Ik zie in de OP niks staan over strafpuntenquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je daar nog strafpunten voor gekregen van Pino?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nodig.
De schorsing was ook al van voor zijn transfer.
Ja dat was dus de grapquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie in de OP niks staan over strafpunten
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat was dus de grapomdat strafpunten afgeschaft zijn
Aha! Weer wat nieuws geleerd. Dit neem ik mee voor mijn strategie voor volgend jaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat was dus de grapomdat strafpunten afgeschaft zijn
Ik raad je Contreras aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Aha! Weer wat nieuws geleerd. Dit neem ik mee voor mijn strategie voor volgend jaar.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooie 10e plek van Crescioli in Getxo @:wimderon .
Is eigenlijk na deze discussie 'besloten'quote:
Ik zou wel graag een paar plekjes omhoog willen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Als je vanaf nu in de Eeuwige ranglijst op een managernaam klikt ga je naar de profielpagina van de manager waar je per editie (op dit moment alles vanaf 2020) de eindpositie incl scores etc kan zien.
Zijn er nog meer verzoekjes overigens?
Hoeveel?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een paar plekjes omhoog willen.
Jeetje ik sta 3e op de eeuwige ranglijstquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Als je vanaf nu in de Eeuwige ranglijst op een managernaam klikt ga je naar de profielpagina van de manager waar je per editie (op dit moment alles vanaf 2020) de eindpositie incl scores etc kan zien.
Zijn er nog meer verzoekjes overigens?
Succes! Van jullie vier is dit de enige deelnemer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/stories/_raileanu_1/
Het is jammer dat ik een betrapte Colombiaan heb gekocht maar misschien kan deze vrolijke Roemeen mijn Croky Cup Plan wel redden.
In dat geval hoop ik dat Pidders op punt staat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Succes! Van jullie vier is dit de enige deelnemer.
Dus @:DiegoFuser en @:immerdebestebob gaan sowieso in de Vuelta uitmaken wie er naar de finale gaat.
Pellizzari en Fortunato waren vandaag goed in Burgos, maar Kulset ook en ook Rivera en Kanter leverden eerder al wat puntjes tegen op. Als ik goed geteld heb staat het 29-28 nu, zoals verwacht een mooie strijd!quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Na twee pijnlijke nederlagen pakken we de draad met frisse moed weer op. Ronde 43 tegen @:heywoodu kan een mooie strijd worden, mits mijn mannen iets beter fietsen dan afgelopen week.
Polen: DF Martinez & Kielich vs. Kanter & Poole
Burgos: J Alv. Cepeda, Fortunato & Pellizzari vs. Rivera, Lecerf, Kulset, Herzog & Pickering
Game on!
Dat is wel gespeeld. Mijn enige renners die er wel wat van kunnen hebben vakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh en ronde 44 tegen @:Mexicanobakker is ook onderweg. Ik heb alleen Bouglas in de Himalaya, hij alleen Rota in Noorwegen, en ik heb een vroege 3-0 voorsprong te pakken. Toch blij dat ik die maffe Griek niet verpatst heb. Gezien het seizoen van Rota tot op heden lijkt dat gunstig eruit te zien, maar laten we niet te vroeg juichen.
Sympathiek van ze, maar om daar iets mee te kunnen moet Vendrame een week lang wonderbenen hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:52 schreef Steven184 het volgende:
Hindley en Piganzoli zijn niet van plan iets te doen in Burgos.
Die kans acht ik aanzienlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sympathiek van ze, maar om daar iets mee te kunnen moet Vendrame een week lang wonderbenen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |