ik adviseer Turkse pizza.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook weer. Even wat te vreten zoeken hier
een nigger. hahahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef mario390 het volgende:
werd straks uit koelkast en nigger of erdbeer combino halen
Zo noemen ze elkaar in "Tha Hood" dat zijn gewoon donkere mensen, Kree. Niet zo raar doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:11 schreef kree het volgende:
hahaha op mijn werk zou je aan de hoogste boom opgehangen zijn wss.
maar oké die nigger? wat is dat Mario?
Niet allang gedinerd hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook weer. Even wat te vreten zoeken hier
Ehhhh ..... dat zijn geen wenselijke uitspraken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef mario390 het volgende:
werd straks uit koelkast en nigger of erdbeer combino halen
nou ik moest lachen iig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo noemen ze elkaar in "Tha Hood" dat zijn gewoon donkere mensen, Kree. Niet zo raar doen.
whah tis allemaal wss goed bedoelt. hahaha kan hier wel om lachen.quote:
Oh een NOGGER.quote:
Nee, die trekken ze niet uit de oven. Nu ben je weer in de war met een andere ethniciteitquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik moest lachen iig.
ben niet zo van de straat taal, dus weet niet al die woorden, maar damn. nigger uit de oven trekken?
Misschien toch eens tijd om je posts na te lezen voordat je op versturen kliktquote:
haha ja. denk politiek wel ja en soms wat er was.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, die trekken ze niet uit de oven. Nu ben je weer in de war met een andere ethniciteitOverigens (ovenrigs
) is dat al heel wat jaartjes geleden. Gek om dat er bij te halen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien toch eens tijd om je posts na te lezen voordat je op versturen klikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |