Als jij jezelf al noob noemt, wat zegt dat over de rest?quote:
Oh zo kan het ook gegaan zijn inderdaad. Het maakt me verder ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner dan heeft greavy ofzo dacht ik op een gegeven moment heel democratisch de FiPo vormgegeven en geüpdatet (verdwenen regulars eruit en nieuwe erin) en we hebben toen collectief gesproken over wat we vonden van sluitseinen/frontseinen en ik was zelf van mening dat frontseinen echt wel een leuke toevoeging is maar dat sluitseinen mogelijk liever optioneel zijn. Niet iedereen heeft door dat ze een topic sluiten. Een nieuwe in een reeks openen doe je wel bewust. Daar werd door diverse mensen mee ingestemd en ik zit te denken hoe lang geleden dit is maar ik zou het bij god niet meer weten.
Minstens tien jaar wel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner dan heeft greavy ofzo dacht ik op een gegeven moment heel democratisch de FiPo vormgegeven en geüpdatet (verdwenen regulars eruit en nieuwe erin) en we hebben toen collectief gesproken over wat we vonden van sluitseinen/frontseinen en ik was zelf van mening dat frontseinen echt wel een leuke toevoeging is maar dat sluitseinen mogelijk liever optioneel zijn. Niet iedereen heeft door dat ze een topic sluiten. Een nieuwe in een reeks openen doe je wel bewust. Daar werd door diverse mensen mee ingestemd en ik zit te denken hoe lang geleden dit is maar ik zou het bij god niet meer weten.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:36 schreef Erno-BE het volgende:
Het Duitse magazine Der Spiegel heeft het over plannen van DB Fernverkehr tot 2036 fors te bezuinigen. Het artikel is verstopt achter een paywall, maar bij DSO en het (met Spiegel concurrerende) magazine Focus zijn enkele details te lezen:
- 21.000 zitplaatsen minder (daarvan 42% minder op IC-verbindingen)
- Buitendienststelling en verkoop van alle ICE-3 en 27 IC-2
- Buitendienststelling en sloop of verkoop van alle ICE-T
- Vertraging van de indienststelling van 32 ICE-3neo
- Vermindering van de bestelling van ICE-L met 19 stellen
https://www.spiegel.de/wi(...)f1-a522-e071cf50f901
https://www.focus.de/fina(...)a8-560d7139c911.html
Ik voel me ineens super jong.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We worden ouwe lijken. Er zitten hier 50ers die hier langer wel dan niet rondhangen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja maar de laatste keer dat ik jou onverwacht tegen het lijf liep zag je er ook 6 jaar jonger uit dan je bent. Lekker makkelijk opscheppen dan!
Mag eigenlijk wel als achievement in de OPquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom net ineens op Youtube dit tegen. Ik zat in die trein.
Geheel volgens protocol laten we de mensen niet uitstappen uit een trein die zich vult met rook.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Trein doet boem,
2 gewonden https://www.ad.nl/binnenl(...)s-gestrand~aafcda8e/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |