@Mexicanobakker heeft de kalender gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:44 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 waarom staat er in ronde 41 een vrouwenkoers op het programma. Ik ben voor emancipatie maar denk niet dat mijn renners op zo'n korte termijn door de geslachtstest kunnen komen
Ach, die is er tussendoor geglipt. Ja, jammer.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:mexicanobakker heeft de kalender gemaakt.
Merlier heeft ook geen punten. Vermoed dat Pino gewoon nog niet verwerkt heeftquote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:18 schreef Fretwork het volgende:
Hi Pino, ik zie bij de tussenstand in de Tour nog geen punten voor bijvoorbeeld Tronchon, gisteren 12e, is dat gewoon even wachten of zoekt PCS weer ruzie?
Ah, ik dacht dat dat elke nacht een keer zou draaien, vandaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Merlier heeft ook geen punten. Vermoed dat Pino gewoon nog niet verwerkt heeft
https://fpcl.pino112.nl/uitslagen-speelronde.php?speelronde=40
Zie ook hier, pas 2 nummers 1 ingevoerd.
Geloof dat dat alleen voor de startlijst is. De uitslagen is volgens mij een handmatig ietsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dat elke nacht een keer zou draaien, vandaar.
Arme Pinoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof dat dat alleen voor de startlijst is. De uitslagen is volgens mij een handmatig iets
Waarom is de Prueba Villafranca - Ordiziako Klasika doorgestreept?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:mexicanobakker heeft de kalender gemaakt.
Omdat ie eerst afgelast was en nu niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom is de Prueba Villafranca - Ordiziako Klasika doorgestreept?
Dat is niet zo Lauk voor je tegenstander.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Lauk wordt 14e in China en zorgt dat ik deze speelronde in ieder geval met 2-0 ga winnen, fantastische aankoop voor dit soort koersen.
Ze hebben een achterstand in te halenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:38 schreef Steven184 het volgende:
@:hhh38 het is niet de bedoeling dat je opeens dubbele punten gaat scoren
quote:
Volgens mij heb ik 26 extra punten nodig voor de winst. Engelhardt zal wel geen plek meer stijgen in het klassement, dus dat is een 2e en een 4e plek in de daguitslag.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben nog wel beetje bang voor vandaag in Oostenrijk
Eindelijk eens weer een gelukje. Al had hij wel mogen winnen vandaag.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:15 schreef Aguero het volgende:
Lul Rui Costa boort mij 2 punten door de neus.
Je hebt wel een meevaller in de Tourronde dat Joao afgestapt is.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:15 schreef Aguero het volgende:
Lul Rui Costa boort mij 2 punten door de neus.
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:35 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Volgens mij gaat er iets behoorlijk fout in ronde 28. Als ik wil zien wie er punten voor mij heeft gescoord staan er sommige 2 of 3x in, en het aantal punten komt zeker niet overeen met wat er daar staat. Renners 'krijgen' punten voor wedstrijden waar ze niet aan de start staan etc.
Als ik bijv. naar Jesus Herrada kijk krijgt hij 3x 20 punten, waarvoor 2x in een wedstrijd waar hij niet in de punten eindigde. (maar wel aan de start stond)
Edit: Volgens mij is het niet waar dat ze punten krijgen waar ze niet aan de start stonden, dat dacht ik eerst![]()
Dit is nu opgelost, als je bijv kijkt naar jouw voorbeeld (speelronde 28):quote:Op zondag 11 mei 2025 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De kalender (= startlijst) is nu nog niet gekoppeld aan alle wedstrijden (meerdere per kalender-item), dus kan die punten nog niet goed verdelen.
Staat nog op de lijst.
PinoGODquote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dit is nu opgelost, als je bijv kijkt naar jouw voorbeeld (speelronde 28):
https://fpcl.pino112.nl/s(...)=28&manager=GotenSSJ
Oh ja, die ronde had ik eigenlijk al opgegeven maar nu liggen er weer kansen.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je hebt wel een meevaller in de Tourronde dat Joao afgestapt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |