Meh.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Noh, jong vogeltje ergens uit een nest gewaaid en in mijn achtertuin terecht gekomen
Heb het maar onder een struik gezet, maar zal wel katten- of ekstervoer worden ben ik bang.
Zielig altijd. Las gisteren ergens iemand die had een jong zwaluwtje in de tuin gevonden. Had ze naar binnen gehaald en werd vandaag opgehaald door een dierenambulancequote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Noh, jong vogeltje ergens uit een nest gewaaid en in mijn achtertuin terecht gekomen
Heb het maar onder een struik gezet, maar zal wel katten- of ekstervoer worden ben ik bang.
Jij altijdquote:
Monsterbusse.quote:
Was ie al dood?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
wutquote:
quote:
Nee, leefde nog.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was ie al dood?
Had ik hier vorig jaar ook, ik heb m begraven en een kruisje van takken gegeven
WUTquote:
Awquote:
Ik gok dat het een mus was die onder de dakpannen vandaan is gewaaid. Was midden in de onweersbui dat ik hem zag vallen. Was al verbaasd dat ie dat had overleefdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AwIk wilde vragen of je wist waar het nest was, maar helaas weet ik ook dat het de natuur van de dieren is dat de "zwakken" worden verstoten. Ik hoop dus maar dat dat het was
Jaquote:
Zo toch maar even wat beweging in de vorm van een lange stadswandeling zodra het donker isquote:
*helm weer opzet*quote:Op zondag 6 juli 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoef je toch niet voor te blozen?
Oh heerlijkquote:Op zondag 6 juli 2025 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo toch maar even wat beweging in de vorm van een lange stadswandeling zodra het donker is
Awsquote:
Precies, zeker hierquote:Op zondag 6 juli 2025 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Stadswandelingen zijn fijn... en in de avond extra sfeervol
[..]
Aws
Beetje sissen en 'hey schatje' roepen naar vrouwelijke toeristen?quote:Op zondag 6 juli 2025 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo toch maar even wat beweging in de vorm van een lange stadswandeling zodra het donker is
Die ontwijk ik zo goed als mogelijk isquote:Op zondag 6 juli 2025 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje sissen en 'hey schatje' roepen naar vrouwelijke toeristen?
Omdat ze anders naar jou gaan sissen en 'hey schatje' roepen?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ontwijk ik zo goed als mogelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |