SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Kennelijk ben je toch verdacht met zo'n penisafdruk in je gazon. Direct verscherpt toezicht.quote:
Ivm mijn wikkel dingetje (als goed is weet je wat ik bedoel) wat een keer samen werd genoemd met zalm wrapsquote:
ze vliegen volgens mij steeds rondjes om het gene wat ze bewaken oid, was gisteren ook zo bij het world forum dat ze daar voornamelijk omheen vlogenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo zie je wel precies waar je dus moet zijn.
Ja ik legde link even niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ivm mijn wikkel dingetje (als goed is weet je wat ik bedoel) wat een keer samen werd genoemd met zalm wraps
Je vergeet de niet bestaande kink om gewrapt te worden in volkoren wrapsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ivm mijn wikkel dingetje (als goed is weet je wat ik bedoel) wat een keer samen werd genoemd met zalm wraps
Hoho, als je het kan verzinnen, bestaat het.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet de niet bestaande kink om gewrapt te worden in volkoren wraps
Er zullen wel een paar scherpschutters bij de koning zijn woning aanwezig zijn momenteel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze vliegen volgens mij steeds rondjes om het gene wat ze bewaken oid, was gisteren ook zo bij het world forum dat ze daar voornamelijk omheen vlogen
[ afbeelding ]
en dit is woning van de koning, daar valt het wel mee maar is ook alles afgezet. Ik ga zo straks even kijken![]()
heb er een business van gemaakt, voor 20 euro mogen mensen even kijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kennelijk ben je toch verdacht met zo'n penisafdruk in je gazon. Direct verscherpt toezicht.
Is het amateuruur?quote:
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zullen wel een paar scherpschutters bij de koning zijn woning aanwezig zijn momenteel.
Lekker ijsjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Ik heb een stracciatella crunchy ijsje gepakt. Dus ik zal zo wel gebeld gaan worden.
Ja ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die 2 procent konden we nooit betalen en nu zou 5 procent opeens wel gaan lukken?
Volkoren wrapsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ff kijken of ik je telefoonnummer nog heb.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Ik heb een stracciatella crunchy ijsje gepakt. Dus ik zal zo wel gebeld gaan worden.
Jaquote:
Owja, dat wou jij graag. Kun je wel lekker eten tussendoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
t regentquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
Wel heerlijk wandelweer
Niet koud, niet zo plakkerig benauwd of heet waarmee je voordat je 2 stappen hebt gezet al van ellende op se grond smelt, geen verschroeidende zon waarin je huid meteen verschrompeld alsof je een 2000 jaar oude mummy bent, en droog
Hier nietquote:
Gelukkig zijn mijn mummies geen 2000 jaar oud...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
Wel heerlijk wandelweer
Niet koud, niet zo plakkerig benauwd of heet waarmee je voordat je 2 stappen hebt gezet al van ellende op se grond smelt, geen verschroeidende zon waarin je huid meteen verschrompeld alsof je een 2000 jaar oude mummy bent, en droog
Niet bestaand is slechts een gebrek aan ambitie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou dit echt zo gaan?quote:De Amerikaanse president Trump blijft slapen op Huis ten Bosch in Den Haag. Koning Willem-Alexander heeft hem aangeboden om na het diner vanavond te overnachten op het paleis en Trump heeft het aanbod geaccepteerd, bevestigt de Rijksvoorlichtingsdienst aan RTL Nieuws en de NOS.
Daarom besloot ik gisteren dat vandaag de dag wasquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
Wel heerlijk wandelweer
Waarom niet? En het is toch mooie egostreling voor Trump? En misschien kan Willempie er nog wat sense in slaan of gooit Maxima wat cyanine in de koffie. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou dit echt zo gaan?ik kan met dat bij zulke grote organisaties amper voorstellen, dat de koning zelf even denkt iets te kunnen fixen zonder overleg oid
Verwijder je wel het brein via de neusgaten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn mummies geen 2000 jaar oud...
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom besloot ik gisteren dat vandaag de dag was
Maxima heeft privé ervaring met corrupte mannenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet? En het is toch mooie egostreling voor Trump? En misschien kan Willempie er nog wat sense in slaan of gooit Maxima wat cyanine in de koffie. Je weet het niet.
Hou ze liever in levenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verwijder je wel het brein via de neusgaten?
omdat ze weet ik veel hoeveel geld en mensen hebben geregeld om Trump veilig in zn hotel te krijgen en dan blijft ie daar last minuten ineens niet slapen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet? En het is toch mooie egostreling voor Trump? En misschien kan Willempie er nog wat sense in slaan of gooit Maxima wat cyanine in de koffie. Je weet het niet.
Daarom en mss nog wat tips gekregen van haar vaderquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maxima heeft privé ervaring met corrupte mannen
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou dit echt zo gaan?ik kan met dat bij zulke grote organisaties amper voorstellen, dat de koning zelf even denkt iets te kunnen fixen zonder overleg oid
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Nee dus.
Throwback naar de 'Maxima die vreemd gaat' scene uit de lama's...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
en weet niet wat die koning en trump van plan waren dat ie liever bij de koning slaapt
inmiddels is dat het plaatje voor Rutte die Trump bevredigt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Throwback naar de 'Maxima die vreemd gaat' scene uit de lama's...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Alleen is de vraag of dit het moment is dat Ruben Maxima nadoet of toch Willem-Alexander....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel mannen kunnen nou zeggen dat ze bij de koning in zijn paleis hebben geslapen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ze weet ik veel hoeveel geld en mensen hebben geregeld om Trump veilig in zn hotel te krijgen en dan blijft ie daar last minuten ineens niet slapen?en weet niet wat die koning en trump van plan waren dat ie liever bij de koning slaapt
In dat opgeknapte krot?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is toch de beste ego streling die Trump kan krijgen toch? Slapen bij de Koning, slapen op een echt paleis. Bladiebla.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een echte kenner weet dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen is de vraag of dit het moment is dat Ruben Maxima nadoet of toch Willem-Alexander....
Dat weet Trump toch niet? Die krijgt alleen maar te horen dat hij bij de Koning mag slapen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dat opgeknapte krot?
[..]![]()
de lama's
Natuurlijk wel, is toch een intelligente alleswetende manquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet Trump toch niet? Die krijgt alleen maar te horen dat hij bij de Koning mag slapen.
Wim Lex hoort thuis in de cuckstoelquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen is de vraag of dit het moment is dat Ruben Maxima nadoet of toch Willem-Alexander....
Vraag maar aan trumpie mc trumpface waar je allemaal mee weg komt als je een KING bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of ponypark slagharenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Trump had ook prima in een Van der Valk kunnen slapen.
Nee dat vind ik hier te dichtbij.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
of ponypark slagharen![]()
#grabthembythepony
En dat zijn alleen se goed zichtbare veiligheidsmaatregelenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt een klein stukje heik weet niet waarom dit zooooo intens wordt bewaakt? En die oranje lijntjes zijn maar van één heli, er vliegen er twee
Afijn dit is allemaal deel van een groot plan voor aan aanvalquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag maar aan trumpie mc trumpface waar je allemaal mee weg komt als je een KING bent.
Misschien heeft ie wel gezegd "EY WL, ik blijf bij jou pitten vanavond!" Zonder na te denken. Want ja, zo doet ie wel meer dingen
Als opperkleuter, ja. Misschien krijgt ie wel een kleurplaat voor op de achterbank op de terugweg!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is toch de beste ego streling die Trump kan krijgen toch? Slapen bij de Koning, slapen op een echt paleis. Bladiebla.
Ew.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afijn dit is allemaal deel van een groot plan voor aan aanval
Als hij hier dood gaat, moeten we m dan ook eten zoals die ene minister president toen?
Help me even, wanneer hebben wij voor het laatst een minister president gegeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als hij hier dood gaat, moeten we m dan ook eten zoals die ene minister president toen?
Dat is toch alleen vet dat je eet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar denkt dan iedereen, 'zal weer weer zo'n imitator zijn die Trump wil nadoenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
Eerst iedereen laten denken dat ie in Huis ter Duin overnacht, daarna roet in het eten gooien door te melden dat ie bij de Koning slaapt.
En uiteindelijk slaapt ie in een goedkoop hostel waar niemand hem verwacht. Lijkt mij de veiligste oplossing
Wat? Je hebt toch wel ergens even een guest wifi dingetje staan man.quote:Het printen vormde daarna ook nog een uitdaging, want de Oekraīense stekkers pasten niet op de Nederlandse printers, zegt Bosma.
De gebroeders De Witt oid? Paar eeuwen geledenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Help me even, wanneer hebben wij voor het laatst een minister president gegeten?
Johan de Witt, maar dat was geen minister presidentquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Help me even, wanneer hebben wij voor het laatst een minister president gegeten?
Is al even geleden:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en hoe smaakte dat?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
De gebroeders De Witt oid? Paar eeuwen geleden
Lijkt me een waterdicht planquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar denkt dan iedereen, 'zal weer weer zo'n imitator zijn die Trump wil nadoen'
Beetje bleekjes denk ikquote:
Nee, fava bonen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Was met rode wijnsaus en champgnons zeker onniedan
Ja maak me absoluut geen zorgenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat zijn alleen se goed zichtbare veiligheidsmaatregelen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat nog met m'n hoofd bij Trump die met z'n slaapzak bij Wim-Lex aanklopt.
Witte da niet meer?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Was met rode wijnsaus en champgnons zeker onniedan
als hij een gekleurde medelander was geweest had hij smakelijker geweestquote:
Ik vind de echte niet naar zeep smaken iig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb de liuk ijsjes van de aldi. De eerste hap smaakt naar zeep en het zijn dikke ijsjes, ik vind ze geen succes. Hebben de echte dit ook? @:essnhills en @:LTVDK
zit er koriander in?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb de liuk ijsjes van de aldi. De eerste hap smaakt naar zeep en het zijn dikke ijsjes, ik vind ze geen succes. Hebben de echte dit ook? @:essnhills en @:LTVDK
"MENSEN VERANDER, GEBRUIK KORIANDER!"quote:
gedraag je bij de kapperquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens even afronden hier. Word om 5 uur bij de kapper verwacht. Best heel erg veel gedaan al vandaag dus ik draai er wel even een puntje aan.
De echte smaken niet naar zeep iigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
goedkoop zegquote:Om overvolle magen te voorkomen, heeft het Nederlandse hof ervoor gekozen om gasten het hoofdmenu zelf te laten opscheppen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de echte niet naar zeep smaken iig.
quote:
He potverdikkie, dan moet ik die toch ook echt gaan proberenquote:
Ik las dat het ook was dat als de Koning van dezelfde schaal opschept dat de rest gerustgestelder kan opscheppen, want dan het vast niet vergiftigd zijn oidquote:
1672quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de echte zijn echt lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
He potverdikkie, dan moet ik die toch ook echt gaan proberen
echt, werkt dat nog steeds zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat het ook was dat als de Koning van dezelfde schaal opschept dat de rest gerustgestelder kan opscheppen, want dan het vast niet vergiftigd zijn oid
dit is vast met AI gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |