SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
De Turk in mijn oude dorp kon een goede Turkse pizza maken maar ook een Italiaanse pizza met gorgonzola en artisjokken
het leek of de turk bezig was met zn derde handquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat met 2 hand. De andere is bezig met wat harigs
Ze zouden wat meer steeds hetzelfde lijntje kunnen kleurenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
pauze voorbij, ze beginnen weer
En dan een chocoladereep of 2 als toetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohkut, ze hebben tweede pizza gratis. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm
sorry?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zouden wat meer steeds hetzelfde lijntje kunnen kleuren
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan een chocoladereep of 2 als toetje.
ben je uitgenodigd?quote:
Dit is een non-issue.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohkut, ze hebben tweede pizza gratis. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Nee die komt half november met Pakjesboot 12.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Is de man die de wereld heeft gered al in Nederland?
Ik draag geen pyjama.quote:
Ben je op vakantie geweest?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Is de man die de wereld heeft gered al in Nederland?
Nou, ik vind het wel een issue want ze hebben geen twee lekkere pizza's voor mijquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die komt half november met Pakjesboot 12.
Niet eens?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel een issue want ze hebben geen twee lekkere pizza's voor mijga toch over slaan denk ik
Sinterklaas, dat is toch gewoon een oude vieze Turkse man?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die komt half november met Pakjesboot 12.
Nou dat ze het een beetje netjes doen, keurig cirkeltje vliegen en precies dezelfde cirkel als de vorige keer en zo. Nou is het net een kleuter met een viltstift KIJK MAMMA RONDJEquote:
Neen, ik eet geen vlees en vind de pizza's zonder vlees tegen vallenquote:
Noice.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
Thuis voor de bezorger genot.
Kwam onderweg nog een bezorger tegen van DHL, mooi toeval
Eentje die de wereld veel beter kan redden dan die oranje baviaan waar jouw hoop op gevestigd is jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinterklaas, dat is toch gewoon een oude vieze Turkse man?
Dat maakt het wel lastig ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, ik eet geen vlees en vind de pizza's zonder vlees tegen vallen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat ze het een beetje netjes doen, keurig cirkeltje vliegen en precies dezelfde cirkel als de vorige keer en zo. Nou is het net een kleuter met een viltstift KIJK MAMMA RONDJE
quote:
Niet noice.quote:
Oh nou dan ga ik maar weer naar huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry?
[..]vandaag mag het. Mag ik dan ook verklappen dat ik afgelopen nacht of eigenlijk ochtend om 6 uur ging slapen? Vandaar dat het mag, morgen weer normaal
[..]
ben je uitgenodigd?
waar ben je? Ga je mee kijken bij de koning?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik maar weer naar huis.
Ik zou wat minder vaak naar de grond staren in de hoop op muntjes, anders mis je alles in de leven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje die de wereld veel beter kan redden dan die oranje baviaan waar jouw hoop op gevestigd is ja
Deadline gehaald?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]vandaag mag het. Mag ik dan ook verklappen dat ik afgelopen nacht of eigenlijk ochtend om 6 uur ging slapen? Vandaar dat het mag, morgen weer normaal
Kleine kansquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar ben je? Ga je mee kijken bij de koning?gaan we kijken hoe dichtbij we kunnen komen
inb4 kaneel en crack zijn helaas overleden
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik .... ben, zoals je kunt zien, druk bezig![]()
*doubtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik .... ben, zoals je kunt zien, druk bezig![]()
Jammer wel.quote:
Hier kijk, dat bedoel ik. Knoeiwerk! Een drie!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn weer wat rondjes verder
oh ik zie nu dat ze ook veel rondjes hebben gevlogen bij schiphol, ik denk dat ie er is (quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij vloog over de A4 richting het zuiden.
denk ook niet dat het mij veel zou interesseren als ik het niet zelf zou meemaken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Nee, zo interessant vind ik het allemaal niet.
Paar kindjes van me wel, omdat hun ouders daar zijn ingezet, als agent.
quote:
Ja, jij.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wat minder vaak naar de grond staren in de hoop op muntjes, anders mis je alles in de leven.
quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
De kleine draak heeft mijn pak stroopwafels gevonden en is er mee aan het rondrennen terwijl ze het opeet.
Kom op, anders kom ik even langsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik ga wel weer beetje aan de slag, als ik semi-doorwerk ben ik over een uurtje wel klaar en dan kan ik ontspannen
Dan is het half negen, oke crack doe dit
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is heel moeilijk om motivatie te vinden voor schoonmaak als je kontje kontje ligt op de bank
op trumpquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dan maar lekker op het balkon zitten in afwachting. Wat een straf.
onvoldoendeeeeeequote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier kijk, dat bedoel ik. Knoeiwerk! Een drie!
He, een pakket voor NK.quote:
Op PostNLquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
op trump
op pizza
op de regen
op watttttttttttttt
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
He, een pakket voor NK.
*weggooit
en dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom op, anders kom ik even langs
quote:
Schop onder je kontquote:
quote:
quote:
Dus, get to it!quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien kan ik uitstel vragen ivm de NAVO top
Trump heeft mijn huiswerk opgegeten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien kan ik uitstel vragen ivm de NAVO top
Die vreet alles op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trump heeft mijn huiswerk opgegeten.
Ik ben hier bekend mee ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
het enige wat ik nog is bronverwijzingingen in de tekst zetten
Ik doe hier al overdreven lang over lol
die focus is trouwens wel echt fantastisch. Dan verzet ik echt werk voor drie dagen in een paar uur
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trump heeft mijn huiswerk opgegeten.
Wij hebben een freeze vanwege de top. Geen nieuwe releases.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Mijn huis staat binnen deze lijntjesik snap opzich wel dat dit een overdaad aan posts is over de NAVO maar ja, het is nogal een happening sorry
en dat in combinatie met studie ontwijkend gedrag, tsja gouden combinatie
Trump eet veel Maccie, en drinkt cola Light. Goed ruiken dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
Of beter, die koning trump poppetjes gebeuren is op 500 meter van mn huis. Soooooooo close, kan het vast ruiken als ie hier is
ahahahah xD
ben jij al klaar met dit studiejaar? ik heb ook gewoon geen zin meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben hier bekend mee ja.
Zowel het treuzelen als nyoooom door alles heenschieten.
echt?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben een freeze vanwege de top. Geen nieuwe releases.
Snel naar de maccie, misschien spotten we hem en gaat ie trakteren. Whoohoooquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump eet veel Maccie, en drinkt cola Light. Goed ruiken dus.
Laatste week. Nog even kijken wat ik voor elkaar krijg qua inleverwerk. Ik zit er helemaal doorheen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij al klaar met dit studiejaar? ik heb ook gewoon geen zin meer![]()
quote:
Veiligheidsredenen. Beide projecten waar ik bij zit krijgen geen updates e.d.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij al klaar met dit studiejaar? ik heb ook gewoon geen zin meer![]()
[..]
echt?waarom?
Trumpnado.quote:
Pfffft, zou je nog veel moeten inleveren?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laatste week. Nog even kijken wat ik voor elkaar krijg qua inleverwerk. Ik zit er helemaal doorheen.
is dat lekker rustig voor jou?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veiligheidsredenen. Beide projecten waar ik bij zit krijgen geen updates e.d.
Had z'n filmpje gezien, favoriete eten van alle presidenten van de VS. Was wel grappig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snel naar de maccie, misschien spotten we hem en gaat ie trakteren. Whoohooo
Ik hoop het morgen af te hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfffft, zou je nog veel moeten inleveren?
Ja, maar ik heb nog genoeg te doen dus dat scheelt. Ben bezig met een automatische test op te zetten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfffft, zou je nog veel moeten inleveren?
[..]
is dat lekker rustig voor jou?
*script schrijftquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Breng Hollywood nou niet op ideeën.
touchedown hierquote:
trump wil cola met coke denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had z'n filmpje gezien, favoriete eten van alle presidenten van de VS. Was wel grappig.
Ook een met drinken.
Leuke snapshots van dingen die toen normaal waren om te eten.
zet 'm op!!!quote:
kan ook wel lekker zijn dat je daar nu wat meer tijd voor hebtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog genoeg te doen dus dat scheelt. Ben bezig met een automatische test op te zetten.
Ik zorg wel dat ik bezig blijfquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trump wil cola met coke denk ik
[..]
zet 'm op!!!
[..]
kan ook wel lekker zijn dat je daar nu wat meer tijd voor hebt
Trump is zeer fel anti-drugs, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trump wil cola met coke denk ik
[..]
zet 'm op!!!
[..]
kan ook wel lekker zijn dat je daar nu wat meer tijd voor hebt
Trump heeft een drukke belangrijke baan en een mooie vrouw, die kan geen drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump is zeer fel anti-drugs, dus denk het niet.
Geloof omdat zijn broer (?) er aan is overleden. Zoiets staat me bij.
en die heli hier maar rondjes vliegenquote:
ohquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach jaa, het is je vergevenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Mijn huis staat binnen deze lijntjesik snap opzich wel dat dit een overdaad aan posts is over de NAVO maar ja, het is nogal een happening sorry
en dat in combinatie met studie ontwijkend gedrag, tsja gouden combinatie
"Hier wordt je voor betaald, dus bek houden en vliegen."quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en die heli hier maar rondjes vliegen![]()
![]()
zou die denken 'godverdomme iedereen mag nu leuke dingen doen en ik moet hier die klote rondjes vliegen'
Poesquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach jaa, het is je vergeven![]()
![]()
Ik moest mijn afstudeerscriptie eigenlijk op 12 september 2001 inleveren. Kwam wat tussen, werd ook 3 weken later.
volgende keer maar de helft bereiden en dan de volgende dag de rest bereidenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel jammer dat de krokante bloemkool niet meer krokant is na een nachtje in de koelkast
Hallo meneertjequote:
Flesjennnquote:
Of de volgende keer gewoon gelijk alle bloemkool opetenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgende keer maar de helft bereiden en dan de volgende dag de rest bereiden
ook een optiequote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de volgende keer gewoon gelijk alle bloemkool opeten
PoesJE danquote:
Amerikanen moeten het wel zien he.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
Hahaha er is gewoon een livestream over dat die in de auto gaat stappen.
Eerst nog even wat XR kansenparels pacmannen zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
Hahaha er is gewoon een livestream over dat die in de auto gaat stappen.
Ik vind dit echt hilarisch op een sneue manier.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikanen moeten het wel zien he.
EN niemand mag weten in welke hij precies zitquote:
Gelukkig maar dat we niet live kunnen meekijken oh wacht..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN niemand mag weten in welke hij precies zit
The Trump Tour.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit echt hilarisch op een sneue manier.
wieso?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit echt hilarisch op een sneue manier.
... maar jij kijkt? ik mis ook deze logica denk ik, of lach je jezelf uit?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we niet live kunnen meekijken oh wacht..
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst nog even wat XR kansenparels pacmannen zeker
GTA1quote:
Zijn broer is overleden aan alcoholisme. Volgens mij is dat ook het enige waar hij zich over uitgesproken heeft dat hij daar niet aan doet. Maar kan het mishebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we zien toch in welke hij is gestapt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN niemand mag weten in welke hij precies zit
Ja heb het eventjes aan gezet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
... maar jij kijkt? ik mis ook deze logica denk ik, of lach je jezelf uit?
Omdat het toch eigenlijk gewoon debiel is dat we met allemaal mensen zitten te kijken hoe hij uit het vliegtuig stapt.quote:
Wat is HPV? Heel Pittig Vreten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
HPV KOMT VEEL VOOR
OOK BIJ JE VRIENDEN
Wtf, wat is dit nou weer voor reclame?
De vliegtuig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Je verwacht het niet dat hij gewoon in de auto is gestapt die voor de vliegtuig stond.
Ik heb daar geen mening over. Als mensen dat willen kijken moeten ze dat vooral doen, als mensen dat niet willen moeten ze dat vooral niet doenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb het eventjes aan gezet.
[..]
Omdat het toch eigenlijk gewoon debiel is dat we met allemaal mensen zitten te kijken hoe hij uit het vliegtuig stapt.
Negen?quote:
Oh dat kan ook.quote:
Die auto met die satellietschotelantenneontvanger is zodat Trump onderweg gewoon Tiktok kan kijken.quote:
Dat is Trump die uitstapt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Als ik straks een luide boem hoor, is het waarschijnlijk iets Amerikaans.
Leiden - Haarlem - Amsterdam - Amersfoort - Arnhemquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Ohjee @:Nattekat, als die morgen maar gemaakt is
Bovenleiding kapot bij Gouda, ook geen treinen tussen Den Haag en Utrecht
Of ruzie maken op Twitter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die auto met die satellietschotelantenneontvanger is zodat Trump onderweg gewoon Tiktok kan kijken.
Gisteren al niet, maar jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Oh wacht mensen mogen de snelweg daar nu ook niet op natuurlijk.
Mocht sowieso al niet. Je mag niet eens op die ene brug staanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Oh wacht mensen mogen de snelweg daar nu ook niet op natuurlijk.
Ik hoop het ook want ik wil morgen van die lijn gebruik maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Oh ja dat kan ook. Kwaad snapchatten met Netanyahu en hoe heet die pik van Iranquote:
Voor hem zal het aanvoelen als twee uur 's middags nu. Dus kan me voorstellen dat hij wat later eten niet zo erg vindt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Komt die man nu hierheen met de auto? Die gaan dus laat eten vanavond, daarna moet ie denk ik meteen naar bed. Snap wel dat ie blijft slapen
Zouden ze alvast een stokbroodje kruidenboter hebben terwijl ze wachten?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Pffquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mocht sowieso al niet. Je mag niet eens op die ene brug staan
Ohja, dat is ook zo natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor hem zal het aanvoelen als twee uur 's middags nu. Dus kan me voorstellen dat hij wat later eten niet zo erg vindt.
Denk dat ze morgen gewoon heel de randstad platleggen uit voorzorgquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden - Haarlem - Amsterdam - Amersfoort - Arnhem
Zou de Beast door de McDrive kunnen? Dat blijft natuurlijk Trump zijn favo voedsel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor hem zal het aanvoelen als twee uur 's middags nu. Dus kan me voorstellen dat hij wat later eten niet zo erg vindt.
#mopperkatquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen gewoon heel de randstad platleggen uit voorzorg
Even over het hek klimmen, daar staan minder mensenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Gezellie, tweede heli is terug![]()
Ik ga zo even kijken maar ben ergens bang dat ik een van de zovelen ben die 'even' gaat kijken. Dat voelt dan wel wat schaapachtig ja
Denk echt dat jij helemaal gestoord zou worden hehehequote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel echt blij dat ik niet in Den Haag woon nu trouwens
21:30 uur Hollandse pot, daarna nog even boos Netanyahu bellen en de dag afsluiten met een 10/10 Svetlana Maxima op de machtige champignon.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou de Beast door de McDrive kunnen? Dat blijft natuurlijk Trump zijn favo voedsel.
Zelden zo rustig hier geweest als nu. Tenzij je bij Krek in de buurt had gewoond.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel echt blij dat ik niet in Den Haag woon nu trouwens
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk echt dat jij helemaal gestoord zou worden hehehe
Omdat Oekraīne geen lid is van de NAVO?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Waarom mag de president van Oekraīne alleen bij het diner zijn?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even over het hek klimmen, daar staan minder mensen
mooie vrouw sowiesoquote:
lol ja vandaag wel even maar ik heb wel echt veeeeel minder overlast dan de mensen die in de buurt van het world forum wonen. Bezuidenhoutseweg wonen weinig mensen en gaat alleen vandaag paar uur dichtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelden zo rustig hier geweest als nu. Tenzij je bij Krek in de buurt had gewoond.
Waarom mag hij dan wel bij het diner zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat Oekraīne geen lid is van de NAVO?
Kunnen ze niet ff een one day pasje kopen voor een paar ton of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat Oekraīne geen lid is van de NAVO?
Oh dat viel mij niet eens op dus als het al zo is hebben ze dat heel subtiel gedaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan niet zien of Amalia haar arm in mitella heeft of niet.
Anders zielig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom mag hij dan wel bij het diner zijn?
Omdat dat officieel niet bij de top hoort. Het is net de koffieautomaat op het werk, daar worden de echte afspraken gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom mag hij dan wel bij het diner zijn?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
21:30 uur Hollandse pot, daarna nog even boos Netanyahu bellen en de dag afsluiten met een 10/10 Svetlana Maxima op de machtige champignon.
quote:High-class escorts van Rotterdams bedrijf stranden bij hek Navo-top: ‘Klant was not amused’
De high-class escorts van Vialet Escortservice uit Rotterdam dachten aan de slag te gaan bij de Navo-top in Den Haag. Maar tot spannende uurtjes in een van de vijfsterrenhotels in de Hofstad komt het niet. „Ik kreeg toch het volle pond.’’
Ze heeft het geprobeerd, vertelt dame van plezier in het luxesegment Dominique (29), met een boeking in een vijfsterrenhotel in Den Haag. „Maar ik kwam het afgezette gebied niet in.”
Een chauffeur van haar klant zou de escort wel even oppikken en naar zijn hotel brengen. Maar dat plan mislukte. „Hij kreeg mij niet langs de strenge beveiliging.”
„Als je geen pas hebt, kom je er niet in”, verklaart de woordvoerder van de Haagse burgemeester. „Alle delegaties in het afgesloten gebied hebben de lijst met namen al maanden geleden bij ons moeten inleveren. Je moet geaccrediteerd zijn.”
https://www.ad.nl/rotterd(...)not-amused~aae87a22/
omdat oekraine wel wat met de navo te maken heeft natuurlijkquote:
Japan, Nieuw-Zeeland, Zuid-Korea en Australië mochten ook mee eten als ze wilden, die horen bij de Goeikes.quote:
Honger nu.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat dat officieel niet bij de top hoort. Het is net de koffieautomaat op het werk, daar worden de echte afspraken gemaakt.
Jij zit in The Beastquote:
Eigenlijk stelt heel die top geen ene kut voor. Het is morgen letterlijk één vergadering, iedereen kraait zijn wensenlijstje op, trump zegt "ALLEMAAL JE BEK HOUDEN EN BETALEN", rutte komt nog even spontaan klaar en dan gaat iedereen weer naar huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:04 schreef AirwiN het volgende:
Omdat dat officieel niet bij de top hoort.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk stelt heel die top geen ene kut voor. Het is morgen letterlijk één vergadering, iedereen kraait zijn wensenlijstje op, trump zegt "ALLEMAAL JE BEK HOUDEN EN BETALEN", rutte komt nog even spontaan klaar en dan gaat iedereen weer naar huis.
Je wordt niet thuisgebracht. Misschien krijg je wel een snoepzak maar dat is nog geheim.
De B2 doet ook meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hadden ze ook gewoon even een teams meeting voor kunnen inschietenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk stelt heel die top geen ene kut voor. Het is morgen letterlijk één vergadering, iedereen kraait zijn wensenlijstje op, trump zegt "ALLEMAAL JE BEK HOUDEN EN BETALEN", rutte komt nog even spontaan klaar en dan gaat iedereen weer naar huis.
Je wordt niet thuisgebracht. Misschien krijg je wel een snoepzak maar dat is nog geheim.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De B2 doet ook mee
ohja, stom van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verbinding was niet stabiel genoegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze ook gewoon even een teams meeting voor kunnen inschieten
Baby darling doll face honey
En daar ben ik dan al een half jaar voor bezig met mijn werk en heb ik nu bereikbaarheidsdienst.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
THIS MEETING COULD HAVE BEEN AN EMAIL!!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze ook gewoon even een teams meeting voor kunnen inschieten
oh i see, het is de ZXP25quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Je kan de heli volgen die boven de stoet vliegt
Kan ik helaas niet zien van m'n balkon.
Nee wat weegt ie? vijf ton?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
tsss die auto kan niet eens hard wegrijden bij gevaar
heb Trump nooit op de weegschaal zien staan maar 5ton is wel veelquote:
Net als de wereldpolitiekquote:
De auto was 9 ton geloof ikquote:
nee die rollmachine van hemquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb Trump nooit op de weegschaal zien staan maar 5ton is wel veel
Ik denk niks, ik weet het. En ga er dus niks over zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
Welke ingang gaan ze gebruiken denk jij @:airwin
oke, in dat geval ga ik maar gewoon uit van de lelijke kant want die is het makkelijkst te bereikenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niks, ik weet het. En ga er dus niks over zeggen.
We willen Live verslag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
oke jongens, weet je wat, ik ga me klaarmaken om naar buiten te gaan want misschien komt ie wel voorbij rijden en kan ik toch stoer doen he
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:14 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze de A4 afgesloten ofzo? Ik zie alleen de file richting het noorden.
Ik maak geen grapjes Flesquote:
quote:Still nicknamed "the Beast",[32] as established with the 2001–2009 model,[2] the current model debuted with a trip by President Trump to New York City on September 24, 2018. Road & Track reported that "the design appears to be a simple evolution of the old model with more current Cadillac design cues, like an Escalade sedan." Road & Track described the state car as "massive and tall", and weighing 15,000–20,000 pounds (6,800–9,100 kg
Have fun!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, in dat geval ga ik maar gewoon uit van de lelijke kant want die is het makkelijkst te bereiken
en cool
9000 kilo zeggen ze netquote:
Ik vind je nu al stoer!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
oke jongens, weet je wat, ik ga me klaarmaken om naar buiten te gaan want misschien komt ie wel voorbij rijden en kan ik toch stoer doen he
Heeft de U.S. Secret Service ook jouw complete browserhistorie van de afgelopen 20 jaar doorgespit?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja joh, lege snelweg voor jezelf, dat is gewoon plankenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Christus dat gaat nog best snel *maakt haast
Zou de trajectcontrole uit staan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja joh, lege snelweg voor jezelf, dat is gewoon planken
HET GAAT ZO SNELquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef AirwiN het volgende:
Ze blijven best lang hangen boven Leiden. Denk dat het de McD langs de A44 is geworden.
Maar dan had de camera van de NOS ze al gezien moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef AirwiN het volgende:
Ze blijven best lang hangen boven Leiden. Denk dat het de McD langs de A44 is geworden.
Heb je de ketting om vandaag?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zijn net voorbij Leidenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Zijn ze nu bij wassenaar of al bijna voorbij wassenaar
Rijdt natuurlijk ook wel lekker door als er verder niemand in de weg kan rijden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Werkvolk he, zoals altijd.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Krek al gespot?quote:
Neuh, afbreken van dat tijdelijke pand gaat ook nog wel ff duren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
over een paar dagen gelukkig afgelopen denken de Hagenezen.
ik zag dan ook alleen maar dat mevrouw de beide heren ging aflossenquote:
dan hequote:
Door zes dienaren?quote:
als alle hoge heren weg zijn, blijft het dan ook om rijden voor die mensen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, afbreken van dat tijdelijke pand gaat ook nog wel ff duren.
Tot dat tijdelijke gebouw weg is zeker en de weg is hersteld zeker.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als alle hoge heren weg zijn, blijft het dan ook om rijden voor die mensen?
Veel Biden-valt-van-de-trap filmpjes op t internetquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
was zo mooi geweest als hij van die trap was gevallen
Op de een of andere manier lijkt Donnie er hier veel 'normaler' uit te zien dan dat die normaal isquote:
ja daarom ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Veel Biden-valt-van-de-trap filmpjes op t internet
Wat me wel opviel, Trump claimt altijd dat hij 1,90 is. En draagt volgens mij ook regelmatig opgehoogde schoenen.quote:
Serieus he. Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
En de NOS mist het helemaal.
Ze zijn iig consistent met de Olympische Spelen
vond hij het lekker?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt Donnie er hier veel 'normaler' uit te zien dan dat die normaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |