abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218026454
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:25 schreef freaky40 het volgende:

[..]
No worries.
Jij hebt het meestal fout maar het het moet ook een keer goed zijn toch? ;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218026462
Mooie aflevering, waarin echt even Zwitserland was tussen Robert versus Erik omdat ik ze beiden prima vind voor daar. Robert mag dan ook zeker niet weg, en het laat er naar aanzien dat hij zijn 24 uur heeft ingetrokken. Hij is dan wel naar het haatbondje de Haaien, maar ja, dat moet dan maar. De rest kan me gestolen worden uit dat bondje.
Verder snapt Julia niets van wat de bedoeling was van de opdracht die Erik gekregen had, ik herhaal, de opdracht die ERIK gekregen had. En niet het bondje, dus kon hij daar ook niet de mededeling doen samen met de Slangen. Ik vond het wel leuk dat Erik helemaal in zijn knollentuin was om de opdracht samen met zijn nieuwe projectje Demi te mogen doen. Hij kreeg er zelfs grijpgrage handjes van bij Demi samen op de kamer.
Wordt weer een boeiende aflevering morgen waarin de ouders van Roma de loods komen bezoeken. Moeder Roma lijkt wel op haar maar dan met zwart haar.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 23 juni 2025 @ 21:40:23 #128
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218026557
Teruggekeken bleek dat hele emojii verdelen pure bullshitshow was omdat Erik al de EenOogKoning emoj had toegeëigend omdat 'ie dat op het scherm gezien had, de rest was gewoon scripted SlowMona bij de Haaien weghalen en de CashCow Robert elimineren door 'm bij de HaaieSukkels te zetten..

Ik vraag me als of dit scenario ook bij elke ander deelnemer zo had uitgepakt... ;)
pi_218026605
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
Teruggekeken bleek dat hele emojii verdelen pure bullshitshow was omdat Erik al de EenOogKoning emoj had toegeëigend omdat 'ie dat op het scherm gezien had, de rest was gewoon scripted SlowMona bij de Haaien weghalen en de CashCow Robert elimineren door 'm bij de HaaieSukkels te zetten..

Ik vraag me als of dit scenario ook bij elke ander deelnemer zo had uitgepakt... ;)
Ja daar is gewoon over nagedacht, daarom kwam de laatste brief ook pas nadat het besproken was. Dat is sturing (geen script), en dat geeft niet, zo geef je het programma een draai. Er was tijd om die laatste brief zo op te stellen nadat Erik hem in handen kreeg.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218026647
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:40 schreef 5thencounter het volgende:

Waarom zeg je dit altijd, waarom kijk je eigenlijk?
Ga GTST kijken aub
  maandag 23 juni 2025 @ 21:52:59 #131
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218026689
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:48 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Waarom zeg je dit altijd, waarom kijk je eigenlijk?
Ga GTST kijken aub
Moet ik hier serieus antwoord op geven of denkt U nahh laat maar het zijn toch maar niet retorische opmerkingen ;)
pi_218026692
Het is me te toevallig ook dat Erik hem pakte, juist die ene enveloppe en dat het weer Robert is. Dus dan kan hij wel boos leupuh te wezen, maar dan moet hij naar de FEBO met dit verhaal en niet Erik koeioneren wat echt GRENSOVERSCHRIJDEND was, om er maar een WOKE statement er bij te betrekken... :+
Allemaal cabaretteketet!
pi_218026732
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Het is me te toevallig ook dat Erik hem pakte, juist die ene enveloppe en dat het weer Robert is. Dus dan kan hij wel boos leupuh te wezen, maar dan moet hij naar de FEBO met dit verhaal en niet Erik koeioneren.
Iedereen had die enveloppe kunnen pakken, had niet zo veel uitgemaakt wat dat betreft. Waarschijnlijk had ook elk ander voor Seymona gekozen als wissel. De vraag is of de laatste enveloppe dan ook een wissel had betekend. Want daar had misschien iets heel iets anders in gestaan als het niet naar zin was van de FEBO. Dat weten we niet.
Iig was dat smiley balletjes gedoe overbodig
pi_218026756
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Moet ik hier serieus antwoord op geven of denkt U nahh laat maar het zijn toch maar niet retorische opmerkingen ;)
Leer dan iig een keer het verschil tussen "script" en "sturing"
pi_218026811
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Iedereen had die enveloppe kunnen pakken, had niet zo veel uitgemaakt wat dat betreft. Waarschijnlijk had ook elk ander voor Seymona gekozen als wissel. De vraag is of de laatste enveloppe dan ook een wissel had betekend. Want daar had misschien iets heel iets anders in gestaan als het niet naar zin was van de FEBO. Dat weten we niet.
Iig was dat smiley balletjes gedoe overbodig
Is water nat...?
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 23 juni 2025 @ 22:06:52 #136
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218026823
quote:
16s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Leer dan iig een keer het verschil tussen "script" en "sturing"
Ik heb net een prachtige DBG Show gezien waar mensen als Klok, Kazan, Dynamo, Copperfield nog een puntje aan kunnen zuigen.. een paar brieven en balletjes trucs is niets ;)
pi_218026851
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:05 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Is water nat...?
Ja! maar ik baal er gewoon van, anyway ik ga Robert aanmoedigen met een spandoek en gooi shag over de muur :D en hoop dat ze snel uit de min krabbelen. Ik denk dat hij en El che gaan botsen maar ook dat ze wel iets kunnen betekenen. Laat die slappe hap van een Geert en Joey iig geen uitdagingen doen. :{w
pi_218026865
Denk dat ook de FEBO er alles aan zal doen om hem te behouden. Hij is daar ook niet klaar, of het feit moet zijn dat ze hem willen dumpen en dat ze een prima vervanger voor hem op het oog hebben vanaf volgende cyclus waarin 'alles anders wordt' immers...
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 23 juni 2025 @ 22:23:58 #139
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218026969
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ook de FEBO er alles aan zal doen om hem te behouden. Hij is daar ook niet klaar, of het feit moet zijn dat ze hem willen dumpen en dat ze een prima vervanger voor hem op het oog hebben vanaf volgende cyclus waarin 'alles anders wordt' immers...
Ik denk dat Febo er alles aan gaat doen om de Haaien weer aan eten te helpen...het mag dujidelijk zijn dat Sukkels die te lang in de min staan altijd al een spectaculaire escape kregen van Febo.. laten we het voor de grap maar "sturing " noemen ;)

Ohhja misschien is het HaaieFilmpje ineens wel het best, kunnen ze iig lekker eten
pi_218027003
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik denk dat Febo er alles aan gaat doen om de Haaien weer aan eten te helpen...het mag dujidelijk zijn dat Sukkels die te lang in de min staan altijd al een spectaculaire escape kregen van Febo.. laten we het voor de grap maar "sturing " noemen ;)
Zit je blijkbaar dwars? Hoe moeilijk is het om gewoon naar een spel (RLS) programma te kijken zonder alles in het negatieve te trekken. Je loopt de hele tijd met script en acteurs te gooien, redelijk vermoeiend.
  maandag 23 juni 2025 @ 22:31:11 #141
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218027029
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Zit je blijkbaar dwars? Hoe moeilijk is het om gewoon naar een spel (RLS) programma te kijken zonder alles in het negatieve te trekken. Je loopt de hele tijd met script en acteurs te gooien, redelijk vermoeiend.
Ik heb het recht om te vinden wat ik wil.. :6 Laatst vond ik met opruimen nog een kwartje ui 1973 ;)
pi_218027049
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Reden om niet meer mee te lezen hier. Ook met de verhaspeling van alle namen, geen touw aan vast te knopen.
pi_218027089
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:33 schreef mootie het volgende:

[..]
Reden om niet meer mee te lezen hier. Ook met de verhaspeling van alle namen, geen touw aan vast te knopen.
Héé Moots ! Nah het zijn meestal dezelfde die op één of andere manier de lol uit dit topic zuigen, maar keer op keer blijkt het een FEBO onderbuik gevoel te zijn. Het achteraf toegeven dat het toch niet klopte is natuurlijk wat lastig.
Anders had Floris al 10 keer een ton gewonnen :D
pi_218027106
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Héé Moots ! Nah het zijn meestal dezelfde die op één of andere manier de lol uit dit topic zuigen, maar keer op keer blijkt het een FEBO onderbuik gevoel te zijn. Het achteraf toegeven dat het toch niet klopte is natuurlijk wat lastig.
Anders had Floris al 10 keer een ton gewonnen :D
En dat maakt dit topic vreselijk irritant, omdat het gewauwel een veel te veel ruimte inneemt. :'(
pi_218027127
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:40 schreef mootie het volgende:

[..]
En dat maakt dit topic vreselijk irritant, omdat het gewauwel een veel te veel ruimte inneemt. :'(
Genoeg users hier die er wel lol in hebben. Voor mij is dit topic wel ok, de kleine ergernissen zijn er altijd wel. Het valt me eigenlijk wel mee. Ik weet wie wat zegt.
pi_218027131
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Genoeg users hier die er wel lol in hebben. Voor mij is dit topic wel ok, de kleine ergernissen zijn er altijd wel. Het valt me eigenlijk wel mee. Ik weet wie wat zegt.
Maar hij zegt het zo vaak, en ook al zo lang. :@
pi_218027154
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]
Maar hij zegt het zo vaak, en ook al zo lang. :@
Ja dat is één van die Gerda's die achter de geraniums zit op feesboek alles af te kraken. :+
pi_218027167
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is één van die Gerda's die achter de geraniums zit op feesboek alles af te kraken. :+
Mijn geraniums bloeien wel heel mooi :@
pi_218027190
1 voordeel heeft Robert wel :P , die krijgt nu die maaltijd (die de haaien hebben gewonnen XD
pi_218027194
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:48 schreef mootie het volgende:

[..]
Mijn geraniums bloeien wel heel mooi :@
Haha Nou ja het is iig in dit topic niet zo dat je compleet af gezeken wordt als je iemand graag in het programma ziet.
Je wordt aardig in je waarden gelaten als je b.v. Robert niet graag wil zien gaan of als je Floris een ok kerel vindt. Dat gaat ook wel eens anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')