Maar kwaadaardige regimes die proxy oorlogjes voeren en terreur financieren in andere landen vinden veel mensen niet zo erg kennelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier houden mensen niet van oorlogen.
Dat zou werkelijk de doodsteek zijn voor het regime, denk ik.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:15 schreef vosss het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen dan neem ik aan. Niet de echte rapen natuurlijk
Snap ik, dan heb je de poppen aan het dansen. De figuurlijke poppen dan natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:15 schreef vosss het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen dan neem ik aan. Niet de echte rapen natuurlijk
Dan raakt de poep de ventilator, geen echte poep natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snap ik, dan heb je de poppen aan het dansen. De figuurlijke poppen dan natuurlijk.
Dat blijkt ook reuze mee te vallenquote:Op maandag 23 juni 2025 09:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet op hun laatste raketten zitten nadat Israel ook veel militaire structuur bij hun gebombardeerd heeft?
Hoiiiiquote:
Hangt ervan af, sommige zijn sneller dan anderen. En de afstand met Israël varieert ook van ~1000-1800km afhankelijk van waar in Iran de raketlanceerder zich bevindt.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:37 schreef Ciclon het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een raket inslaat vanaf het afschieten?
5-10 min geloof ikquote:Op maandag 23 juni 2025 09:37 schreef Ciclon het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een raket inslaat vanaf het afschieten?
Bron(nen)?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:
ik begreep gisteren ergens uit dat Iran nog niet zijn sterkste raketten heeft afgevuurd op Israël
Daar zullen ze nu wel mee aan de gang gaan.....
Nog wel een verschil of je protesteert tegen een oorlog of dat je daar loopt met de vlag van een dictatoriaal en terroristisch regime.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich niks raars. Voor de eerste en tweede golfoorlog waren er ook veel protesten en demonstraties.
Op de 1 of andere manier houden mensen niet van oorlogen.
Ik ga een zin typen in UitStraling stijl: Alleen simpele mensen denken in een goede en een kwade kant wanneer ze over miljoenen mensen spreken.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Voor wie er moeite mee heeft om de kwade kant van de goede kant te onderscheiden.
https://x.com/HenMazzig/status/1936874824837791841
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |