SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
we weten allemaal da in amerika alles groter isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat me wel opviel, Trump claimt altijd dat hij 1,90 is. En draagt volgens mij ook regelmatig opgehoogde schoenen.
Maar Wimlex is 1,83.
[ afbeelding ]
helaaschquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Hij kwam inderdaad via de achterkant, of eigenlijk fancy voorkant binnen. Daar stonden we niet
Ik had het niet doorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
Koen jongen... bij binnenkomst meteen de boel sluiten is niet netjes he
ik vond die obsessie van jullie ook wel lang durenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu gewoon zin om die stream uit te zetten. Ik wil geen verhalen, verdomme.
ik wilde gewoon zien dat hij van de trap vielquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vond die obsessie van jullie ook wel lang duren
Het geeft wel Wim Lex z'n eerlijke mening weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Het beeld op het verkeerde moment pauzeren geeft ook twijfelachtige shots
[ afbeelding ]
nee hoor er zxp06 is er nogquote:
Dan zou je vandaag ook pech hebben gehad hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
weer geen grieks, alles dicht
soms mis ik den haag echt
Misschien moet ie wel een keertje tanken ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
je zou wel zeggen dat hij binnenkort een wisseling van de wacht nodig heeft... misselijk van de rondjes
allemaal automatische pilootquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
je zou wel zeggen dat hij binnenkort een wisseling van de wacht nodig heeft... misselijk van de rondjes
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee, het leven gaat gewoon door hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou je vandaag ook pech hebben gehad hoor
Gezellig met z'n tweetjes rondjes draaien.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar vindt het meevallen, had verwacht dat er een tweede heli bij zou komen
behalve bij het wegrestaurant aan de A44quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, het leven gaat gewoon door hoor.
Dit ging over Den Haag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve bij het wegrestaurant aan de A44
Naar elkaar signenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezellig met z'n tweetjes rondjes draaien.
[ afbeelding ]
A44 is al een gammele matige smalle snelwegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heel de snelweg ingezakt nu natuurlijk.
Die kan straks met het militaire budget verbetert worden danquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
A44 is al een gammele matige smalle snelweg
Ik wilde naar de KFC daar, maar kon niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve bij het wegrestaurant aan de A44
ga ik maccie of pizza halenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde naar de KFC daar, maar kon niet.
trustequote:
enorm zomersquote:
ik heb die man zelden/nooit engels horen praten bedenk ik me nuquote:
quote:
UN - VNquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
Waarom noemen wij het navo en niet ook gewoon nato
Omdat NAVO de Nederlandse vertaling is?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
Waarom noemen wij het navo en niet ook gewoon nato
Echt wel. Die ap-p-popopologiesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb die man zelden/nooit engels horen praten bedenk ik me nu
[..]![]()
die is echt heel cool
ja ik denk dat ik dat wat apart vind maar dat is in de huidige samenleving. Navo bestaat natuurlijk al wat langerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat NAVO de Nederlandse vertaling is?
Ja dat is een beetje moeilijk. Zoeken we opquote:
Het is in het Duits maar dat zijn wel erg dure ijsjes in euros of marken. Oostenrijkse Schilling?quote:
In het Frans OTAN. En dan ons raar noemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
NAVO is de afkorting van de 'Noord-Atlantische Verdragsorganisatie'. In het Engels: North Atlantic Treaty Organization (NATO)
Dat zou ook nog wel kunnen jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in het Duits maar dat zijn wel erg dure ijsjes in euros of marken. Oostenrijkse Schilling?
Ohhhhhh, daarom staat het ook verkeerd om.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het Frans OTAN. En dan ons raar noemen
Ik zie MOZARTbecher! Oostenrijkse Schilling it shall bequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in het Duits maar dat zijn wel erg dure ijsjes in euros of marken. Oostenrijkse Schilling?
Nou, kunnen we allemaal weer rustig slapen vannachtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie MOZARTbecher! Oostenrijkse Schilling it shall be
Liechtenstein zal het ook niet zijn of wel??quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie MOZARTbecher! Oostenrijkse Schilling it shall be
al die wereldleiders verstaan natuurlijk geen Nederlandsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat ik het ook raar vind omdat de NATO in den haag gewoon de NATO heet
was maar eerder begonnenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:24 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat, ik ga dit afraffelen want het zal wel goed zijn yolofuckit, echt geen zin meer
Die gebruiken de Zwitserse Frank, dure ijsjes dan wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liechtenstein zal het ook niet zijn of wel??
Liechtenstein lijkt me ook duur. Nooit geweest tbh...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die gebruiken de Zwitserse Frank, dure ijsjes dan wel.
Toen had ik ook geen zinquote:
Maar 16 euro voor een Magnum duur?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liechtenstein lijkt me ook duur. Nooit geweest tbh...
Dat is wel een tikkeltje overdreven ja...quote:
Zo ver zit het er niet eens vanafquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die gebruiken de Zwitserse Frank, dure ijsjes dan wel.
belachelijke prijzenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ver zit het er niet eens vanaf1 bolletje ijs kost 6/7 euro.
Raar >vreemder >Fransquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het Frans OTAN. En dan ons raar noemen
Misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ver zit het er niet eens vanaf1 bolletje ijs kost 6/7 euro.
Jaren terug een keer onderweg met de auto naar Italië overnacht in Liechtenstein. Wel leuk als extra land op je lijstjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liechtenstein lijkt me ook duur. Nooit geweest tbh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |