Zolang jij mij niet aanvaltquote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
voel je niet aangevallen door mij iig als je dat maar weet dan
ik val je niet aan,? dat hadden we afgesproken enzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zolang jij mij niet aanvalt
Voel ik me niet aangevallen
gelukkig maar, maar soms denk ik wat moet ik er weer over zeggen, ik ben niet zo haat dragend enzo. maar wel met heel veel oneens geweest denk. hahahaquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik val je niet aan,? dat hadden we afgesproken enzo.
weet ik? maar is het erg als je wel doet dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
Maar Kree, je hoeft ook niet altijd ergens iets op te zeggen he. Soms hoef je niet perce enzo op alles te reageren.
Ik ben ook vaak zat gewoon "afwezig" maar lees wel mee, omdat ik denk "niet mijn onderwerp, 't zal wel"
gelukkig maar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Dus ik voel me niet aangevallen
Euhm weert ff niet meer maar zat ik nu net niet vandaag een YouTube ding te luisteren hoeveel key change ze hadden?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:58 schreef Grotetijd het volgende:
Zit nu alles van de Beach Boys te luisteren en kom er nu achter dat ik hun eerste 2 albums puur met die surfmuziek meteen hun saaiste albums vind
Na hun 3e album worden ze experimenteler met stijlen en akkoorden en hoor je duidelijk meer de invloeden van Brian Wilson en dat vind ik ook meteen een heel stuk tofferKan niet wachten tot ik bij Pet Sounds kom
Ja. Gaat om "God only Knows" dat is zo'n fantastisch nummer met 29387837 akkoordenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm weert ff niet meer maar zat ik nu net niet vandaag een YouTube ding te luisteren hoeveel key change ze hadden?
ff kijken ben slecht in titels. wacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Gaat om "God only Knows" dat is zo'n fantastisch nummer met 29387837 akkoordenZit heel vernuftig in elkaar.
Die is ook goed ja!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:07 schreef kree het volgende:
voor ik vind welke ik eigenlijk bedoelde
deze.nog ff
Bekijk deze YouTube-video
Leukquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:12 schreef kree het volgende:
deze btw grotetijd
good vibrations
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:12 schreef kree het volgende:
deze btw grotetijd
good vibrations
ja wat t ook weer leuk maakt. nog is dat niet de meeste minlijke gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Heerlijk man.
Sommige modulaties komen echt uit het niets en geven je echt een "WTF VET!!!" gevoel.
Penny Lane van The Beatles ook, die moduleert in het refrein ook en NIEMAND heeft 't door omdat 't heel natuurlijk is.
Hoiquote:
haha ja snap. deze was gewoon te moeilijk. maar toch denk ik mss ooit eens. hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:43 schreef Grotetijd het volgende:
Die musical liet je al eens wat van horen ja, ingewikkeld
Ik hou het liever ook straight forward qua akkoorden met misschien 1 modulatie een halve of hele toon omhoog. Maar meer hoeft van mij niet
nouja soms, maar mss met dit wel. haha ik weet kan hem nu wel. maar heb er tijd niet voor om veel tijd in te steken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |