abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218037818
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 06:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Prima, maar dan nog slaat jouw argument nergens op. Je zegt dat het geen bijstand is, maar de koning wel wordt vrijgesteld van die plicht. Hoe kun je vrijgesteld worden van iets als je er niet in zit?
??

Dat zeg ik helemaal niet. @Hiddendoe beweert dat ons staatshoofd formeel valt onder de Participatiewet hetgeen weer ongelofelijke flauwekul van haar is.
  woensdag 25 juni 2025 @ 07:00:27 #177
210150 Hiddendoe
https://www.youtube.com/watch?
pi_218037820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 06:51 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ik geef rationele argumenten, jij poept linkse shit uit.
Waar dan? Ik heb geen enkel rationeel argument van jouw hand gezien, alleen maar wat getrol over bijstandstrekkers.
pi_218037821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 06:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
https://www.parlement.com(...)eri%C3%ABle%20kosten.

Uitkeringen leden Koninklijk Huis

Koning Willem Alexander, koningin Maxima, prinses Amalia en prinses Beatrix krijgen jaarlijks een onbelaste uitkering. Zo ontvangt koning Willem-Alexander in 2025 ongeveer ¤ 7,3 miljoen, waarvan ongeveer ¤ 6,1 miljoen als tegemoetkoming voor personeels- en materiële kosten. Daarnaast gelden nog enkele andere voordelen, zowel op belastinggebied als bijvoorbeeld het gebruik van paleizen.
En dit valt onder de Participatiewet? Mens, probeer eens feiten van flauwekul te onderscheiden.
  woensdag 25 juni 2025 @ 07:04:21 #179
210150 Hiddendoe
pi_218037826
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 06:59 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
??

Dat zeg ik helemaal niet. @:Hiddendoe beweert dat ons staatshoofd formeel valt onder de Participatiewet hetgeen weer ongelofelijke flauwekul van haar is.
Heb ik nergens beweerd. Ik had het over bijstand. Je moet me geen woorden in de mond leggen.
Of mijn woorden gaan verdraaien.

En dat je dan struikelt over het woord 'bijstand', dat wil ik dan nog wel voor mijn rekening nemen, maar dit doet niks af aan het feit dat ons koninklijk huis jaarlijks toelagen krijgt om U tegen te zeggen.
Ik ben niet jaloers, weer zo'n belachelijke aanname van jou, ik vind dit ontzettend krom.
  woensdag 25 juni 2025 @ 07:04:57 #180
210150 Hiddendoe
pi_218037829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:01 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
En dit valt onder de Participatiewet? Mens, probeer eens feiten van flauwekul te onderscheiden.
Dat zijn jouw woorden. Niet de boel gaan verdraaien.
Ik heb je de feiten gegeven. Maar heel laf reageer je daar niet op.
  woensdag 25 juni 2025 @ 07:09:57 #181
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218037835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 06:59 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
??

Dat zeg ik helemaal niet. @:Hiddendoe beweert dat ons staatshoofd formeel valt onder de Participatiewet hetgeen weer ongelofelijke flauwekul van haar is.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 06:39 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Dit gelul bewijst weer eens hoe raar linksen denken. Als het staatshoofd een bijstandstrekker is waarom is hij dan vrijgesteld van sollicitatieplicht en waarom heeft hij een vermogen van miljarden euro's terwijl de bijstandsgrens een schamele ¤7.000 is. Straks beweer je ook dat de koning recht heeft op huurtoeslag. _O-

Nee, je bent in de war, je trekt je niets aan van feiten en je bent dom jaloers op de "haves" Kortom, met linksen valt niet te praten want hun perceptie van de realiteit is te waanzinnig om serieus te nemen.
Naast dat kansloze geneuzel over hoe jaloers we zijn op jouw onmetelijke succes, is dat wel wat ik hier uithaal.
Ik lig er verder niet wakker van hoor. Ik kijk niet op naar de koning en vind het ook niet succesvol van hem dat hij vermogen heeft weten te vergaren.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218038064
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 06:42 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Het zou goed voor een linkse rakker als jou zijn dat jij het leger in gaat. Een drill-sergeant maakt dan korte metten met je gepiep zodat je weer normaal functioneert.
Ik heb ruim 30 jaar gewerkt en ik werk nog naast mijn Iva uitkering sukkeltje terwijl ik dat niet verplicht ben, neem jij mijn spierziekte over eens kijken wie er hier dan piept, arrogante rechtse blaaskaak
pi_218038238
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 06:39 schreef Bassie48 het volgende:
Nee, je bent in de war, je trekt je niets aan van feiten en je bent dom jaloers op de "haves" Kortom, met linksen valt niet te praten want hun perceptie van de realiteit is te waanzinnig om serieus te nemen.
De haves doen echter geen nuttige dingen met het teveel aan geld dat zij hebben. Zouden linkse mensen zoveel geld hebben dan was de wereld leefbaarder.
pi_218040765
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb ruim 30 jaar gewerkt en ik werk nog naast mijn Iva uitkering sukkeltje terwijl ik dat niet verplicht ben, neem jij mijn spierziekte over eens kijken wie er hier dan piept, arrogante rechtse blaaskaak
Je piept en zeurt. Doe wat aan die jaloezie en boosheid. Zing een vrolijk liedje of zo maar doe iets want jouw gemekker blijft maar doorgaan. 😃
pi_218040781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:38 schreef torentje het volgende:

[..]
De haves doen echter geen nuttige dingen met het teveel aan geld dat zij hebben. Zouden linkse mensen zoveel geld hebben dan was de wereld leefbaarder.
Welnee, in plaats van investeren in goede dingen zouden die gekke linksen alles uitgeven aan uitkeringen en asielzoekers.
pi_218040841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:58 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Je piept en zeurt. Doe wat aan die jaloezie en boosheid. Zing een vrolijk liedje of zo maar doe iets want jouw gemekker blijft maar doorgaan. 😃
Trolletje
pi_218040852
Overigens, iedereen die een bijstandsuitkering echt nodig heeft (bijv. door medische omstandigheden), heeft er alle recht op. @Cupfighter lijkt zo te lezen zo'n iemand te zijn. Maar jongens nog aan toe wat een oplichters en klaplopers heb je er bij.
pi_218040878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:00 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Welnee, in plaats van investeren in goede dingen zouden die gekke linksen alles uitgeven aan uitkeringen en asielzoekers.
Nou nee hoor, ze zouden dan investeren in betaalbaar vervoer en ruime vrijstaande menswaardige woonruimtes met tuin voor ieder mens, zouden dus niet laten bouwen in de hoogte.
Als men dat al slechte dingen vind is er iets mis met de bovenkamer van die mensen.
pi_218040914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:10 schreef Bassie48 het volgende:
Overigens, iedereen die een bijstandsuitkering echt nodig heeft (bijv. door medische omstandigheden), heeft er alle recht op. @:Cupfighter lijkt zo te lezen zo'n iemand te zijn. Maar jongens nog aan toe wat een oplichters en klaplopers heb je er bij.
Ik heb geen bijstand, maar leef mee met deze groep, ik heb een Iva uitkering en die is beduidend hoger, van mij mogen klaplopers gekort worden maar niet elke bijsstandsgerechtige is dat, plus ik blijf van mening dat er elders meer geld te halen valt
pi_218040988
Overigens, iedereen die een bijstandsuitkering echt nodig heeft (bijv. door medische omstandigheden), heeft er alle recht op. @Cupfighter lijkt zo te lezen zo'n iemand te zijn. Maar jongens nog aan toe wat een oplichters en klaplopers heb je er bij.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat zijn jouw woorden. Niet de boel gaan verdraaien.
Ik heb je de feiten gegeven. Maar heel laf reageer je daar niet op.

Ik geef de consequenties aan van jouw achterlijke uitspraken. Je begon te zeggen dat de koning een uitkeringstrekker is. Aangezien hij niet ontslagen is door eigen schuld is hij geen ww'er. Hij werkt nog dus hij zit niet in de ziektewet. Recht op AOW, zoals Bassie48, heeft hij nog niet. Blijft dus over de Participatiewet. Dat klopt dus niet want de participatiewet kent een sollicitatieplicht en het staatshoofd werkt nog. Zo heeft hij dus vanochtend uit landsbelang and for the sake of world peace thuis samen met POTUS Trump ontbeten. Zie dat maar eens een flessentrekker van een uitkeringsgerechtigde doen.

Kortom, ons staatshoofd is geen uitkeringstrekker maar een hardwerkende Nederlander waar de VVD dol op is.

Je blijft maar uit je nek kletsen, er is nul komma nul rationaliteit bij jou te bespeuren. Wie neemt jou nog serieus, ik niet iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bassie48 op 25-06-2025 15:20:59 ]
pi_218041043

[ Bericht 100% gewijzigd door Bassie48 op 25-06-2025 14:43:13 ]
  woensdag 25 juni 2025 @ 14:41:41 #192
210150 Hiddendoe
pi_218041058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:32 schreef Bassie48 het volgende:
Overigens, iedereen die een bijstandsuitkering echt nodig heeft (bijv. door medische omstandigheden), heeft er alle recht op. @:Cupfighter lijkt zo te lezen zo'n iemand te zijn. Maar jongens nog aan toe wat een oplichters en klaplopers heb je er bij.
[..]
Ik geef de consequenties aan van jouw achterlijke uitspraken. Je begon te zeggen dat de koning een uitkeringstrekker is. Aangezien hij niet ontslagen is door eigen schuld is hij geen ww'er. Hij werkt nog dus hij zit niet in de ziektewet. Recht op AOW, zoals Bassie48, heeft hij nog niet. Blijft dus over de Participatiewet. Dat klopt dus niet want de participatiewet kent een sollicitatieplicht en het staatshoofd werkt nog. Zo heeft hij dus vanochtend uit landsbelang thuis samen met POTAS Trump ontbeten. Zie dat maar eens een flessentrekker van een uitkeringsgerechtigde doen.

Kortom, ons staatshoofd is geen uitkeringstrekker maar een hardwerkende Nederlander waar de VVD dol op is.

Je blijft maar uit je nek kletsen, er is nul komma nul rationaliteit bij jou te bespeuren. Wie neemt jou nog serieus, ik niet iig.
Ik heb je een link gegeven waar je met je eigen ogen kunt zien dat willempie weldegelijk een uitkering krijgt.
Misschien moet je maar weer eens langs je huisarts gaan. Want volgens mij heb je weer last van een hersenbloeding of iets dergelijks.
pi_218041142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik heb je een link gegeven waar je met je eigen ogen kunt zien dat willempie weldegelijk een uitkering krijgt.
Misschien moet je maar weer eens langs je huisarts gaan. Want volgens mij heb je weer last van een hersenbloeding of iets dergelijks.
Is er sprake van een werkloosheidsuitkering voor de koning? Het antwoord is nee. Heeft een werkloze klaploper recht op een uitkering volgens de participatiewet? Helaas wel.

Lees nog eens de OP van dit topic, minkukeltje. Volgens mij is die niet-aangeboren hersenschade van jou behoorlijk.

Je bent dus weer onzin aan het uitkramen. Zoek svp hulp om eindelijk eens feiten van flauwekul te kunnen onderscheiden.

Ik neem je denk ik nooit meer serieus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bassie48 op 25-06-2025 15:23:44 ]
  woensdag 25 juni 2025 @ 14:50:56 #194
210150 Hiddendoe
pi_218041148
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:50 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Is er sprake van een werkloosheidsuitkering voor de koning? Het antwoord is nee. Heeft een werkloze klaploper recht op een uitkering volgens de participatiewet? Helaas wel.

Je bent dus weer onzin aan het uitkramen. Zoek svp hulp om eindelijk eens feiten van flauwekul te kunnen onderscheiden.

Ik neem je denk ik nooit meer serieus.
:W
pi_218041184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
:W
😉
pi_218042235
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:46 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Jij bent totaal ongeschikt om in het leger te gaan want je hebt "geen ballen".

S5 werd destijds op grote schaal misbruikt door lui die geen flikker over hadden voor hun vaderland itt deze VVD'er. Het waren kl@@:tzakken van het zuiverste water die anderen het vuile werk lieten doen. Maar ja, dat snap jij toch niet. Vermoedelijk vind jij dat zij destijds gelijk hadden want "mensen doden, bah!" Jij en ik leven in een ander universum met andere waarden en percepties van de realiteit.
Ik probeerde ook onder die verplichte dienstplicht uit te komen. Het koste mij een baan omdat ik eerst die plicht diende te vervullen. Gelukkig is die afgeschaft. Het heeft niets te maken met geen ballen hebben.

Bovendien was sie dienstplicht een zuipfestijn en dat zeker aks je zoals ik in Duitsland gestationeerd zat en standaard een maand niet thuis was. Tja dan ga je uut verveling gekke dingen doen. Nutteloze tijd. En het is dat we samen met onze kamer er nog iets van maakte om de tijd ye vullen zodat het achteraf nog leuk was. 10 Pfennig voor een glas bier, talloze keren zwaar arrest. En dat was het dan ook.
pi_218042780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik probeerde ook onder die verplichte dienstplicht uit te komen. Het koste mij een baan omdat ik eerst die plicht diende te vervullen. Gelukkig is die afgeschaft. Het heeft niets te maken met geen ballen hebben.

Bovendien was sie dienstplicht een zuipfestijn en dat zeker aks je zoals ik in Duitsland gestationeerd zat en standaard een maand niet thuis was. Tja dan ga je uut verveling gekke dingen doen. Nutteloze tijd. En het is dat we samen met onze kamer er nog iets van maakte om de tijd ye vullen zodat het achteraf nog leuk was. 10 Pfennig voor een glas bier, talloze keren zwaar arrest. En dat was het dan ook.
Mijn diensttijd bestond vooral uit heel veel sporten 's avonds (in Nederland). Ik heb zelfs een paar keer in de week in de avonduren vrijwillig judoles gehad van een sergeant. Techniek en lekker matten met een aantal maatjes.. Ik woog slechts 72 kilo aan het begin van mijn diensttijd, 16 maanden later was ik 12 kilo zwaarder: spiermassa dus en geen buikvet. Ik was zo gek op deze sport dat ik na mijn diensttijd naar een judoschool in Den Haag ging alwaar ik uiteindelijk na jaren mijn 1e en 2e dan haalde. Aan mijn diensttijd heb ik alleen maar goede herinneringen (o.a. grote NAVO-oefeningen in Duitsland).

Van Duitsland hoorde ik alleen maar dat soort verhalen wat je vertelde dus toen ze vrijwilligers zochten om naar Seedorf te gaan, heb ik mijn hand niet opgestoken. :)
  woensdag 25 juni 2025 @ 19:26:39 #198
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218043334
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:11 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik ben uitgeloot destijds. Verstandig van ze.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218043542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 18:29 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Mijn diensttijd bestond vooral uit heel veel sporten 's avonds (in Nederland). Ik heb zelfs een paar keer in de week in de avonduren vrijwillig judoles gehad van een sergeant. Techniek en lekker matten met een aantal maatjes.. Ik woog slechts 72 kilo aan het begin van mijn diensttijd, 16 maanden later was ik 12 kilo zwaarder: spiermassa dus en geen buikvet. Ik was zo gek op deze sport dat ik na mijn diensttijd naar een judoschool in Den Haag ging alwaar ik uiteindelijk na jaren mijn 1e en 2e dan haalde. Aan mijn diensttijd heb ik alleen maar goede herinneringen (o.a. grote NAVO-oefeningen in Duitsland).

Van Duitsland hoorde ik alleen maar dat soort verhalen wat je vertelde dus toen ze vrijwilligers zochten om naar Seedorf te gaan, heb ik mijn hand niet opgestoken. :)
Ik heb er ook geen slechte herinnering aan. Mede omdat de complete kamer, 6 man op een lijn zaten en allemaal zo rond de 20 en gelijke opleidng hadden genoten en ik zelfs met 2 man nog contact heb. Maar buiten de meest maffe zaken die we uitspookten een complete verveling en verloren tijd. Het was ook altijd zo dat de complete kamer zwaar arrest kreeg als we een vlag van Che Guevara in de nacht in de vlaggenmast omhoog hijste of ons nest niet uitkwamen, met brandslangen speelde, met DT pak onder de douche stonden, compleet dronken de stafbar om 23.00 uur niet wilde verlaten etc etc. En in de weekeinden gingen stappen in Walsrode of Celle. Leuke meiden dat wel. Nee dat was allemaal geweldig. Maar nuttig was het uiteraard allemaal niet. Overdag wat reparaties uitvoeren aan een L2v in Hohne.

Daarom zie ik niets in herinvoering waar werklozen ongemotiveerd zullen functioneren. Die 5% is al heel wat om een beroepsleven in leven te houden. En van beroepsmilitairen ga ik uit van gemotiveerde mensen die ook die keuze maken en fit zijn.

Het korten van uitkeringen blijft lastig. Blijf voorstander van een uitstekend vangnet.
pi_218044341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 19:38 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik heb er ook geen slechte herinnering aan. Mede omdat de complete kamer, 6 man op een lijn zaten en allemaal zo rond de 20 en gelijke opleidng hadden genoten en ik zelfs met 2 man nog contact heb. Maar buiten de meest maffe zaken die we uitspookten een complete verveling en verloren tijd. Het was ook altijd zo dat de complete kamer zwaar arrest kreeg als we een vlag van Che Guevara in de nacht in de vlaggenmast omhoog hijste of ons nest niet uitkwamen, met brandslangen speelde, met DT pak onder de douche stonden, compleet dronken de stafbar om 23.00 uur niet wilde verlaten etc etc. En in de weekeinden gingen stappen in Walsrode of Celle. Leuke meiden dat wel. Nee dat was allemaal geweldig. Maar nuttig was het uiteraard allemaal niet. Overdag wat reparaties uitvoeren aan een L2v in Hohne.

Daarom zie ik niets in herinvoering waar werklozen ongemotiveerd zullen functioneren. Die 5% is al heel wat om een beroepsleven in leven te houden. En van beroepsmilitairen ga ik uit van gemotiveerde mensen die ook die keuze maken en fit zijn.

Het korten van uitkeringen blijft lastig. Blijf voorstander van een uitstekend vangnet.
Ik vertel jonge gasten wel eens hoe we gedrild werden in dienst als 19-jarigen, ook tijdens oefeningen. Ze staan dan met hun oren te klapperen ... en ik dik niks aan.

Een uitstekend vangnet voor zij die van goede wil zijn of het medisch/psychisch gezien nodig hebben is prima, houden zo. Maar de rest? :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')