Misschien ligt hij onder de dekens zijn reet te likkenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Wat fijn Steven dat ze het mooi vinden. Maar ook wat sneu om te lezen voor je vader en moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou en je zus een hele opluchting wel dat ze het daar wel mooi vinden en dat je steun en hulp krijgt vandaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
het zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien ligt hij onder de dekens zijn reet te likken
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een AI fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in bed ligen ze maar het moet en private foto zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
@:Bondage
ze doet het weer
die gekke @:Lovely
Geen Photoshop, gewoon AIquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt nur gezicht met photoshop opgedaan ?
nee met de computer gemaakte fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt nur gezicht met photoshop opgedaan ?
er is geen echte fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de gezicht opgemakt,het ligt weer anders in bed
wat is al ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is geen echte foto
je zegt tegen AI
ik wil een foto van de koning en Trump en Rutte in pyama
dan maakt AI die foto
allemaal nep
Zie hetquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
@:Bondage
ze doet het weer
die gekke @:Lovely
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:11 schreef bondage het volgende:
Mycroft is overigens ook alweer stuk... Dat cluster waar het op draait is een zieke puppy, hopelijk snel over naar iets anders want dit is crap.
wat balen Bondagequote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:11 schreef bondage het volgende:
Mycroft is overigens ook alweer stuk... Dat cluster waar het op draait is een zieke puppy, hopelijk snel over naar iets anders want dit is crap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |