Ik ben sowieso niet zo heel veel meer te vinden in DTS.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
volgende hele week heb ik cursus dus denk ven ik hier of dts toch niet.
toch vind ik t wel leuk als je ff mee kletst. `;pquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo heel veel meer te vinden in DTS.
Vandaag ff weer.
Morgen verwacht ik niet want drukke middag en avond. Overmorgen film kijken met een vriendin, en dan weekend.
Vind het hier vaak ook wel gezellig. Maar even kijken hoe de rest van 't weekend verloopt dan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch vind ik t wel leuk als je ff mee kletst. `;p
We gaan verder met Jungle Book.quote:
Hoe de rest van het weekend verloopt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het hier vaak ook wel gezellig. Maar even kijken hoe de rest van 't weekend verloopt dan.
nouja weekend. ik doe deze week wel ff mee vanaf weekend lukt niet meer want best wel zwaar is die cursus en ben ik weekje mee bezig, week erna maandag examen enzo en ben er al twee keer voor gezakt, mag hopen dat ik hem nu wel haal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het hier vaak ook wel gezellig. Maar even kijken hoe de rest van 't weekend verloopt dan.
mss als ik cursus haal en dan zijn we 2 week verder. zoals ik zei mag haar onwijs.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:53 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Hoe de rest van het weekend verloopt?
Wanneer je 'film' gaat 'kijken' met je 'vriendin' huh
Nou ik heb zoals gezegd, morgen volle agenda. Overmorgen. Vrij/Za geen idee nog. Zo muziekavond.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:53 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Hoe de rest van het weekend verloopt?
Wanneer je 'film' gaat 'kijken' met je 'vriendin' huh
vast ok. ik weet jij bent muziek talent ook.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik heb zoals gezegd, morgen volle agenda. Overmorgen. Vrij/Za geen idee nog. Zo muziekavond.
Dus Vr/Za zijn nog leeg maar hoe dat verloopt, geen idee.
Optreden met bandje is pas in September, dus nog ff geduld. Opnames van repetities zijn privé.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
vast ok. ik weet jij bent muziek talent ook.
succes en stuur me ff opname ofzo ben benieuwd.
geen zorgenquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:59 schreef Helenattenek het volgende:
Sorry voor het bemoeien Wilde een flauwe grap maken maar ik heb naast gevist..
Denk niet dat kree weet wat Netflix & Chill betekentquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:59 schreef Helenattenek het volgende:
Sorry voor het bemoeien Wilde een flauwe grap maken maar ik heb naast gevist..
okequote:Op woensdag 25 juni 2025 03:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Optreden met bandje is pas in September, dus nog ff geduld. Opnames van repetities zijn privé.
Hij zal vast wel weten wat er mee bedoelt word, maar heeft 'ie het ooit ervaren?quote:Op woensdag 25 juni 2025 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk niet dat kree weet wat Netflix & Chill betekent
Oef..quote:Op woensdag 25 juni 2025 03:03 schreef kree het volgende:
ik moet nog naar Urk trouwens. gehehehe geen idee meer welke datum t was. maar dat was volgende optreden.
nee joh. url is beetje vissersdorp net als Katwijk. dus zie er eigenlijk wel naar uit?quote:
Ow het staat Niet zomaar gepland. Het staat onwijs gepland. Beter niet mislopen danquote:Op woensdag 25 juni 2025 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. url is beetje vissersdorp net als Katwijk. dus zie er eigenlijk wel naar uit?
t stond volgens mij onwijs geplande. maar over paar maanden ofzo was t, moet mss wel ff checken mijn agenda.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 03:07 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ow het staat Niet zomaar gepland. Het staat onwijs gepland. Beter niet mislopen dan
hier staat het ook gepland dus ik kan er niet onderuit ook. maar staat in band agenda gepland dus.quote:Op woensdag 25 juni 2025 03:07 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ow het staat Niet zomaar gepland. Het staat onwijs gepland. Beter niet mislopen dan
Video- of cassettebandjes?quote:Op woensdag 25 juni 2025 03:07 schreef kree het volgende:
lol zo handig ik met plannen enzo. echt. krijg het amper voor elkaar met werk e moet ik nog bandjes erbij bijh9ouden.
hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |