Dat is ook genieten ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers
Vanavond zodra het donker is nog even een wandeling maken door de oude binnenstad
Ben jij dat?quote:
Neequote:
JA IK DOE NIET ANDERS HOOR.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GENIETEN ZAL JE
GENIET
GENIETEN VAN DE WARMTE
Dat hoeft ook nietquote:
De voorspelling is voor het oosten van het land, maar beter het zekere voor het onzekere.quote:
Oeh lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zet grote beker cola zonder ijsklontjes buiten*
Volgens mij valt het wel mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:58 schreef DrMarten het volgende:
Alsnik de buienradar zo zie worden wij zometeen van de kaart geveegd.
Wel blij dat ik iets eerder naar huis ben gegaan anders had ik noodweer gehad op de snelweg
Nou nee. Net appje van collega die later was vertrokken. Die had een beste plens water gehad onderweg.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee.
Stuur wat deze kant opquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou nee. Net appje van collega die later was vertrokken. Die had een beste plens water gehad onderweg.
Is een en al rood wat hier straks over de stad trekt. Het waait al stevig. Rommelt aan alle kanten.
Oh dat klinkt hemels!!quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik mis op deze dagen wel mijn oude huis. Lekker in de vensterbank of op het dakterras zitten en kijken hoe het noodweer er aan komt in de verte.
Meh.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Noh, jong vogeltje ergens uit een nest gewaaid en in mijn achtertuin terecht gekomen
Heb het maar onder een struik gezet, maar zal wel katten- of ekstervoer worden ben ik bang.
Zielig altijd. Las gisteren ergens iemand die had een jong zwaluwtje in de tuin gevonden. Had ze naar binnen gehaald en werd vandaag opgehaald door een dierenambulancequote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Noh, jong vogeltje ergens uit een nest gewaaid en in mijn achtertuin terecht gekomen
Heb het maar onder een struik gezet, maar zal wel katten- of ekstervoer worden ben ik bang.
Jij altijdquote:
Monsterbusse.quote:
Was ie al dood?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
wutquote:
quote:
Nee, leefde nog.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was ie al dood?
Had ik hier vorig jaar ook, ik heb m begraven en een kruisje van takken gegeven
WUTquote:
Awquote:
Ik gok dat het een mus was die onder de dakpannen vandaan is gewaaid. Was midden in de onweersbui dat ik hem zag vallen. Was al verbaasd dat ie dat had overleefdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AwIk wilde vragen of je wist waar het nest was, maar helaas weet ik ook dat het de natuur van de dieren is dat de "zwakken" worden verstoten. Ik hoop dus maar dat dat het was
Jaquote:
Zo toch maar even wat beweging in de vorm van een lange stadswandeling zodra het donker isquote:
*helm weer opzet*quote:Op zondag 6 juli 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoef je toch niet voor te blozen?
Oh heerlijkquote:Op zondag 6 juli 2025 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo toch maar even wat beweging in de vorm van een lange stadswandeling zodra het donker is
Awsquote:
Precies, zeker hierquote:Op zondag 6 juli 2025 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Stadswandelingen zijn fijn... en in de avond extra sfeervol
[..]
Aws
Beetje sissen en 'hey schatje' roepen naar vrouwelijke toeristen?quote:Op zondag 6 juli 2025 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo toch maar even wat beweging in de vorm van een lange stadswandeling zodra het donker is
Die ontwijk ik zo goed als mogelijk isquote:Op zondag 6 juli 2025 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje sissen en 'hey schatje' roepen naar vrouwelijke toeristen?
Omdat ze anders naar jou gaan sissen en 'hey schatje' roepen?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ontwijk ik zo goed als mogelijk is
ALLquote:Op zondag 6 juli 2025 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze anders naar jou gaan sissen en 'hey schatje' roepen?
Dat effect heb jij op vrouwen en het is aan jou om dat lot met waardigheid te dragen de rest van je leven.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALL
THE
GODDAMN
DAY
Nog erger dan op Malta
De vuige slettebakjes
Daarom draag ik ook zo vaak een zwart pak, kerelquote:Op zondag 6 juli 2025 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat effect heb jij op vrouwen en het is aan jou om dat lot met waardigheid te dragen de rest van je leven.
Maandag is de beste werkdag van de week.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid op de maandagochtend. Ben je ziek?
quote:
Het psstquote:Op zondag 6 juli 2025 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALL
THE
GODDAMN
DAY
Nog erger dan op Malta
De vuige slettebakjes
quote:
Rollatortopicquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de jongste en ik ben ook al 37 ook al gedraag ik mij er niet naar
Ik ben jongerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de jongste en ik ben ook al 37 ook al gedraag ik mij er niet naar
Oja, mentaal ben ik.. weet ik niet eigenlijk. Soms 96, soms 4quote:
Hee, een oude bekendequote:
Ik vind hier dingen van.quote:
Hoe is het op jouw werk vandaag? Is de koffie al op? Is je vaste flexwerkplek bezet? Hebben je collega’s nog iets achterlijks gedaan? Je bent zo mild.quote:
Taffesdruk. Gevalletje 6 dingen te doen waar ik geen zin in heb, dus zit ik auto's te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe is het op jouw werk vandaag? Is de koffie al op? Is je vaste flexwerkplek bezet? Hebben je collega’s nog iets achterlijks gedaan? Je bent zo mild.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Taffesdruk. Gevalletje 6 dingen te doen waar ik geen zin in heb, dus zit ik auto's te kijken
Is ook belangrijk. Verlekkeren aan dingen die je niet kunt betalenquote:
Oh, qua filmsmaak komt dat wel goed geloof ikquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee jij zou zwabber echt heel leuk vinden irl. Behave.
Sugarmommy zoekenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is ook belangrijk. Verlekkeren aan dingen die je niet kunt betalen
Je doet zwab echt tekort nuquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, qua filmsmaak komt dat wel goed geloof ik
Artisjokquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Omeletje met champignons, artisjok, lente uitjes en gorgonzola gemacht
Ook niet bijna?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is ook belangrijk. Verlekkeren aan dingen die je niet kunt betalen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Omeletje met champignons, artisjok, lente uitjes en gorgonzola gemacht
Het ei en de lenteuitjes delen en dan neem ik de champignons en gorgonzolaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Champignons, artisjokken en gorgonzola zijn 3 dingen die echt enorm goor vind
Nog ff doorsparen....quote:
Verstandig. Daarom mijn nieuwe motor ook naar volgend jaar verplaatstquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog ff doorsparen....
Als ik alles bij elkaar schraap kan ik betalen wat ik wil hebben, maar dan moet niet ineens de koelkast kapot gaan.
Stadskanaal is te ver weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:45 schreef DrMarten het volgende:
Wel verleidelijk om een proefrit in te plannen, ware het niet dat de auto die ik wil hebben in fucking Stadskanaal staat.
Just do itquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:45 schreef DrMarten het volgende:
Wel verleidelijk om een proefrit in te plannen, ware het niet dat de auto die ik wil hebben in fucking Stadskanaal staat.
quote:
Jullie zijn echt heel raar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Champignons, artisjokken en gorgonzola zijn 3 dingen die echt enorm goor vind
Wel voor een proefritje voor de lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stadskanaal is te ver weg?
Over smaak valt niet te twistenquote:
Echt?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor een proefrit ben ik helemaal naar Echt gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |