SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
we weten allemaal da in amerika alles groter isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat me wel opviel, Trump claimt altijd dat hij 1,90 is. En draagt volgens mij ook regelmatig opgehoogde schoenen.
Maar Wimlex is 1,83.
[ afbeelding ]
helaaschquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Hij kwam inderdaad via de achterkant, of eigenlijk fancy voorkant binnen. Daar stonden we niet
Ik had het niet doorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
Koen jongen... bij binnenkomst meteen de boel sluiten is niet netjes he
ik vond die obsessie van jullie ook wel lang durenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu gewoon zin om die stream uit te zetten. Ik wil geen verhalen, verdomme.
ik wilde gewoon zien dat hij van de trap vielquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vond die obsessie van jullie ook wel lang duren
Het geeft wel Wim Lex z'n eerlijke mening weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Het beeld op het verkeerde moment pauzeren geeft ook twijfelachtige shots
[ afbeelding ]
nee hoor er zxp06 is er nogquote:
Dan zou je vandaag ook pech hebben gehad hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
weer geen grieks, alles dicht
soms mis ik den haag echt
Misschien moet ie wel een keertje tanken ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
je zou wel zeggen dat hij binnenkort een wisseling van de wacht nodig heeft... misselijk van de rondjes
allemaal automatische pilootquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
je zou wel zeggen dat hij binnenkort een wisseling van de wacht nodig heeft... misselijk van de rondjes
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee, het leven gaat gewoon door hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou je vandaag ook pech hebben gehad hoor
Gezellig met z'n tweetjes rondjes draaien.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar vindt het meevallen, had verwacht dat er een tweede heli bij zou komen
behalve bij het wegrestaurant aan de A44quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, het leven gaat gewoon door hoor.
Dit ging over Den Haag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve bij het wegrestaurant aan de A44
Naar elkaar signenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezellig met z'n tweetjes rondjes draaien.
[ afbeelding ]
A44 is al een gammele matige smalle snelwegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heel de snelweg ingezakt nu natuurlijk.
Die kan straks met het militaire budget verbetert worden danquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
A44 is al een gammele matige smalle snelweg
Ik wilde naar de KFC daar, maar kon niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve bij het wegrestaurant aan de A44
ga ik maccie of pizza halenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde naar de KFC daar, maar kon niet.
trustequote:
enorm zomersquote:
ik heb die man zelden/nooit engels horen praten bedenk ik me nuquote:
quote:
UN - VNquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
Waarom noemen wij het navo en niet ook gewoon nato
Omdat NAVO de Nederlandse vertaling is?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
Waarom noemen wij het navo en niet ook gewoon nato
Echt wel. Die ap-p-popopologiesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb die man zelden/nooit engels horen praten bedenk ik me nu
[..]![]()
die is echt heel cool
ja ik denk dat ik dat wat apart vind maar dat is in de huidige samenleving. Navo bestaat natuurlijk al wat langerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat NAVO de Nederlandse vertaling is?
Ja dat is een beetje moeilijk. Zoeken we opquote:
Het is in het Duits maar dat zijn wel erg dure ijsjes in euros of marken. Oostenrijkse Schilling?quote:
In het Frans OTAN. En dan ons raar noemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
NAVO is de afkorting van de 'Noord-Atlantische Verdragsorganisatie'. In het Engels: North Atlantic Treaty Organization (NATO)
Dat zou ook nog wel kunnen jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in het Duits maar dat zijn wel erg dure ijsjes in euros of marken. Oostenrijkse Schilling?
Ohhhhhh, daarom staat het ook verkeerd om.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het Frans OTAN. En dan ons raar noemen
Ik zie MOZARTbecher! Oostenrijkse Schilling it shall bequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in het Duits maar dat zijn wel erg dure ijsjes in euros of marken. Oostenrijkse Schilling?
Nou, kunnen we allemaal weer rustig slapen vannachtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie MOZARTbecher! Oostenrijkse Schilling it shall be
Liechtenstein zal het ook niet zijn of wel??quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie MOZARTbecher! Oostenrijkse Schilling it shall be
al die wereldleiders verstaan natuurlijk geen Nederlandsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat ik het ook raar vind omdat de NATO in den haag gewoon de NATO heet
was maar eerder begonnenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:24 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat, ik ga dit afraffelen want het zal wel goed zijn yolofuckit, echt geen zin meer
Die gebruiken de Zwitserse Frank, dure ijsjes dan wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liechtenstein zal het ook niet zijn of wel??
Liechtenstein lijkt me ook duur. Nooit geweest tbh...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die gebruiken de Zwitserse Frank, dure ijsjes dan wel.
Toen had ik ook geen zinquote:
Maar 16 euro voor een Magnum duur?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liechtenstein lijkt me ook duur. Nooit geweest tbh...
Dat is wel een tikkeltje overdreven ja...quote:
Zo ver zit het er niet eens vanafquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die gebruiken de Zwitserse Frank, dure ijsjes dan wel.
belachelijke prijzenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ver zit het er niet eens vanaf1 bolletje ijs kost 6/7 euro.
Raar >vreemder >Fransquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het Frans OTAN. En dan ons raar noemen
Misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ver zit het er niet eens vanaf1 bolletje ijs kost 6/7 euro.
Jaren terug een keer onderweg met de auto naar Italië overnacht in Liechtenstein. Wel leuk als extra land op je lijstjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liechtenstein lijkt me ook duur. Nooit geweest tbh...
Napoleontaans??quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Hier op Corsica hebben ze ook nog eens een eigen taaltje
Corsicaanse Kwarktaartjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Hier op Corsica hebben ze ook nog eens een eigen taartje
house of games aan het kijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Het is wel wat typsich dat het hier weer stil is sinds iedereen in het paleis zit
verstandigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
En change of plans, ik heb een wijntje op en mijn lichaam herinnert zich weer dat ie moe is. Ik ga gewoon een soepje eten en vroeg (voor 00.00) slapen
ah okequote:
idd ze wordt nog wel eens volwassenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soep verstandig ga vroeg slapen..
trueeequote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Garmin zegt "it's time to move"
Nee Garmin, nee
Het is klaar
Ja huphup, zo kom je nooit aan die 100kquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Garmin zegt "it's time to move"
Nee Garmin, nee
Het is klaar
Smaakt het ook naar 75c?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueee
ik ben even naar de appie gegaan en heb lekker brood voor 0,75 cent![]()
Niet meer klemzuipen en je chocoladevoorraad wegwerken dus?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
En change of plans, ik heb een wijntje op en mijn lichaam herinnert zich weer dat ie moe is. Ik ga gewoon een soepje eten en vroeg (voor 00.00) slapen
Chocoladen niet gesmolten?quote:
Hij kost normaal 2,39 en nu voor 0,75 cent. Daardoor smaakt ie éxtra lekkerquote:
nope, het is te laatquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet meer klemzuipen en je chocoladevoorraad wegwerken dus?
Zo vroeg is 0:00 toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
We blijven op 64200 vandaagquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja huphup, zo kom je nooit aan die 100k
Of gewoon niet kapot gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
nope, het is te laatdan heb ik morgen weer zo'n brakke dag
kapot gaan moet je goed inplannen
Wat is je record?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We blijven op 64200 vandaag
Geen nieuw record
neen maar met drie uur slaap vraag ik me uberhaupt een beetje af waar ik mn energie op dit moment vandaan haalquote:
Ik had afgelopen nacht een dikke 10 uur geslapenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen maar met drie uur slaap vraag ik me uberhaupt een beetje af waar ik mn energie op dit moment vandaan haal
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger op een dag bestaat niet
Opzich eens, zou beter zijn maar voor mij onrealistischquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We blijven op 64200 vandaag
Geen nieuw record
Bij mij was ik op een gegeven moment ook gewoon klaar met drank, heel de week werken en dan in het weekend verrot slapen door de drankquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzich eens, zou beter zijn maar voor mij onrealistisch. Dus dan inplannen. Het wordt wel steeds minder want het kost me te veel, wie weet houdt het ooit op
73.289quote:
Jeetjequote:
en van genoten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen nacht een dikke 10 uur geslapenkan me niet eens meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst deed
Dat wordt echt te duur op een begeven moment hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was ik op een gegeven moment ook gewoon klaar met drank, heel de week werken en dan in het weekend verrot slapen door de drank
stapje, voor stapjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe dan???
Mijn record is 37K, dat was al niet te doen.
Ja vaak ook wel 4x in de week, donderdagavond kon ook wel want vrijdag is toch een niet-productieve dagquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Dat wordt echt te duur op een begeven moment heiedere week is het hier gelukkig ook niet meer. Dat is echt nice, vroeger was het wel 3x in de week en nu denk ik echt 'hoe dan'. Dan weet je dat daar echt van af bent
![]()
Lol, ja bij ikea had ik dit ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vaak ook wel 4x in de week, donderdagavond kon ook wel want vrijdag is toch een niet-productieve dag. Nu alleen eens in de zoveel tijd, alleen op vakantie wat vaker, maar dan is het meestal ook maar 1 of 2 biertjes op een avond
Ik was gisteren nog bij de Ikea, ook nog even een kastdeur meegenomen uit de bak 'gratis hout'quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, ja bij ikea had ik dit ookboeide allemaal niet zo. Dat mis ik soms trouwens wel, maar is denk ik meer het idee dan dat ik het daadwerkelijk mis. Dat heb ik ook met alcohol trouwens, net zoals nu. Ik denk 'ohjaa echt zin in' maar dat is ook vooral het idee
het levenquote:
Ikea is wel jouw wekelijkse spot de laatste tijd of niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog bij de Ikea, ook nog even een kastdeur meegenomen uit de bak 'gratis hout'
@bitterbal is helemaal niet naar Thailand terug. Maar heeft haar oude baan opgepaktquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het leven
[..]
Ikea is wel jouw wekelijkse spot de laatste tijd of niet?
Lijkt het haast wel jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Ikea is wel jouw wekelijkse spot de laatste tijd of niet?
Geen hele durequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:47 schreef Crack_ het volgende:
En wat voor kastdeur, klinkt als een goede catch voor gratis
Ssssssstquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Bitterbal is helemaal niet naar Thailand terug. Maar heeft haar oude baan opgepakt
Begrijpelijk, is ook zo fantastischquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Bitterbal is helemaal niet naar Thailand terug. Maar heeft haar oude baan opgepakt
Oh, die heb ik niet meegekregenquote:
Ik zou echt denken dat je binnenkort wil gaan verhuizen door al deze verbeteringen van je huisquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt het haast wel ja
[..]
Geen hele dureDeze volgens mij: https://www.ikea.com/nl/nl/p/fonnes-deur-wit-80331058/ Had nog even een plank nodig voor de zolder en wilde langs de bouwmarkt maar zag opeens dat 'gratis hout' bordje toen ik de winkel uitliep en dus daar maar even gekeken. Lagen een hoop deuren maar deze voelde het stevigst aan om op te kunnen staan
Aaaw zondequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen stond ik met veel mensen op de verkleerde plek te wachten op Trumpie
[ afbeelding ]
Was overigens wel gezellig, tip voor de volgende NAVO-top in NL
Had ook wel verhuisdozen meegenomen bij de ikeaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou echt denken dat je binnenkort wil gaan verhuizen door al deze verbeteringen van je huis. Dat zie je vaak
En om op te kunnen staan? Waar wil je het voor gaan gebruiken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Het gebrek aan hekken had een hint moeten zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Is dat niet meer een kruipzolder dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook wel verhuisdozen meegenomen bij de ikea![]()
Maar die zolder wordt gewoon bergzolder, en ik wil mijn cv-ketel daar naartoe laten verplaatsen zodat ik een kast in de waskamer 'erbij' heb
Ik dacht niet zo heel veel na want dat kostte me meer energie om daar gewoon te gaan staanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef Nattekat het volgende:
ik vermaak me ook bestquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Aaaw zonde![]()
Heb me wel vermaakt met de stream en meelezen in NWS
verhuisdozen bij de ikea zijn echt geen goede dealquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook wel verhuisdozen meegenomen bij de ikea![]()
Maar die zolder wordt gewoon bergzolder, en ik wil mijn cv-ketel daar naartoe laten verplaatsen zodat ik een kast in de waskamer 'erbij' heb
Kruipzolder is de Vlaamse term voor bergzolderquote:
Niet zoals bij kruipolie, dat je een beetje zolder ergens tussenpropt en dat het zich dan overal verspreid?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruipzolder is de Vlaamse term voor bergzolderMaar zoiets is het wel ja, op het hoogste punt kan je ongeveer net niet rechtop staan
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zoals bij kruipolie, dat je een beetje zolder ergens tussenpropt en dat het zich dan overal verspreid?
Ah okquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruipzolder is de Vlaamse term voor bergzolderMaar zoiets is het wel ja, op het hoogste punt kan je ongeveer net niet rechtop staan
Hoe vaak moet jij naar je cv toe?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Is het wel handig om de ketel daar te doen?
Steeds op dat trappetje als iemand wat ouder is en dan half bukkend
Zijn wel redelijk kleine doosjes ja, maar verhuisdozen zijn sowieso meestal niet heel groot. Maar het is voor opslag en niet voor verhuizen dus dan boeit dat niet zoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
verhuisdozen bij de ikea zijn echt geen goede deal. Heb je gezien hoe klein die doosjes zijn!?
En dat klinkt chill, sowieso een hele ruimte erbij klinkt echt superrr fijn
Lekt dat flesje, zit je opeens met een zolder in je keukenkastjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zoals bij kruipolie, dat je een beetje zolder ergens tussenpropt en dat het zich dan overal verspreid?
Ik morste het ooit in m'n bed en nu slaap ik op zolder.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]waar kun je dit halen, dit wil ik wel
Valt meequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij naar je cv toe?Want dat is hier echt zelden, geen eens 1x per jaar
Weet niet hoe vaak jij bij de cv-ketel moet zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Is het wel handig om de ketel daar te doen?
Steeds op dat trappetje als iemand wat ouder is en dan half bukkend
Ach beetje pur ertussen en ductape er omheen wikkelen kan die nog gerust een jaartje meequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
Morgenochtend kijken voor een nieuwe bril. Impulsmomentje.
Of, nou ja, is het impulsief als je het al maanden uitstelt? Ding is inmiddels een jaar of vier oud en het linkerscharnier hangt nu met krimpkous bij elkaar. Het is nu echt tijd.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoe vaak jij bij de cv-ketel moet zijn?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Valt meemaar heb wel ervaring met oud zijn en een kruipzolder opklimmen
Maar ik ben nog niet oudquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik haalde van de week mijn bril van m'n gezicht om de glazen te poetsen en het pootje bleef op m'n hoofd achter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach beetje pur ertussen en ductape er omheen wikkelen kan die nog gerust een jaartje mee
Heb tegen die tijd liever gewoon een ander huisquote:
deze zijn zelfs klein voor verhuisdozenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel redelijk kleine doosjes ja, maar verhuisdozen zijn sowieso meestal niet heel groot. Maar het is voor opslag en niet voor verhuizen dus dan boeit dat niet zo
heyyy, klinkt wel leuk?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
Morgenochtend kijken voor een nieuwe bril. Impulsmomentje.
Of, nou ja, is het impulsief als je het al maanden uitstelt? Ding is inmiddels een jaar of vier oud en het linkerscharnier hangt nu met krimpkous bij elkaar. Het is nu echt tijd.
ah ja ok, dat ken ik nog niet en LTVDK ook nog niet gok ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet zo'n geel/groene er op gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik haalde van de week mijn bril van m'n gezicht om de glazen te poetsen en het pootje bleef op m'n hoofd achter.
De krimpkous werkt best goed en valt niet op. Scharniert zelfs een beetje. Ajetoo. 10/10 Buurman & Buurman fix.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik haalde van de week mijn bril van m'n gezicht om de glazen te poetsen en het pootje bleef op m'n hoofd achter.
De krimpkous werkt best goed en valt niet op. Scharniert zelfs een beetje. Ajetoo. 10/10 Buurman & Buurman fix.
en anders aan je kinderen vragen of ze het naar beneden kunnen verplaatsenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb tegen die tijd liever gewoon een ander huis
Dat was de vesting loop van den Bosch en daarna naar Tilburg terug gelopen, 50 kmquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je dan de hele dag aan het wandelen/op de loopband ofzo?
Ja, stelde meer de uitgave uit dan iets anders. Ook nergens voor nodig, maar toch.quote:
En hopen dat de kopers nog jong zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb tegen die tijd liever gewoon een ander huis
Nee, op m'n werk hebben we alleen zwart. Ik heb wel een compleet feestassortiment thuis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet zo'n geel/groene er op gedaan
Of gewoon personeel inhuren, of een gelijkvloerse ranch op mijn landgoed plaatsenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
en anders aan je kinderen vragen of ze het naar beneden kunnen verplaatsen
Dat is dan niet mijn probleem he, dat is dan voor de kopersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
En hopen dat de kopers nog jong zijn?![]()
Achja het komt wel goed. Ik wens jullie lekker slapen
Dan zou ik daar mee losgaan, wie weet ontketen je wel een nieuwe trendquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, op m'n werk hebben we alleen zwart. Ik heb wel een compleet feestassortiment thuis.
Kan me ergens ook wel voorstellen dat het als een soort drempel voelt en als je bezig bent weer denkt van 'ohja, toch wel fijn'quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, stelde meer de uitgave uit dan iets anders. Ook nergens voor nodig, maar toch.
Nieuwe bril is altijd wel leuk.
dat kan ook, je hebt toch geld over als je geen kinderen hebtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon personeel inhuren, of een gelijkvloerse ranch op mijn landgoed plaatsen
de zorgen 'kan ik mn huis wel verkopen' hoef je denk ik niet zo snel te hebben neequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan niet mijn probleem he, dat is dan voor de kopers
Slaap lekker
geef ons maar weer de schuldquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo krijg ik nu precies een mail van IKEA met als titel 'In een paar stappen overzicht in je keuken'Daar zitten jullie achter he?
gewoon vette pyjamaparty nuquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me ergens wel af hoe die NAVO-top er aan toe gaat nu. Zou dat nog professioneel zijn of moeten we dit zien als een soort personeelsfeest waar iedereen net iets té ver losgaat?
Ik probeer wel altijd iets anders qua stijl, maar de vorm blijft eigenlijk altijd wel vaag rechthoekig. Rondere glazen of hogere glazen staan me niet zo denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me ergens ook wel voorstellen dat het als een soort drempel voelt en als je bezig bent weer denkt van 'ohja, toch wel fijn'![]()
Ga jij meestal voor iets anders of meestal voor iets gelijkwaardigs van wat je al hebt?
In mijn hoofd ongeveer zoals deze clip na een minuut.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me ergens wel af hoe die NAVO-top er aan toe gaat nu. Zou dat nog professioneel zijn of moeten we dit zien als een soort personeelsfeest waar iedereen net iets té ver losgaat?
Hmm, je mag altijd hier wat foto's delen van brilletjesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer wel altijd iets anders qua stijl, maar de vorm blijft eigenlijk altijd wel vaag rechthoekig. Rondere glazen of hogere glazen staan me niet zo denk ik.
Tenzij het van die hippie ronde zonnebrillen zijn. Maar dat is meer vanwege m'n haar denk ik.
Echt? Hehehehequote:
Hmmm, dat ziet er niet zo heel gezellig uit eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn hoofd ongeveer zoals deze clip na een minuut.
Bekijk deze YouTube-video
Ja oke, fair enough.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, je mag altijd hier wat foto's delen van brilletjes. En je haar is ook onderdeel van jou!
Als kind had ik het niet. Als student ooit gehaald vanwege studentikoze redenen. Maar zelfs dat is inmiddels alweer zolang geleden dat het nog steeds oud is.quote:[..]
Echt? Hehehehe
Is ondertussen echt, ehm, oud?
Misschien moest het er gewoon even uit.quote:[..]
Hmmm, dat ziet er niet zo heel gezellig uit eerlijk gezegd
Stuur je morgen foto's zodat ik mee kan oordelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, op m'n werk hebben we alleen zwart. Ik heb wel een compleet feestassortiment thuis.
quote:
Mwah.quote:
Stomquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
klaar maken voor werk , moet openen want daar heeft niemand bij stil gestaan met vakanties uitdelen
quote:
quote:
Altijd vervelend als dat gebeurt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:39 schreef gianni61 het volgende:
was voor 6 uur wakker, maar toen de wekker om 6:20 ging, rukte die me natuurlijk uit een hemelse diepe slaap
Het is zo voorbij, daarna chocolade pakken!quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts en daar heb ik zo'n enorme hekel aanHeb er gewoon buikpijn van.
Heb je er leuke plannen mee?quote:
Morguhquote:
Er kopen waarschijnlijk nog 1 of 2 fietsen bijquote:
Dan is het ook goed besteed toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er kopen waarschijnlijk nog 1 of 2 fietsen bij
Dotjequote:
Damnquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er kopen waarschijnlijk nog 1 of 2 fietsen bij
Hey Stigquote:
2ehandsjes wel, dan doet het minder pijnquote:
Hoeveel heb je er dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2ehandsjes wel, dan doet het minder pijn
inmiddels wel aan gewend...quote:
Hier ook, het is nu wel lekkerquote:
Even uit de folie halen?quote:
ik heb er nu 4: 1 race, 1 gravel, 1 oude race voor op de tacx en 1 mtb/kroegfiets.quote:
Geen idee hoe hoog de luchtvochtigheid hier is maar het is niet best... Alles wat ik aanraak, incl. kleding voelt erg klam aan. Voorspeld niet veel goeds voor de rest van de dag, zal wel benauwd worden.quote:
Alles wat in folie zit is niet klamquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even uit de folie halen?
Ohwquote:
Damnquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nu 4: 1 race, 1 gravel, 1 oude race voor op de tacx en 1 mtb/kroegfiets.
die kroegfiets is inmiddels te slecht, dus die gaat weg, of wordt een knutselproject.
dan komt er vanavond een mtb bij en ik ben nog aan het twijfelen over een elektrische
Het voelt alsof er overal een laagje vocht op zit en kleding gewoon vochtig. Het heeft gisteren behoorlijk geregend en is nu lekker aan het opwarmen. Gezien we alle ramen open hebben heeft dat kans gehad om ook naar binnen te trekken met dit als gevolgquote:
Ga erop staan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Hondje van de buren is weer aan het blaffen.
Moet jij nu al richting Oostenrijk gaan?quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen gangstersWie wil er een ijsje?
![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 25 juni 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet jij nu al richting Oostenrijk gaan?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
*snel wat bovenleidinkjes bij Arnhem doorknippenquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet jij nu al richting Oostenrijk gaan?
Dan wil ik geen geklaag van jou horenquote:
Niet voor 12 euro hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hoeveel daarvan zouden nieuwsgierige Foquevillers zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar er zijn nu 3 bezichtigingen gepland voor 1 juli
nou hoop geen 1quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zouden nieuwsgierige Foquevillers zijn?
Ik post een selfie vanaf 'de' bank als ik ben geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zouden nieuwsgierige Foquevillers zijn?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik post een selfie vanaf 'de' bank als ik ben geweest.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even in bed liggen voor een klein dutje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wil ik geen geklaag van jou horen
Ik kan niet tegen sushiquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:22 schreef AirwiN het volgende:
We kunnen ook een spontane meet organiseren. Eerst een rondleiding door het bitterbal museum en daarna sushi eten met zijn allen.
Dan gaan we eerst sushi eten en kun je in het bitterbal museum het toilet gebruiken om te kotsen en een dunne gerrie te leggen.quote:
Dan mag je het naar de vissers gooienquote:
Context?quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Allemaal mensen die teleurgesteld gaan worden op de stream
We hadden gisteren al berekend dat het Oostenrijkse Schillings waren.quote:
Verdomme, dat wordt veevoer vanavond.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~ab649d10/
Arme @:Nattekat
Je plan is gelukt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*snel wat bovenleidinkjes bij Arnhem doorknippen
ja zou ze denk ik wel leuk vinden. Inclusief babyfotos van een kleine balquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:28 schreef AirwiN het volgende:
@:bitterbal Denk je dat Fleur de rondleiding wil verzorgen? Smeuīge bitterbal details gaan gegarandeerd leiden tot een hogere fooi.
KOOLMEESEDquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Arme @:Nattekat
Koolmissed eerder.quote:
Muahahahaquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je plan is gelukt.
Divakat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen.. ziet dat er alleen brokjes zijn (geen natvoer of snoepjes in haar speeltje) en loopt meteen weer om naar buiten toe.
Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf goedquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen.. ziet dat er alleen brokjes zijn (geen natvoer of snoepjes in haar speeltje) en loopt meteen weer om naar buiten toe.
Dan haal je het wegquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
Er ligt iets wits aan de overkant en nu lijkt het steeds of Hedwig daar staat. Normaal als daar iets wits loopt is het meestal mijn kat.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |