Het lullige is... Je weet niet van te voren hoe iets gaat lopen man.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef kree het volgende:
ik wil gewoon echt niet nog een keer dat ik onwijs verliefd ben enzo. en dat ik daarna gewoon gedumpt word ofzo alsof alles niks was terwijl ik er anders over dacht.
het deed me zo onwijs pijn. ingoed daarna meer drama. wil dat nooit meer, dan blijf ik nog liever alleen zeg maar.
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.
Denk dat iedereen wel anders overkomt online. Je geeft er soms toch ook je eigen invulling aan, omdat tekst zo plat is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef kree het volgende:
ik kom online hier trouwens wss erger over als ik eigenlijk ben hoor in t echt. hahaha dat jullie t ff weten.
Dit klopt welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben ook heel normaal irl, dat jullie het even weten.
ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben ook heel normaal irl, dat jullie het even weten.
idd je weet t nooit zo van te voren en probeer beetje voorzichtig enzo weer.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het lullige is... Je weet niet van te voren hoe iets gaat lopen man.
Had bij m'n ex ook na 3 maanden zoiets van, holy shit.. Dit voelt echt wel alsof het lang stand kan houden.
Een maand later begon haar "monkey branching" en begon ik mij af te vragen "halen we de zomer?" 1 maand daarna was 't uit en 2 dagen later had zij een ander.
Daarna regelmatig gedate, maar nooit echt gedacht "ja, dit is het" of dat zij dachten "je bent het toch niet"
Je weet helaas nooit van te voren wat de uitkomst zal zijn. Wist je dat maar, zou een hoop schelen.
Zie't als muziek. Speelde in een bandje, 1.5 jaar Lang mee gerepeteerd en opgetreden, super leuk. En dan OPEENS is er frictie, stopt die ermee, wil de ander pauze. En dat is dan "ff kut" maar een paar weken later heb je opeens een ander bandje en een hele andere rol.
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakjequote:
Wat dat betreft zijn we allemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakje
Hele kruiwagenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakje
Dit. Het is geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:17 schreef Shii het volgende:
Ieder heeft z'n eigen sores. De een is er heel open over en deelt veel en de ander kiest ervoor er niets over te delen.
jawel en weet ook niet van een ieder hier, maargoed al met al wss de meeste hier hebben toch het 1 en ander meegemaakt. en is niet erg. maar ook wel beetje van om rekening mee te houden soms denk ik iig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we allemaal gelijk.
Ja, dát is wel een wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik voor niets voor de punten gegaan.
Hoeveel heb je er op?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik voor niets voor de punten gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |