Nieuwsgierig naar het concept, de deelnemers maken het wel een twijfelaar. Zelfde aanstellers als Alleskunner, Allesweter, etc.. Ah ja, we zien wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden.
RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
Ieder zijn ding, ik vind die haat onderling met streams kijken soms de pan uit rijzen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kijk ik voor hier gezellig te kunnen kletsen.
Nog steeds klote dat er geen streams zijn.
Ze weten vangekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden, wat moetetn die mike en Denise nu met een eigen programma ppfffffquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar het concept, de deelnemers maken het wel een twijfelaar. Zelfde aanstellers als Alleskunner, Allesweter, etc.. Ah ja, we zien wel.
In november komt ook die Winter vol Liefde spinoff met die Mike, Denise en die gare moeder: De Hanslers: van de Piste naar de Playa.
Ik ben dat Winter Vol Liefde seizoen mede door deze mensen afgehaakt, dus ik sla over
Een kwestie van handhaven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik vind die haat onderling met streams kijken soms de pan uit rijzen.
Nu is het veel gemoedelijker en zijn de mensen ook niet zo fanatiek.
Ik heb het idee dat de tijd van livestreams een beetje voorbij is. Zoveel haar naar de bewoners/spelers altijd
Tja, beetje zoals met die Meilandjes, die kregen ook een eigen 'soap' en dat werkte gek genoeg ook.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten vangekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden, wat moetetn die mike en Denise nu met een eigen programma ppfffff
Over uitmelken gesproken
Ja, hier ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS
Betekent dit dat ik te veel nieuwe onzin programma's kijk.quote:
Oh hier ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik te veel nieuwe onzin programma's kijk.![]()
Ook toch wel wat oude bekenden die ik kan. Ruud uit BB1 onder andere.
Ja met bewegende beelden, naam en 'functie' erbij wil er bij bepaalde gezichten nog wel eens een kwartje vallen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS
Ah dat heb ik ook nu, dus gewoon even nutteloze onzin kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh hier ook
Mijn hoofd zit zo vol dat ik geen zin in betere series met ellende heb.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja met bewegende beelden, naam en 'functie' erbij wil er bij bepaalde gezichten nog wel eens een kwartje vallen.
Ja... lekker stomme dingen kijken zonder problemen of ellende. Lekker mensen die zichzelf bijzonder gedragen op televisie. Ook zo genoten van Let's Play Ballquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah dat heb ik ook nu, dus gewoon even nutteloze onzin kijken.![]()
Ben nu dus aflevering 1 van het nieuwste seizoen aan het kijken op kijk.nl
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja toch, vorige seizoen had ik ook een beetje gekeken maar daar kon ik er heel veel juist niet van.
Die Quincy of zo, daar struikel je over. Bekend geworden van TikTok en toen EJVJL en ook een keer in De Alleskunner. Die blijft maar komenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen
Let's play ball was ook zeer vermakelijk en herken het helemaal wat je zegt hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... lekker stomme dingen kijken zonder problemen of ellende. Lekker mensen die zichzelf bijzonder gedragen op televisie. Ook zo genoten van Let's Play Ball
En de Bondgenoten, al trek ik dat geschreeuw om niks ook weinig
En domme dingen op Videoland of een lekker luisterboek
Zou zo maar kunnen. De beroemde kaartenbak.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen
Sylvia Geersen, ook zo iemand, straks ook weer in Zwart van Damocles, dat nieuwe BB achtige programmaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die Quincy of zo, daar struikel je over. Bekend geworden van TikTok en toen EJVJL en ook een keer in De Alleskunner. Die blijft maar komen
Ik lees tot ik bijna in slaap val en dan hopen dat mijn hoofd die paar minuten daarna stil blijvenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Let's play ball was ook zeer vermakelijk en herken het helemaal wat je zegt hoor.![]()
Luisterboeken bewaar ik voor in bed. Ontdekt dat ik daardoor eindelijk sneller in slaap val.
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sylvia Geersen, ook zo iemand, straks ook weer in Zwart van Damocles, dat nieuwe BB achtige programma
Ja idd! Dat wordt ook genotquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.
En Sylvia ken wel lekker schelden.
Als je slaapproblemen heb moet je doen wat voor jou het beste werkt. Dat heb ik geleerd afgelopen jaar en diverse dingen geprobeerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lees tot ik bijna in slaap val en dan hopen dat mijn hoofd die paar minuten daarna stil blijven
Moet eigenlijk volgens mijn psych dat afleren. Maar goed, jezelf in slaap lezen is geen drama
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zatquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.
En Sylvia ken wel lekker schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |