Die is 1x gewisseld... Door Emmaquote:Op maandag 23 juni 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Floris
Om maar iemand te noemen is ook 2 of 3 keer gewisseld
Robert maakt gewoon drama
Robert zit er even lang nuquote:Op maandag 23 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar Floris zat 100 jaar in dat huis. En bij Robert was het vaker in elk geval.
Tuurlijk, hij maakt er wat drama van, beetje overdreven, maar ik kan me wel voorstellen dat hij er een beetje klar mee is.
Maar is dus al veel vaker gewisseldquote:
Floris, die eerder deel uitmaakte van een team met Chi, Bo, en Jason, is nu met een ander teamquote:
Jepquote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kon het niet zo snel zien, maar liep Robert nog rond bij het voorstukje?
Roma speelt het spel goed ze is slimmer dan je denkt. Robert is zwaar teleurgesteld en dat begrijp ik, maar om dan op te stappen is zwak hij kan ook het spel nu aan gaan. Laten zien dat ze niet laatste worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Als Roma beter niks kan zeggen, trekt ze haar mond open en gooit ze iedereen voor de bus. Nu ze iemand voor die bus weg kan trekken, door haar mond open te trekken, doet ze het niet.
Manon heeft de naam, en zo vele andere dames voor haar, maar Roma is met die 'onschuldige trien'-act het gevaarlijkst.
Demi heeft het achter haar ellenbogen, en als het haar even tegen zit gaat ze janken.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:36 schreef Hagenesie het volgende:
Demi valt me ook knap tegen. Vond haar eerder wel leuk
Al weken speelt er niets meer tussen de 2, en nu gaan ze er weer voor.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert..... El_Geil "Schoonzoon..." mag de familie van SlooMaa ontmoeten..![]()
[ afbeelding ]
Klop, ze hebben beide niets anders.. de "Nieuwen" lichting viel blijkbaar tegen dus zelf maar weer aan de neukquote:Op maandag 23 juni 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al weken speelt er niets meer tussen de 2, en nu gaan ze er weer voor.
Hij gaat ook niet, hij weet ook als geen ander dattie de regels van Febo moet slikken, maar eeen potje Exit-Chantage als enige middel een tik terug uit te delen hebben al vele deelnemers gedaan , Febo moet er toch rekening mee houden , vrijwillige vertrekkers geven altijd negatieve Mediaquote:Op maandag 23 juni 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij hoeft die brombeer ook niet weg.
Maakt tv.
Nee Geert is de lul als Robert naar huis gaat. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat de haaien zich wel weer naar boven werken. De gieren zonder Robert is ook niks qua kennis. Met die Seymona erbij stelt het niks meer voor.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef DilanoNirvana het volgende:
Robert gaat dan door omdat Geert gezegt heeft als we laatste worden ga ik naar huis. Daar trapt Robert dan in😝
Die 4 kwamen wel tegelijk als vervangers voor vertrekkers binnen, misschien zit daar de verwarring als 'team'? Die vier hebben nooit met z'n vieren in een bondje gezeten.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Floris, die eerder deel uitmaakte van een team met Chi, Bo, en Jason, is nu met een ander team
Ik dacht echt 2 of 3 keer
Snap ik best wel..Roy, Kim en Mauw zijn dooie beeldvullers, en daar komt een 4e bij.. wat zouden ze moeten doen dan? Kamer 5 intrappen en de Febootjes voor hun bek slaan?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef Hagenesie het volgende:
Niemand uit Robert zijn bondje trekt ook zijn mond open. Kim is ook onzichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |