boeien me ook niet hier.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het ging om de (nieuwe) stelregel dat er geen lege quotes geplaatst mogen worden en je ook jezelf niet mag quoten (steeds).
Ken er overigens 2 die het (stelselmatig) doen.
goed post hier omdat ik jullie wel leuk vind, bij vlagen dan. eigenlijk. want nu ben ik jullie alweer zat.Do what you love, love what you do!![]()
Ik begrijp t probleem nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het ging om de (nieuwe) stelregel dat er geen lege quotes geplaatst mogen worden en je ook jezelf niet mag quoten (steeds).
Ken er overigens 2 die het (stelselmatig) doen.
Anderen posten pagina's lang n smileyTrust nobody![]()
Nou, DOEI dan?quote:
Oh wacht, dat hoor ik niet te zeggen
quote:Op
woensdag 25 juni 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik wil wel weten of je een bakkie gaat doen met die dame
echt hahahaha naja mss vind ik je hierom nog leuk jah.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wat is de gedachte erachter?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
De gedachte erachter snap ik wel.
De sanctie vind ik persoonlijk wel wat groot(s).Trust nobody![]()
Ja misschien wel, maar ben daar open over voordat je iemand bant. Het is en blijft een spel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
De gedachte erachter snap ik wel.
De sanctie vind ik persoonlijk wel wat groot(s).![]()
Nee zal mijn best doenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Top.
Niet alles aan laten branden he, omdat het vuurtje toch weer oplaait daardoor
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
GAST. STOP.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:19 schreef kree het volgende:
ok?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: