SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
De Turk in mijn oude dorp kon een goede Turkse pizza maken maar ook een Italiaanse pizza met gorgonzola en artisjokken
het leek of de turk bezig was met zn derde handquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat met 2 hand. De andere is bezig met wat harigs
Ze zouden wat meer steeds hetzelfde lijntje kunnen kleurenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
pauze voorbij, ze beginnen weer
En dan een chocoladereep of 2 als toetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohkut, ze hebben tweede pizza gratis. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm
sorry?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zouden wat meer steeds hetzelfde lijntje kunnen kleuren
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan een chocoladereep of 2 als toetje.
ben je uitgenodigd?quote:
Dit is een non-issue.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohkut, ze hebben tweede pizza gratis. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Nee die komt half november met Pakjesboot 12.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Is de man die de wereld heeft gered al in Nederland?
Ik draag geen pyjama.quote:
Ben je op vakantie geweest?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Is de man die de wereld heeft gered al in Nederland?
Nou, ik vind het wel een issue want ze hebben geen twee lekkere pizza's voor mijquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die komt half november met Pakjesboot 12.
Niet eens?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel een issue want ze hebben geen twee lekkere pizza's voor mijga toch over slaan denk ik
Sinterklaas, dat is toch gewoon een oude vieze Turkse man?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die komt half november met Pakjesboot 12.
Nou dat ze het een beetje netjes doen, keurig cirkeltje vliegen en precies dezelfde cirkel als de vorige keer en zo. Nou is het net een kleuter met een viltstift KIJK MAMMA RONDJEquote:
Neen, ik eet geen vlees en vind de pizza's zonder vlees tegen vallenquote:
Noice.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
Thuis voor de bezorger genot.
Kwam onderweg nog een bezorger tegen van DHL, mooi toeval
Eentje die de wereld veel beter kan redden dan die oranje baviaan waar jouw hoop op gevestigd is jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinterklaas, dat is toch gewoon een oude vieze Turkse man?
Dat maakt het wel lastig ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, ik eet geen vlees en vind de pizza's zonder vlees tegen vallen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat ze het een beetje netjes doen, keurig cirkeltje vliegen en precies dezelfde cirkel als de vorige keer en zo. Nou is het net een kleuter met een viltstift KIJK MAMMA RONDJE
quote:
Niet noice.quote:
Oh nou dan ga ik maar weer naar huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry?
[..]vandaag mag het. Mag ik dan ook verklappen dat ik afgelopen nacht of eigenlijk ochtend om 6 uur ging slapen? Vandaar dat het mag, morgen weer normaal
[..]
ben je uitgenodigd?
waar ben je? Ga je mee kijken bij de koning?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik maar weer naar huis.
Ik zou wat minder vaak naar de grond staren in de hoop op muntjes, anders mis je alles in de leven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje die de wereld veel beter kan redden dan die oranje baviaan waar jouw hoop op gevestigd is ja
Deadline gehaald?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]vandaag mag het. Mag ik dan ook verklappen dat ik afgelopen nacht of eigenlijk ochtend om 6 uur ging slapen? Vandaar dat het mag, morgen weer normaal
Kleine kansquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar ben je? Ga je mee kijken bij de koning?gaan we kijken hoe dichtbij we kunnen komen
inb4 kaneel en crack zijn helaas overleden
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik .... ben, zoals je kunt zien, druk bezig![]()
*doubtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik .... ben, zoals je kunt zien, druk bezig![]()
Jammer wel.quote:
Hier kijk, dat bedoel ik. Knoeiwerk! Een drie!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn weer wat rondjes verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |