SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Kennelijk ben je toch verdacht met zo'n penisafdruk in je gazon. Direct verscherpt toezicht.quote:
Ivm mijn wikkel dingetje (als goed is weet je wat ik bedoel) wat een keer samen werd genoemd met zalm wrapsquote:
ze vliegen volgens mij steeds rondjes om het gene wat ze bewaken oid, was gisteren ook zo bij het world forum dat ze daar voornamelijk omheen vlogenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo zie je wel precies waar je dus moet zijn.
Ja ik legde link even niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ivm mijn wikkel dingetje (als goed is weet je wat ik bedoel) wat een keer samen werd genoemd met zalm wraps
Je vergeet de niet bestaande kink om gewrapt te worden in volkoren wrapsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ivm mijn wikkel dingetje (als goed is weet je wat ik bedoel) wat een keer samen werd genoemd met zalm wraps
Hoho, als je het kan verzinnen, bestaat het.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet de niet bestaande kink om gewrapt te worden in volkoren wraps
Er zullen wel een paar scherpschutters bij de koning zijn woning aanwezig zijn momenteel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze vliegen volgens mij steeds rondjes om het gene wat ze bewaken oid, was gisteren ook zo bij het world forum dat ze daar voornamelijk omheen vlogen
[ afbeelding ]
en dit is woning van de koning, daar valt het wel mee maar is ook alles afgezet. Ik ga zo straks even kijken![]()
heb er een business van gemaakt, voor 20 euro mogen mensen even kijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kennelijk ben je toch verdacht met zo'n penisafdruk in je gazon. Direct verscherpt toezicht.
Is het amateuruur?quote:
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zullen wel een paar scherpschutters bij de koning zijn woning aanwezig zijn momenteel.
Lekker ijsjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Ik heb een stracciatella crunchy ijsje gepakt. Dus ik zal zo wel gebeld gaan worden.
Ja ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die 2 procent konden we nooit betalen en nu zou 5 procent opeens wel gaan lukken?
Volkoren wrapsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ff kijken of ik je telefoonnummer nog heb.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Ik heb een stracciatella crunchy ijsje gepakt. Dus ik zal zo wel gebeld gaan worden.
Jaquote:
Owja, dat wou jij graag. Kun je wel lekker eten tussendoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
t regentquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
Wel heerlijk wandelweer
Niet koud, niet zo plakkerig benauwd of heet waarmee je voordat je 2 stappen hebt gezet al van ellende op se grond smelt, geen verschroeidende zon waarin je huid meteen verschrompeld alsof je een 2000 jaar oude mummy bent, en droog
Hier nietquote:
Gelukkig zijn mijn mummies geen 2000 jaar oud...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
Wel heerlijk wandelweer
Niet koud, niet zo plakkerig benauwd of heet waarmee je voordat je 2 stappen hebt gezet al van ellende op se grond smelt, geen verschroeidende zon waarin je huid meteen verschrompeld alsof je een 2000 jaar oude mummy bent, en droog
Niet bestaand is slechts een gebrek aan ambitie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou dit echt zo gaan?quote:De Amerikaanse president Trump blijft slapen op Huis ten Bosch in Den Haag. Koning Willem-Alexander heeft hem aangeboden om na het diner vanavond te overnachten op het paleis en Trump heeft het aanbod geaccepteerd, bevestigt de Rijksvoorlichtingsdienst aan RTL Nieuws en de NOS.
Daarom besloot ik gisteren dat vandaag de dag wasquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
Wel heerlijk wandelweer
Waarom niet? En het is toch mooie egostreling voor Trump? En misschien kan Willempie er nog wat sense in slaan of gooit Maxima wat cyanine in de koffie. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou dit echt zo gaan?ik kan met dat bij zulke grote organisaties amper voorstellen, dat de koning zelf even denkt iets te kunnen fixen zonder overleg oid
Verwijder je wel het brein via de neusgaten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn mummies geen 2000 jaar oud...
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom besloot ik gisteren dat vandaag de dag was
Maxima heeft privé ervaring met corrupte mannenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet? En het is toch mooie egostreling voor Trump? En misschien kan Willempie er nog wat sense in slaan of gooit Maxima wat cyanine in de koffie. Je weet het niet.
Hou ze liever in levenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verwijder je wel het brein via de neusgaten?
omdat ze weet ik veel hoeveel geld en mensen hebben geregeld om Trump veilig in zn hotel te krijgen en dan blijft ie daar last minuten ineens niet slapen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet? En het is toch mooie egostreling voor Trump? En misschien kan Willempie er nog wat sense in slaan of gooit Maxima wat cyanine in de koffie. Je weet het niet.
Daarom en mss nog wat tips gekregen van haar vaderquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maxima heeft privé ervaring met corrupte mannen
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou dit echt zo gaan?ik kan met dat bij zulke grote organisaties amper voorstellen, dat de koning zelf even denkt iets te kunnen fixen zonder overleg oid
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Nee dus.
Throwback naar de 'Maxima die vreemd gaat' scene uit de lama's...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
en weet niet wat die koning en trump van plan waren dat ie liever bij de koning slaapt
inmiddels is dat het plaatje voor Rutte die Trump bevredigt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Throwback naar de 'Maxima die vreemd gaat' scene uit de lama's...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Alleen is de vraag of dit het moment is dat Ruben Maxima nadoet of toch Willem-Alexander....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel mannen kunnen nou zeggen dat ze bij de koning in zijn paleis hebben geslapen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ze weet ik veel hoeveel geld en mensen hebben geregeld om Trump veilig in zn hotel te krijgen en dan blijft ie daar last minuten ineens niet slapen?en weet niet wat die koning en trump van plan waren dat ie liever bij de koning slaapt
In dat opgeknapte krot?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is toch de beste ego streling die Trump kan krijgen toch? Slapen bij de Koning, slapen op een echt paleis. Bladiebla.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een echte kenner weet dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen is de vraag of dit het moment is dat Ruben Maxima nadoet of toch Willem-Alexander....
Dat weet Trump toch niet? Die krijgt alleen maar te horen dat hij bij de Koning mag slapen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dat opgeknapte krot?
[..]![]()
de lama's
Natuurlijk wel, is toch een intelligente alleswetende manquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet Trump toch niet? Die krijgt alleen maar te horen dat hij bij de Koning mag slapen.
Wim Lex hoort thuis in de cuckstoelquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen is de vraag of dit het moment is dat Ruben Maxima nadoet of toch Willem-Alexander....
Vraag maar aan trumpie mc trumpface waar je allemaal mee weg komt als je een KING bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of ponypark slagharenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Trump had ook prima in een Van der Valk kunnen slapen.
Nee dat vind ik hier te dichtbij.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
of ponypark slagharen![]()
#grabthembythepony
En dat zijn alleen se goed zichtbare veiligheidsmaatregelenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt een klein stukje heik weet niet waarom dit zooooo intens wordt bewaakt? En die oranje lijntjes zijn maar van één heli, er vliegen er twee
Afijn dit is allemaal deel van een groot plan voor aan aanvalquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag maar aan trumpie mc trumpface waar je allemaal mee weg komt als je een KING bent.
Misschien heeft ie wel gezegd "EY WL, ik blijf bij jou pitten vanavond!" Zonder na te denken. Want ja, zo doet ie wel meer dingen
Als opperkleuter, ja. Misschien krijgt ie wel een kleurplaat voor op de achterbank op de terugweg!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is toch de beste ego streling die Trump kan krijgen toch? Slapen bij de Koning, slapen op een echt paleis. Bladiebla.
Ew.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afijn dit is allemaal deel van een groot plan voor aan aanval
Als hij hier dood gaat, moeten we m dan ook eten zoals die ene minister president toen?
Help me even, wanneer hebben wij voor het laatst een minister president gegeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als hij hier dood gaat, moeten we m dan ook eten zoals die ene minister president toen?
Dat is toch alleen vet dat je eet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar denkt dan iedereen, 'zal weer weer zo'n imitator zijn die Trump wil nadoenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
Eerst iedereen laten denken dat ie in Huis ter Duin overnacht, daarna roet in het eten gooien door te melden dat ie bij de Koning slaapt.
En uiteindelijk slaapt ie in een goedkoop hostel waar niemand hem verwacht. Lijkt mij de veiligste oplossing
Wat? Je hebt toch wel ergens even een guest wifi dingetje staan man.quote:Het printen vormde daarna ook nog een uitdaging, want de Oekraïense stekkers pasten niet op de Nederlandse printers, zegt Bosma.
De gebroeders De Witt oid? Paar eeuwen geledenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Help me even, wanneer hebben wij voor het laatst een minister president gegeten?
Johan de Witt, maar dat was geen minister presidentquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Help me even, wanneer hebben wij voor het laatst een minister president gegeten?
Is al even geleden:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en hoe smaakte dat?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
De gebroeders De Witt oid? Paar eeuwen geleden
Lijkt me een waterdicht planquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar denkt dan iedereen, 'zal weer weer zo'n imitator zijn die Trump wil nadoen'
Beetje bleekjes denk ikquote:
Nee, fava bonen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Was met rode wijnsaus en champgnons zeker onniedan
Ja maak me absoluut geen zorgenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat zijn alleen se goed zichtbare veiligheidsmaatregelen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat nog met m'n hoofd bij Trump die met z'n slaapzak bij Wim-Lex aanklopt.
Witte da niet meer?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Was met rode wijnsaus en champgnons zeker onniedan
als hij een gekleurde medelander was geweest had hij smakelijker geweestquote:
Ik vind de echte niet naar zeep smaken iig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb de liuk ijsjes van de aldi. De eerste hap smaakt naar zeep en het zijn dikke ijsjes, ik vind ze geen succes. Hebben de echte dit ook? @:essnhills en @:LTVDK
zit er koriander in?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb de liuk ijsjes van de aldi. De eerste hap smaakt naar zeep en het zijn dikke ijsjes, ik vind ze geen succes. Hebben de echte dit ook? @:essnhills en @:LTVDK
"MENSEN VERANDER, GEBRUIK KORIANDER!"quote:
gedraag je bij de kapperquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens even afronden hier. Word om 5 uur bij de kapper verwacht. Best heel erg veel gedaan al vandaag dus ik draai er wel even een puntje aan.
De echte smaken niet naar zeep iigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
goedkoop zegquote:Om overvolle magen te voorkomen, heeft het Nederlandse hof ervoor gekozen om gasten het hoofdmenu zelf te laten opscheppen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de echte niet naar zeep smaken iig.
quote:
He potverdikkie, dan moet ik die toch ook echt gaan proberenquote:
Ik las dat het ook was dat als de Koning van dezelfde schaal opschept dat de rest gerustgestelder kan opscheppen, want dan het vast niet vergiftigd zijn oidquote:
1672quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de echte zijn echt lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
He potverdikkie, dan moet ik die toch ook echt gaan proberen
echt, werkt dat nog steeds zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat het ook was dat als de Koning van dezelfde schaal opschept dat de rest gerustgestelder kan opscheppen, want dan het vast niet vergiftigd zijn oid
dit is vast met AI gemaaktquote:
Hopelijk nuggets.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zullen wel geen patat voorgeschoteld krijgen vanavond.
..KIEEEEEEEEEPnuggets?quote:
Trump beledigd over de portie grote. Wtf is dit normaal hier?quote:
Trump krijgt wel misschien een anafylactische shock als er per ongeluk vitamines in het eten zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat het ook was dat als de Koning van dezelfde schaal opschept dat de rest gerustgestelder kan opscheppen, want dan het vast niet vergiftigd zijn oid
Nee de echte smaken niet naar zeepquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ja met zelf opscheppen nemen mensen nooooooit teveelquote:
Als je het zelf hebt opgeschept moet je ook alles opeten. (c) M'n moedâh.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met zelf opscheppen nemen mensen nooooooit teveel
Moet je nog even snel naar de Dirk, daar is die vandaag nog in de aanbiedingquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
He potverdikkie, dan moet ik die toch ook echt gaan proberen
Ik weet het nog als de dag van gisterenquote:
Nou dan kun je beter niet gaan want mijn ervaring is dat op de laatste dag de beste aanbiedingen allemaal pleite zijn. Sowieso maken ze dan al veel ruimte voor de aanbieding morgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nog even snel naar de Dirk, daar is die vandaag nog in de aanbieding
En gelijk heeft ze, verspilling is killingquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je het zelf hebt opgeschept moet je ook alles opeten. (c) M'n moedâh.
quote:
ben daar al twee keer geweest voor de liuk ijsjes met deze aanbieding, ze hadden ze nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nog even snel naar de Dirk, daar is die vandaag nog in de aanbieding
Of het meer symbolisch is of niet weet ik nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt, werkt dat nog steeds zo?
[..]
dit is vast met AI gemaakt
Ze hebben ook een regel dat je je bordje leeg moet etenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je het zelf hebt opgeschept moet je ook alles opeten. (c) M'n moedâh.
Ik zou je zelf de moeite besparen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ben daar al twee keer geweest voor de liuk ijsjes met deze aanbieding, ze hadden ze niet
of ik vanavond ga is afhankelijk van eventuele files
Bedoelen ze dit met Den Haag kleurt oranje?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is de wijk bijna geheel oranje
Ik denk hetquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoelen ze dit met Den Haag kleurt oranje?
Oh ik kom eigenlijk alleen bij de Dirk als ze een goede aanbieding hebben, en dan ga ik meestal gelijk op woensdagquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan kun je beter niet gaan want mijn ervaring is dat op de laatste dag de beste aanbiedingen allemaal pleite zijn. Sowieso maken ze dan al veel ruimte voor de aanbieding morgen.
Ik heb voor mezelf ooit besloten dat ik nooit meer op dinsdag heen ga in ieder geval.
Ja woensdag is ook het beste als ze echt een goede aanbieding hebben. Ben wel eens op donderdag gegaan en dan was het al weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik kom eigenlijk alleen bij de Dirk als ze een goede aanbieding hebben, en dan ga ik meestal gelijk op woensdag
daar ga ik dit jaar ook wel lekker opquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog die dingen met sinaasappel en roomijs ofzo.
ze vullen ze hier wel regelmatig aan maar dan moet je alsnog niet lang daarna komen want anders is het wegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik kom eigenlijk alleen bij de Dirk als ze een goede aanbieding hebben, en dan ga ik meestal gelijk op woensdag
een split?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog die dingen met sinaasappel en roomijs ofzo.
Ik had zoiets van de Jumbo omdat ik jou erover zag praten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)tes-wafels-chocolade
Ik heb hier weer zo'n zin in.
Je hebt van die uitgeholde sinaasappels met ijs erin. Iets zegt mij dat ze die bedoelt.quote:
Ja hier beginnen ze maandag al bedt vroeg in de middag met de aanbiedingen opruimen en de nieuwe voor vanaf dinsdag neerzetten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Op zondag zijn ze bij de Nettorama al van alles aan het opruimen. Vooral irritant als er iets in de aanbieding is dat ze alleen die week hebben, dan kun je het niet alsnog van het schap zelf pakken.
Enige fijne aan bijvoorbeeld de Jumbo Is wel dat je op de laatste dag van de aanbieding ook nog gewoon de aanbieding kan kopen omdat ze aan blijven vullen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, morgen naar de Jumbo @:haags @:4EverBlackEyed voor de 1+1 DG
Dit klinkt echt precies zoals het bij de Dirk ook gaat op dinsdag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier beginnen ze maandag al bedt vroeg in de middag met de aanbiedingen opruimen en de nieuwe voor vanaf dinsdag neerzetten.
Als ke dan maandag wat later op de middag komt moet je goed kijken wat er dan nog die dag is en wat pas de dag erna in gaat
Bij de ah ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige fijne aan bijvoorbeeld de Jumbo Is wel dat je op de laatste dag van de aanbieding ook nog gewoon de aanbieding kan kopen omdat ze aan blijven vullen.
Bij de kassa zie gelijk of de bonus klopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ging ik ook vanuit daarom zei ik ook bijvoorbeeld.
Ik woon er bijna praktisch boven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
Maar ik kom zelf nooit echt bij de Albert Heijn.
Ik kom nooit bij de Jumbo, de afgelopen jaren misschien een enkele keer om een broodje of wat te drinken halen als ik onderweg was en dat de enige supermarkt in de buurt wasquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige fijne aan bijvoorbeeld de Jumbo Is wel dat je op de laatste dag van de aanbieding ook nog gewoon de aanbieding kan kopen omdat ze aan blijven vullen.
Is irritantquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt echt precies zoals het bij de Dirk ook gaat op dinsdag.
op een minder warme dag ook lekker om te laten smelten in een kopjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja goeie
/Zet op boodschappen lijstje
gelukkig kun je de bonus dan verlengenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Laatste dag is hier altijd wel skeer
Ja denk je oh dat is chill blijkt het voor morgen te zijn. En de dingen waarvoor je kwam hebben ze al opgeruimd.quote:
Op een warme dag gaat dat snellerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
op een minder warme dag ook lekker om te laten smelten in een kopje
Krijg het vaak ook een week later in de persoonlijke bonusquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig kun je de bonus dan verlengen
true maar dan wil je diepbevroren splits etenquote:
issie al thuis?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Mn buurman heeft dat glas lekker buiten laten liggen. Hoe lang zouden jullie wachten om hem daar vriendelijk op aan te spreken? Het raam is er zondagnacht uitgeknalt
Zou het zelf netjes door z'n brievenbus gooien.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Mn buurman heeft dat glas lekker buiten laten liggen. Hoe lang zouden jullie wachten om hem daar vriendelijk op aan te spreken? Het raam is er zondagnacht uitgeknalt
ja, het kozijn is gisteren opgeruimd. Glasscherven nietquote:
dan help ik hem? no thanksquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het zelf netjes door z'n brievenbus gooien.
vragen is verstandiger iddquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, het kozijn is gisteren opgeruimd. Glasscherven niet
Dus wil een berichtje sturen met de vraag wanneer ie dat gaat opruimen omdat het zichzelf niet op zal ruimen. Ja passief-agressief maar mag ie ook wel weten, ruim je tyfus zooi op
die vent doet helemaal niks meer zelf behalve heel zielig zeuren, typisch oud mannetje it isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
vragen of hij het zelf op gaat ruimen of dat hij verwacht dat de schoonmaakster dat voor hem doet tegen vergoeding van 100 euro
nu kan prima als hij het kozijn al heeft opgeruimdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer?nog dagje wachten of nu al zo'n berich sturen?
oke thankyouquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu kan prima als hij het kozijn al heeft opgeruimd
Je kunt ook chat gpt inschakelenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik wacht heel even om te kijken of zn junkievriend vanavond nog komt en dan vraag ik het. En anders morgen, te vroeg zo'n vraag stellen is naar
quote:
had al berichtje klaar staanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt ook chat gpt inschakelen
Als ik passief agressief wil zijn vraag ik daar de "betere" versie
ik vond dit primaquote:Heehoi, ik zag dat het kozijn buiten is opgeruimd. Ben je ervan bewust dat er nog heel veel glas ligt dat opgeruimd moet worden? Dat ruimt zichzelf helaas niet op 😉
Dus tjop tjop gas eropquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had al berichtje klaar staan
[..]
ik vond dit prima
Nee dat moet juist wegquote:
Wat voor pizza ga jij bestellen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, terug van de kapper. Het is echt gewoon totaal geen lekker weer vandaag. Even troostpizza bestellen.
Ik was ook van plan morgen te gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, morgen naar de Jumbo @:haags @:4EverBlackEyed voor de 1+1 DG
Nog passief agressiever is het incl de prompt opsturen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt ook chat gpt inschakelen
Als ik passief agressief wil zijn vraag ik daar de "betere" versie
asperges met aardappelgratin en cordon sadquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
asperges met aardappelgratin en cordon sad
iykykquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is een paard dood door al die helikopters
gestorven voor het grotere belangquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Neem je gevuld of leeg blik mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Ohjeej, een vriendin vraagt of ik een blik wil werpen op haar literatuuronderzoek. Ik denk dat ik ga zeggen dat ik dit best wel doen maar zij wil dan dat ik SUPER streng ga kijken want ze is nogal perfectionistisch maar dat slaat nergens op als ik dat ga doen en dan krijgt ze super mega stress want haar stukt voldoet niet aan de dingen waar ik op let want dat hoeft ook niet
dus misschien toch maar weigerenmet deze uitleg
Vloog het paard te hoog of de helicopters te laag?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
ze vraagt je om een blik te werpenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
Nog meer treinen die niet rijden.
Bovenleiding kapot bij Gouda, ook geen treinen tussen Den Haag en Utrecht - https://nos.nl/l/2572335
quote:
Domino's Detroit Pan pizza spicy duo of zoiets. Ze zijn nog steeds "processing your order, This may take a minute or two" sinds 7 minuten. Maar bevestiging in de mail dus ik reken erop dat ze bezig zijn.quote:
quote:
quote:Ik heb met deze griet op de middelbare gezeten en toen vond ze het ook fijn om hulp te vragen. Mijn reactie was 99/100 keer 'ZELF LEZEN'
het staat er gewoon, doe niet lui
dan zou ik sowieso weigeren er blik op te gooien.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Het is ook de meid die links afslaat als men zegt dat je naar rechts moet, dan snap je het wel
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik sowieso weigeren er blik op te gooien.
Nouja, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Het is ook de meid die links afslaat als men zegt dat je naar rechts moet, dan snap je het wel
Heeft volgens mij ook niet zo veel met intelligentie te makenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, dat doe ik ook
Ik heb fluitend mijn Master gehaald maar links en rechts uit elkaar houden is nooit mijn sterkste punt geweest
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kwam deze ooit tegen
"After every flight, QANTAS pilots fill out a form, known as a 'gripe sheet' to tell mechanics about problems with the aircraft. The mechanics fix the problem, and then document their repairs on the form.
Here are some actual maintenance problems submitted by the pilots (marked with a 'P') and the solutions recorded (marked by an 'S') by maintenance engineers, who by the way have a sense of humour:
P: Left inside main tyre almost needs replacement.
S: Left inside main tyre almost replaced.
P: Test flight OK, auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.
P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.
P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back order.
P: Auto pilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.
S: Can't reproduce problem on the ground.
P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.
P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.
P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what friction locks are for.
P: IFF inoperative in OFF mode.
S: IFF always inoperative in OFF mode.
P: Suspect crack in windshield.
S: Suspect you're right.
P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.
P: Aircraft handles funny.
S: Aircraft warned to straighten up, fly right and be serious.
P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.
P: Mouse in cockpit.
S: Cat installed in cockpit.
P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.
S: Took hammer away from midget."
Nee kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft volgens mij ook niet zo veel met intelligentie te maken
Maar ik weet niet zo goed meer wat intelligentie betekent. Volgens mij gebruiken de meeste mensen een hele andere definitie van intelligentie dan de daadwerkelijke
die wordt pas over een uur verwachtquote:
een groot deel van de toppers zijn er wel al in NL.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maakte eigenlijk een grapje maar die heli vliegt echt non-stop rondjes om de koning dus misschien klopt het wel
Oh, nou de heli's hangen klaar in de luchtquote:
Nog een uurtje rondjes vliegen.quote:
volgens mij is één rondje rondom het paleis iets van 15 seconden?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een uurtje rondjes vliegen.
Ik vlieg alleen maar rondjes
just keep swimmingquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een uurtje rondjes vliegen.
Ik vlieg alleen maar rondjes
Laten ze die deze keer op hardhandig internationale manier aanpakken ipv de poezelige Nederlandsequote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:05 schreef Haags het volgende:
Morgen wordt wel leuk denk ik @:nattekat @:wereldgozer
Die zwerfpalen van XR willen om 12.00 de A12 blokkeren.
eieren gooien bleek te helpen op de afsluitdijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten ze die deze keer op hardhandig internationale manier aanpakken ipv de poezelige Nederlandse
want dat werkt zo goedquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten ze die deze keer op hardhandig internationale manier aanpakken ipv de poezelige Nederlandse
Baanrecord 14,58!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij is één rondje rondom het paleis iets van 15 seconden?
Rotte eieren proberen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
eieren gooien bleek te helpen op de afsluitdijk
denk dat er genoeg eierboeren zijn die willen donerenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:05 schreef Haags het volgende:
Morgen wordt wel leuk denk ik @:nattekat @:wereldgozer
Die zwerfpalen van XR willen om 12.00 de A12 blokkeren.
Boven rotterdam al mooie apaches vanmiddagquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:13 schreef Haags het volgende:
Straks als Trump in Nederland is zal het luchtruim wel wat drukker worden gok ik.
Ja die vlogen hier gister ook de gehele dag rondjes. Heb ze vandaag nog niet veel gezien/gehoord.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boven rotterdam al mooie apaches vanmiddag
Met een lintje er omheen blijven vliegen en zo het hele huis inpakken voor de grap.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maakte eigenlijk een grapje maar die heli vliegt echt non-stop rondjes om de koning dus misschien klopt het wel
Vind het vandaag al veel drukker dan gisteren. Toen vlogen de heli's veel meer op en neer. Nu blijven ze echt hele tijd boven bepaalde gebieden vliegenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:13 schreef Haags het volgende:
Straks als Trump in Nederland is zal het luchtruim wel wat drukker worden gok ik.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een lintje er omheen blijven vliegen en zo het hele huis inpakken voor de grap.
ik heb nog wel een paar honderd rollen pleepapier overquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een lintje er omheen blijven vliegen en zo het hele huis inpakken voor de grap.
Oh zat ik toch goed in de app alleen daar staan niet zoveel dingen bij.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oke dus, links = worldforum
Midden = tweede kamer maar zullen ze nu niet meer zoveel vliegen, Zelensky en koning waren daar vanmiddag
Rechts = paleisje koning
hier moet je zijn
rond 7uquote:
https://globe.airplanes.live/?icao=484a92quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zat ik toch goed in de app alleen daar staan niet zoveel dingen bij.
not sure if serious?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Komen er eigenlijk ook nog andere belangrijkjes dan mr. T?
ik ben alleen nog maar in het world forum geweest vanwege politieke dingenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens vind ik het wel grappig dat de navo top dus in het World Forum is, wat ik eigenlijk alleen ken, en een aantal keer ben geweest, voor animecon jaren terug.
Hedwig gok ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
Oh er komt iemand hier binnen die erg geïnteresseerd is in mijn tonijn pizza.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben alleen nog maar in het world forum geweest vanwege politieke dingendat was altijd 'mijn' tellocatie met verkiezingen, was echt een top locatie
oh, dat vind ik niet zo weird. Misschien omdat ik het beter ken? Het world forum wordt letterlijk voor van alles gebruikt, altijd al. Van serieuze shit tot feestjes tot ja, allesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond vooral het idee wel grappig dat er nu dus wereldleiders heel serieus gaan zitten overleggen terwijl er een ander weekend in dezelfde ruimte animemeisjes in cosplay lopen te dansen en zo.
Ik word gewoon een beetje appelig van de mediahype. Maar goed, dat ben ikquote:
Ik kan dit niet zo heel goed plaatsen. Beetje zoals klagen over file maar zelf de file zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje appelig van de mediahype. Maar goed, dat ben ikOok maar een rare
Godverquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buurman die nu vastzit in het kattenluikje.
Nee ik snap hoe zo'n locatie werkt. Het is niet weird. Maar het contrast met mijn eigen associatie vond ik grappig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat vind ik niet zo weird. Misschien omdat ik het beter ken? Het world forum wordt letterlijk voor van alles gebruikt, altijd al. Van serieuze shit tot feestjes tot ja, alles
Nou ik niet hoor. Ik loop niet aan alle kanten updates over trump of de navotop te twitteren of whatever. En als ik het wil ontlopen moet ik weg gaan van internet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zo heel goed plaatsen. Beetje zoals klagen over file maar zelf de file zijn?excusie
okidokiquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Ik loop niet aan alle kanten updates over trump of de navotop te twitteren of whatever. En als ik het wil ontlopen moet ik weg gaan van internet.
Ja en dat kan natuurlijk ook niet
ik ook niet want vind dat persoonlijk echt spuuglelijk spulquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:36 schreef Nizno het volgende:
Woonwinkel Rivièra Maison failliet verklaard
dan maar even ander nieuws...
heb er naar mijn weten nooit wat van gekocht (ze verkopen ook via andere winkels)
Ik heb hier nog nooit iets gehaald, of ook maar een idee van wat ze verkopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:36 schreef Nizno het volgende:
heb er naar mijn weten nooit wat van gekocht (ze verkopen ook via andere winkels)
Ah yes de winkel waar je een kast koopt en dat er opstaat dat het een kast isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:36 schreef Nizno het volgende:
Oh, ik weet meteen alles wat ik moet weten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah yes de winkel waar je een kast koopt en dat er opstaat dat het een kast is
van dat off-white houtspul moet ik voornamelijk aan denkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit iets gehaald, of ook maar een idee van wat ze verkopen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik weet meteen alles wat ik moet weten.
Mjeh.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van dat off-white houtspul moet ik voornamelijk aan denken
vintage maar dan met witkrijt geverfdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van dat off-white houtspul moet ik voornamelijk aan denken
heeft het nog lang volgehouden, wordt door redelijk wat mensen ook wel gewaardeerdquote:
ik bestel pizza sowieso liever bij een pizzeria dan bij een domino's of pizzahutquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik niet zo vaak domino's bestel. Het is gewoon cardiac arrest in a box![]()
Nou ja, morgen de rest voor lunch en nu het laatste deel van die literbak ijs
same maar die 1 + 1 aanbieding van dominos is soms wel lekker om te vretenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bestel pizza sowieso liever bij een pizzeria dan bij een domino's of pizzahut
Nou ik niet. Ik heb ook weleens bij een pizzeria besteld, en wat ik toen geleverd kreeg schreeuwde alleen maar "Bestel hier alsjeblieft nooit meer want wij zijn eigenlijk helemaal geen pizzeria maar een Turkse witwasdekmantel".quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bestel pizza sowieso liever bij een pizzeria dan bij een domino's of pizzahut
Vliegen hier al heel de dag heli's over.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Apache's in de luchttenminste denk ik, ik zie niks in de lucht en ook niet op de radar maar hoor wel heli's
ja dan hebben wij hier 3 betere zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet. Ik heb ook weleens bij een pizzeria besteld, en wat ik toen geleverd kreeg schreeuwde alleen maar "Bestel hier alsjeblieft nooit meer want wij zijn eigenlijk helemaal geen pizzeria maar een Turkse witwasdekmantel".
Zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vliegen hier al heel de dag heli's over.
Ze houden de boel goed in de gaten.
Godgonzolaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
De Turk in mijn oude dorp kon een goede Turkse pizza maken maar ook een Italiaanse pizza met gorgonzola en artisjokken
Met wat?quote:
SpeedChat.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zo he gaat hard hierzo
[..]
Met het posten
Artisjok is broccoliquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
De Turk in mijn oude dorp kon een goede Turkse pizza maken maar ook een Italiaanse pizza met gorgonzola en artisjokken
Ehm...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat met 2 hand. De andere is bezig met wat harigs
Iehlll jakkie bahquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat met 2 hand. De andere is bezig met wat harigs
Gorgonzolaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
Misschien de volgende keer iets anders proberen dan een tonijn pizza.
offfffff een pizza met verse tonijn zoal die van culpepper in Scheveningenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
Misschien de volgende keer iets anders proberen dan een tonijn pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |