Alle nieuwe topics, want ik ben iedereens kloonquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel topics heb je al geopend vandaag?
Geen last van hij doet tegen mij gewoon.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat Kree heeft tegen blauw
maar zodra hij iemand ziet met een blauw tintje
is diegene een lul
en dan is er geen gesprek mee te voeren '
want iedereen is tegen hem
Maar iedereen houdt van jouquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen last van hij doet tegen mij gewoon.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen kwam de DTS meet.
Bijna zomerstopquote:
Nou dat is echt niet zoquote:
ik vind van niet eigenlijk. maargoed want snap niet. ijk val jullie niet aan en niemand eigenlijk. en als t keer is dan is het meer uit grappig als aanval bedoekt, hoop wel dat jullie dat snappen he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol maar je snapt best wat greys bedoelt toch?
Want ze heeft gewoon gelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol maar je snapt best wat greys bedoelt toch?
Want ze heeft gewoon gelijk
Andersom ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind van niet eigenlijk. maargoed want snap niet. ijk val jullie niet aan en niemand eigenlijk. en als t keer is dan is het meer uit grappig als aanval bedoekt, hoop wel dat jullie dat snappen he?
Ja, daar heb je zeker mooie dingen over mij gehoord, ik heb ze ook gehoord .quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen kwam de DTS meet.
Ja hoor, doe jij nooit he? Mopperen dat het kut is maar wel postenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:45 schreef Puzzie het volgende:
100 x roepen dat hij nooit meer in DTS gaat posten voila
ik voel me dan ook niet aangevallen, maarja vind t beetje jammer dat jullie me eigenlijk niet leuk vinden enzo?quote:
iedereen is erquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:
Hey er is drama en opeens is daar ook Soury
Is dit voorspelbaar? Geen idee? Is het toeval? Ja![]()
Dat wat kut is volgens jou?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor, doe jij nooit he? Mopperen dat het kut is maar wel posten
PAUL VENZquote:
jajaja ga het ff analyseren en in hoe ik t zei of weet ik veelquote:
Je had toch je eigen topic / SC gekregen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:19 schreef kree het volgende:
verder ga mss ff naar andere SC want oke. geen zin om smileys te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |