SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
we weten allemaal da in amerika alles groter isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat me wel opviel, Trump claimt altijd dat hij 1,90 is. En draagt volgens mij ook regelmatig opgehoogde schoenen.
Maar Wimlex is 1,83.
[ afbeelding ]
helaaschquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Hij kwam inderdaad via de achterkant, of eigenlijk fancy voorkant binnen. Daar stonden we niet
Ik had het niet doorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
Koen jongen... bij binnenkomst meteen de boel sluiten is niet netjes he
ik vond die obsessie van jullie ook wel lang durenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu gewoon zin om die stream uit te zetten. Ik wil geen verhalen, verdomme.
ik wilde gewoon zien dat hij van de trap vielquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vond die obsessie van jullie ook wel lang duren
Het geeft wel Wim Lex z'n eerlijke mening weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Het beeld op het verkeerde moment pauzeren geeft ook twijfelachtige shots
[ afbeelding ]
nee hoor er zxp06 is er nogquote:
Dan zou je vandaag ook pech hebben gehad hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
weer geen grieks, alles dicht
soms mis ik den haag echt
Misschien moet ie wel een keertje tanken ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
je zou wel zeggen dat hij binnenkort een wisseling van de wacht nodig heeft... misselijk van de rondjes
allemaal automatische pilootquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
je zou wel zeggen dat hij binnenkort een wisseling van de wacht nodig heeft... misselijk van de rondjes
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |