abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 09:30:48 #51
388664 crew  Dotteke
pi_218019993
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:29 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hahaha ja ik ook.... volgend jaar na BB mocht er nog een BB komen...
O ja _O- dan heb ik helemaal geen tijd om iets te kijken als dat er weer op is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218020074
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja _O- dan heb ik helemaal geen tijd om iets te kijken als dat er weer op is
Daarom zeg ik ook NA BB volgend jaar.. _O-
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 13:18:37 #53
388664 crew  Dotteke
pi_218080807
@Jockari hoe gaat het nu met je? Tijdje niets meer gehoord van je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 2 juli 2025 @ 06:41:31 #54
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218096400
https://www.hln.be/weerni(...)orrelhagel~ac484c3e/
Tot 16 graden verschil tussen kust en Limburg vandaag: “Zeer intense onweersbuien mogelijk, met stevige windstoten, veel neerslag en korrelhagel
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 07:47:03 #55
388664 crew  Dotteke
pi_218096677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 06:41 schreef spapaars het volgende:
https://www.hln.be/weerni(...)orrelhagel~ac484c3e/
Tot 16 graden verschil tussen kust en Limburg vandaag: “Zeer intense onweersbuien mogelijk, met stevige windstoten, veel neerslag en korrelhagel
Korrelhagel. Nog nooit van gehoord
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 2 juli 2025 @ 08:27:16 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218096992
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Korrelhagel. Nog nooit van gehoord
Iets Belgisch.
  woensdag 2 juli 2025 @ 16:20:39 #57
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218101303
Snikheet hier.
Hoop op een flinke bui korrelshagelen.
pi_218102167
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:20 schreef spapaars het volgende:
Snikheet hier.
Hoop op een flinke bui korrelshagelen.
Hopelijk alleen geen 4 cm korrels want dat kan mijn auto niet aan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_218102170
Doe maar gewoon regen :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_218102173
Of hoe ze dat in België noemen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 2 juli 2025 @ 18:58:31 #61
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218102956
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:38 schreef engine het volgende:
Of hoe ze dat in België noemen
Waterkletteren
pi_218249389
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier :{
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218249502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier :{
Goedemiddag :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 21 juli 2025 @ 15:46:23 #64
388664 crew  Dotteke
pi_218277908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier :{
Ja echt heel jammer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218278034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier :{
Ja... vind ik ook jammer
pi_218283121
Ben er ook een tijd niet geweest maar vind het echt jammer want het was toch altijd gezellig. Beetje keuvelen over van alles en nog wat.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie O+

En hopen maar dat het na de zomer weer wat drukker wordt hier :*
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 09:03:42 #67
388664 crew  Dotteke
pi_218283444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 08:36 schreef lojanda het volgende:
Ben er ook een tijd niet geweest maar vind het echt jammer want het was toch altijd gezellig. Beetje keuvelen over van alles en nog wat.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie O+

En hopen maar dat het na de zomer weer wat drukker wordt hier :*
Ik heb het lang in leven proberen te houden maar het is niet gelukt helaas.

Hier is alles okidoki. Bij jou ook?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218289802
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb het lang in leven proberen te houden maar het is niet gelukt helaas.

Hier is alles okidoki. Bij jou ook?
Wie weet gaat het weer lopen.. laten we het hopen ^O^

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat ^O^ met mij gaat het best goed ook al merk ik wel dat ik steeds korter zonder rolstoel kan. Het is niet anders en dat zal ik moeten accepteren al is dat moeilijk. Verder gaat het zijn gangetje en ben ik blij dat we al half zomer zijn en kijk ik weer uit naar de maanden met de R. Kan niet wachten tot de herfst weer begint O+
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 17:59:03 #69
388664 crew  Dotteke
pi_218289929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:50 schreef lojanda het volgende:

[..]
Wie weet gaat het weer lopen.. laten we het hopen ^O^

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat ^O^ met mij gaat het best goed ook al merk ik wel dat ik steeds korter zonder rolstoel kan. Het is niet anders en dat zal ik moeten accepteren al is dat moeilijk. Verder gaat het zijn gangetje en ben ik blij dat we al half zomer zijn en kijk ik weer uit naar de maanden met de R. Kan niet wachten tot de herfst weer begint O+
Ja dat is ook lastig, ik zit in huis in een trippelstoel en buiten in de scoot. Heb ook wel een rolstoel voor buiten m aar niemand die mij duwen kan _O-

Jij bent de warmte ook zat, ik ook hoor. Ik geniet van dagen als vandaag. Niet te warm en lekker een koeler windje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218294816
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat is ook lastig, ik zit in huis in een trippelstoel en buiten in de scoot. Heb ook wel een rolstoel voor buiten m aar niemand die mij duwen kan _O-

Jij bent de warmte ook zat, ik ook hoor. Ik geniet van dagen als vandaag. Niet te warm en lekker een koeler windje
Buiten zelf rollen is ook bijna niet te doen en alleen al omdat alle trottoirs zo slecht zijn.

Ben de warmte al zo zat en kijk echt uit naar weer heerlijk de open haard aan en dan met een dekentje op de bank :D
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator woensdag 23 juli 2025 @ 08:53:47 #71
388664 crew  Dotteke
pi_218294992
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 08:25 schreef lojanda het volgende:

[..]
Buiten zelf rollen is ook bijna niet te doen en alleen al omdat alle trottoirs zo slecht zijn.

Ben de warmte al zo zat en kijk echt uit naar weer heerlijk de open haard aan en dan met een dekentje op de bank :D
Klopt soms probeer ik een beetje met de rollator buiten te lopen, maar de stoepen hebben hier veel stukken waar de stoep verlaagd is waar je makkelijk met de rolstoel, rollator of scootmobiel af kan. Alleen om er dan over te wandelen is dan weer een ramp. Ik kijk alleen uit temperaturen van rond de 20 graden. Nadeel is dat dan de dagen weer korter worden en het al weer snel donker wordt. Hou van de lange lichte dagen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218295104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Klopt soms probeer ik een beetje met de rollator buiten te lopen, maar de stoepen hebben hier veel stukken waar de stoep verlaagd is waar je makkelijk met de rolstoel, rollator of scootmobiel af kan. Alleen om er dan over te wandelen is dan weer een ramp. Ik kijk alleen uit temperaturen van rond de 20 graden. Nadeel is dat dan de dagen weer korter worden en het al weer snel donker wordt. Hou van de lange lichte dagen
Het is echt een ellende als je beperkt bent en naar buiten gaat.

Zo zie je maar weer dat iedereen van ander weer houdt.. ik vind het heerlijk als het koud en guur is en dat het dan aan het einde van de middag al begint te schemeren :D dan gaan er ook heel wat kaarsen doorheen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator woensdag 23 juli 2025 @ 09:20:53 #73
388664 crew  Dotteke
pi_218295149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 09:14 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het is echt een ellende als je beperkt bent en naar buiten gaat.

Zo zie je maar weer dat iedereen van ander weer houdt.. ik vind het heerlijk als het koud en guur is en dat het dan aan het einde van de middag al begint te schemeren :D dan gaan er ook heel wat kaarsen doorheen.
Gelukkig maar dat iedereen verschillend is.
Ik heb er echt de pest aan om in het donker te zitten, alles dicht en niet van mij af te kunnen kijken.
In de zomer is het overdag ook al half donker in huis omdat je de gordijnen dicht moet houden voor de zon.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 26 juli 2025 @ 07:56:00 #74
388664 crew  Dotteke
pi_218325098
@Vino_Tino

Hier ook nog een, alleen wordt er helaas weinig gepost
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')