Jij bent onze favoriet tochquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:57 schreef Astro_boy het volgende:
Nog steeds die foto van mij in de OP. Toen had ik nog langer haar.
heujquote:
Pijnlijk dit.quote:
Best wel jaquote:
*sigh*quote:
Alleen is er vrijwel niemand meer hierquote:
... aldus de huichelaar die ook post in andere SC's.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen is er vrijwel niemand meer hier![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... aldus de huichelaar die ook post in andere SC's.
In de basis wel. Maar zo'n verheven persoonlijkheid als Barb die er steevast prat op gaat hoe trouw hij is, kun je niet vaak genoeg confronteren met zijn sloerie gedrag. Vroeg of laat zoekt hij het toch buiten de deur.quote:
Waz met jouwquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... aldus de huichelaar die ook post in andere SC's.
Waz met jouw 2.0quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de basis wel. Maar zo'n verheven persoonlijkheid als Barb die er steevast prat op gaat hoe trouw hij is, kun je niet vaak genoeg confronteren met zijn sloerie gedrag. Vroeg of laat zoekt hij het toch buiten de deur.
Niks zo lekker als de werkdag starten met een bak koffie en een jij-bak.quote:
Oh, je bent je werkdag gestart? Jeetje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo lekker als de werkdag starten met een bak koffie en een jij-bak.
Werkdagen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je bent je werkdag gestart? Jeetje.
Niet zo lui doen!quote:
quote:
Overratedquote:
Moekzelfwetuhjoh!quote:
Bwah.quote:
quote:
Ik zet je aan het werkquote:
Prima, ik ga wel tetten voelen voor je.quote:
Dat is geen werk!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Prima, ik ga wel tetten voelen voor je.
Wel, ik ga ervan zweten.quote:
Vast op de vaste flexplek van iemand anders.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je bent je werkdag gestart? Jeetje.
Dotjequote:
Het is rustig over al. Iedereen afgepeigerd door het weer waarschijnlijkquote:
Ik ga toch even wandelenquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is rustig over al. Iedereen afgepeigerd door het weer waarschijnlijk
Doe maar. Het is hier nu even droog.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga toch even wandelen
Ik ben weer droog wedergekeerd.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar. Het is hier nu even droog.
Dat hedde gij goed gedaanquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben weer droog wedergekeerd.
Ik ontwijk al die druppels gewoonquote:
Tussen de druppels door lopenquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ontwijk al die druppels gewoon
Precies!quote:
Zo'n kantoorbully issie wel jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast op de vaste flexplek van iemand anders.
Ik had een broodje kroket gehaald, komt mijn collega vervolgens binnen met een zak loempia's van de markt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga een broodje roomkaas, guacamole, gebakken champignons en eggs benedict maken
Ik kook twee eieren nu.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga een broodje roomkaas, guacamole, gebakken champignons en eggs benedict maken
Klinkt als lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had een broodje kroket gehaald, komt mijn collega vervolgens binnen met een zak loempia's van de markt.
Broodje kaas blijft in de tas vandaag
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt als lekker
Maar wat is een egg benedict?
O weer wat nieuws, ga het google en ook eens maken, ziet er goed uitquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan wat hollandaise sausage erbij
Is echt heerlijk, ook met bv gerookte zalmquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer wat nieuws, ga het google en ook eens maken, ziet er goed uit
Ben niet zo vis eter. Een keer gerookte zalm in mijn mond gehad die kapot was. Daarna nooit meer gegeten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is echt heerlijk, ook met bv gerookte zalm
Ow, das minderquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo vis eter. Een keer gerookte zalm in mijn mond gehad die kapot was. Daarna nooit meer gegeten.
Ja dan pak je het niet snel meer.quote:
O dat is wel lekker inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:52 schreef Barbusse het volgende:
Met een versnipperd plakje gerookte beenham is ook
En de lente klassieker uiteraard; groene asperges en een lambs rack uit de ovenquote:
Groene asperges heb ik nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de lente klassieker uiteraard; groene asperges en een lambs rack uit de oven
[ afbeelding ]
Ik hou het wel bij de witte.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groene asperges heb ik nog nooit gegeten.
Zijn absoluut heerlijk!quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groene asperges heb ik nog nooit gegeten.
Ik geloof je op je woord.quote:
DIe eet ik wel, maar wil die groene ook wel eens proberenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de witte.
Oeh.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe eet ik wel, maar wil die groene ook wel eens proberen
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]kijk eens aan net een kameleon wisselt van kleur indien nodig
In hoeveel SC's ga je dat nog melden?quote:
OVERALquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In hoeveel SC's ga je dat nog melden?En wij maar werken.
Zal jou eens overal!quote:
quote:
quote:
Ben vrij levend opzich. Mijn moeder is volledig ingestort en ik probeer daarin mijn eigen grenzen te bewaken. Kost bakken energiequote:
Bierquote:
Ik drink het nietquote:
shockedQface.gifquote:
Gewoon Super Plus.quote:
Wat? Algemeen bekendquote:
Daarom mag @Q. Nog wel geshockeerd zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon Super Plus.
[..]
Wat? Algemeen bekend
Geweldige seriequote:Op zondag 29 juni 2025 21:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sorry, Clarkson's Farm aan het bingen
Yep. Kende het van youtube enzo en ben er notabene geweest, maar had de serie nog nooit gezien.quote:
Ik vind het vooral prachtig hoe hij laat zien hoe moeilijk het is als boer. Ook al is het tv. Echt, genieten deze serie, heerlijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Kende het van youtube enzo en ben er notabene geweest, maar had de serie nog nooit gezien.
Dus nu in 2 dagen inmiddels 2,5 seizoen gezien.
Prima biertje ook dat Hawkstone, alleen taffesduurquote:Op zondag 29 juni 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral prachtig hoe hij laat zien hoe moeilijk het is als boer. Ook al is het tv. Echt, genieten deze serie, heerlijk.
Geloof ik welquote:Op zondag 29 juni 2025 22:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Prima biertje ook dat Hawkstone, alleen taffesduur
Ik doe niet anders.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom mag @:Q. Nog wel geshockeerd zijn
Pfoe.quote:
wutquote:
Dat dacht ik ookquote:
Dat moet dan wel echt fucking goed bier zijn jaquote:Op maandag 30 juni 2025 10:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Ik heb het bij 3 flesjes gehouden. Potje jam erbij voor 4,50 ofzo....
Je moet wel zakgeld meenemen als je daar naartoe gaat.
Hihi je zei fuckingquote:Op maandag 30 juni 2025 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet dan wel echt fucking goed bier zijn ja
Het was echt een prima biertje. Deed mij aan Palm denken en die vind ik ook erg lekker.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet dan wel echt fucking goed bier zijn ja
Hoiquote:
Nergens meer te krijgen? Serieus?quote:Op maandag 30 juni 2025 11:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het was echt een prima biertje. Deed mij aan Palm denken en die vind ik ook erg lekker.
Maar dan haalnik toch liever Palm voor een fractie van de prijs (al is dat weer bijna nergens te krijgen tegenwoordig).
Als je mazzel hebt vind je ergens een sixpack blikjes in de supermarkt.quote:
Yep.quote:
Ja, niet zo aanstellen en gewoon genieten van het MOOIE WEER hoor.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep.
Wel blij dat de afspraak op kantoor van morgen wordt verzet.
Kantoor heeft geen airco en we zitten daar pal op het zuiden
Dus morgen naar ander kantoor en daar wel lekker in de airco zitten
Hier is het heerlijk nu en is het bosbrandseizoen extra vroeg begonnenquote:Op maandag 30 juni 2025 12:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, niet zo aanstellen en gewoon genieten van het MOOIE WEER hoor.![]()
Gratis BBQ!quote:Op maandag 30 juni 2025 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk nu en is het bosbrandseizoen extra vroeg begonnen
Lekker bruin.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leg je worstje er maar op, wordt ie nog eens gebruikt
Ze worden wel bezorgd met speed en power.quote:
Ja, dat is het enige voordeelquote:Op maandag 30 juni 2025 15:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze worden wel bezorgd met speed en power.
Nu heb je wel een goede reden om aan de pils te gaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige voordeel
Hier verkopen ze het bij de dekamarkt.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt vind je ergens een sixpack blikjes in de supermarkt.
Neequote:Op maandag 30 juni 2025 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu heb je wel een goede reden om aan de pils te gaan.
Somsquote:
Voor jou alleen?quote:
En m’n bonuszoon. Dit was vorig jaar, drie zulke ladingen gehaald. Heel noord Holland alle lidl’s leeg gekochtquote:
Zo! Duidelijk dolle dagen.quote:
Of dronken dagenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En m’n bonuszoon. Dit was vorig jaar, drie zulke ladingen gehaald. Heel noord Holland alle lidl’s leeg gekocht
Holy guacamolequote:
Nee, Palm.quote:
Badum-tssjjj.gifquote:
quote:
Drie zulke ladingen, wtf. Woon je in de Achterhoek of Brabant soms?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En m’n bonuszoon. Dit was vorig jaar, drie zulke ladingen gehaald. Heel noord Holland alle lidl’s leeg gekocht
Het is niet vaak in de aanbieding dus inslaan als het kan. Tis niet dat het bederft.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was je bang dat het uit verkocht was ofzo?
Heuy ik woon in de achterhoek en ik heb nog nooit een auto zo vol geladenquote:Op maandag 30 juni 2025 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drie zulke ladingen, wtf. Woon je in de Achterhoek of Brabant soms?
Edit: Nee, dan rij je niet naar Noord-Holland, goedemorgen buurmeisje![]()
Oh en pics van je bonuszoonquote:Op maandag 30 juni 2025 20:27 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het is niet vaak in de aanbieding dus inslaan als het kan. Tis niet dat het bederft.
Import zekerquote:Op maandag 30 juni 2025 20:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heuy ik woon in de achterhoek en ik heb nog nooit een auto zo vol geladen
Maar de aanhanger wel?quote:Op maandag 30 juni 2025 20:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heuy ik woon in de achterhoek en ik heb nog nooit een auto zo vol geladen
Oooooohquote:
En was al om 6:45 op kantoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meid je dag is weer gemaakt! Wat zal jij productief zijn vandaag
Beetje.quote:
Morguhquote:
Ja bah, gisteren weinig last van gehad maar vandaag al last van en het gaat alleen maar erger worden helaasquote:
Dotjequote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Ja bah, gisteren weinig last van gehad maar vandaag al last van en het gaat alleen maar erger worden helaas
Dus rustig blijven zitten onde ventilator
Hello heb de energie al bijna op door die rot warmte.quote:
Ik ook, fokking warm.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello heb de energie al bijna op door die rot warmte.
Kan niet wachten tot het donderdag is
En ook gewoon tot 23 uur 30 graden geen afkoeling dus vannachtquote:
Ja nee gewoon GENIETEN hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello heb de energie al bijna op door die rot warmte.
Kan niet wachten tot het donderdag is
Jij kan er tegen?quote:
Daar wordt al gemoord om andere redenen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:27 schreef Q. het volgende:
De kindjes in Afrika zouden een moord doen voor dit weer.
Genieten is overdreven, want werk, maar in de airco is het prima.quote:
Val je afquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Genieten is overdreven, want werk, maar in de airco is het prima.
Alleen is de koffieautomaat aan onze kant van de verdieping stuk. Fucking eind lopen voor koffie
Het is ook altijd wat bij jouquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen is de koffieautomaat aan onze kant van de verdieping stuk. Fucking eind lopen voor koffie
Ik ben mijn gesmeerde bommetjes vergetenquote:
Ook nog eensquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben mijn gesmeerde bommetjes vergeten
Straks veel teveel geld uitgeven in de kantine.
Nog niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook nog eens![]()
En ook nog vervelende collega's ergens?
Arbeidsinspectie bellen!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog niet.
Tot nu toe relaxte werkdag.
Wel medelijden met de glazenwassers die hier met dik 30 graden in de volle zon de ramen schoon staan te maken
Beetje mensen kijken op het terras?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zit in enschede in de binnenstad, prima te doen als je vakantie hebt
Allemaal naar Enschede!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje mensen kijken op het terras?
Euh...dat lijkt me niet gezondquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog niet.
Tot nu toe relaxte werkdag.
Wel medelijden met de glazenwassers die hier met dik 30 graden in de volle zon de ramen schoon staan te maken
Ik hoop voor ze dat ze max tot 12 uur moeten en dan klaar zijn.quote:
Vanmiddag weer. Maar ik sluit me op in huis met de ventilator aan.quote:
Dat zal je leren.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
'N coolaaaaatje bestellen?quote:
Nee mensen kijken vanuit de tattooshopquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje mensen kijken op het terras?
Oh, nice!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee mensen kijken vanuit de tattooshop
De hele rug van boven tot onder, als een eckte yakuzaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, nice!
Bijwerken of nieuwe?
Of een ouderwets aarsgeweiquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hele rug van boven tot onder, als een eckte yakuza
De tramp stampquote:
Kwam er laatst weer eens een in het wild tegenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwequote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, nice!
Bijwerken of nieuwe?
Echte wattes?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb je tegen tramp stamps?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kwam er laatst weer eens een in het wild tegen
Nadeel van mooi weer.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GENIETEN ZAL JE
GENIET
GENIETEN VAN DE WARMTE
quote:
quote:
Laser, kaasschaaf, coverup.... verschillende mogelijkheden tegen trampstampsquote:
Oh als dat alle afknappers zijn dan ben je niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laser, kaasschaaf, coverup.... verschillende mogelijkheden tegen trampstamps![]()
Staat in de categorie afknappers bijna op gelijke hoogte met de wenkbrauwpiercing en shag roken.
GENIETEN ZAL JEquote:
NEEquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GENIETEN ZAL JE
GENIET
GENIETEN VAN DE WARMTE
En jij geniet niet zeker?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GENIETEN ZAL JE
GENIET
GENIETEN VAN DE WARMTE
Zolang ie drank heeftquote:
Niks mis mee mits koel.quote:
Zekersquote:
Dat is ook genieten ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers
Vanavond zodra het donker is nog even een wandeling maken door de oude binnenstad
Ben jij dat?quote:
Neequote:
JA IK DOE NIET ANDERS HOOR.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GENIETEN ZAL JE
GENIET
GENIETEN VAN DE WARMTE
Dat hoeft ook nietquote:
De voorspelling is voor het oosten van het land, maar beter het zekere voor het onzekere.quote:
Oeh lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zet grote beker cola zonder ijsklontjes buiten*
Volgens mij valt het wel mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:58 schreef DrMarten het volgende:
Alsnik de buienradar zo zie worden wij zometeen van de kaart geveegd.
Wel blij dat ik iets eerder naar huis ben gegaan anders had ik noodweer gehad op de snelweg
Nou nee. Net appje van collega die later was vertrokken. Die had een beste plens water gehad onderweg.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee.
Stuur wat deze kant opquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou nee. Net appje van collega die later was vertrokken. Die had een beste plens water gehad onderweg.
Is een en al rood wat hier straks over de stad trekt. Het waait al stevig. Rommelt aan alle kanten.
Oh dat klinkt hemels!!quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik mis op deze dagen wel mijn oude huis. Lekker in de vensterbank of op het dakterras zitten en kijken hoe het noodweer er aan komt in de verte.
Meh.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Noh, jong vogeltje ergens uit een nest gewaaid en in mijn achtertuin terecht gekomen
Heb het maar onder een struik gezet, maar zal wel katten- of ekstervoer worden ben ik bang.
Zielig altijd. Las gisteren ergens iemand die had een jong zwaluwtje in de tuin gevonden. Had ze naar binnen gehaald en werd vandaag opgehaald door een dierenambulancequote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Noh, jong vogeltje ergens uit een nest gewaaid en in mijn achtertuin terecht gekomen
Heb het maar onder een struik gezet, maar zal wel katten- of ekstervoer worden ben ik bang.
Jij altijdquote:
Monsterbusse.quote:
Was ie al dood?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
wutquote:
quote:
Nee, leefde nog.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was ie al dood?
Had ik hier vorig jaar ook, ik heb m begraven en een kruisje van takken gegeven
WUTquote:
Awquote:
Ik gok dat het een mus was die onder de dakpannen vandaan is gewaaid. Was midden in de onweersbui dat ik hem zag vallen. Was al verbaasd dat ie dat had overleefdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AwIk wilde vragen of je wist waar het nest was, maar helaas weet ik ook dat het de natuur van de dieren is dat de "zwakken" worden verstoten. Ik hoop dus maar dat dat het was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |