quote:Op maandag 7 juli 2025 17:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gemiddelde budget in de WT is al flink boven de 30M inmiddels. Visma zit na de miljoeneninjecties van Rabobank, Skil en Nike eerder richting de 55-60M.
Om het dan maar even objectief te houden, volgens de officiele UCI-cijfers is het gemiddelde WT-budget voor 2025 32 miljoen.quote:
Is dat inclusief of exclusief materiaalsponsoring?quote:Op maandag 7 juli 2025 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Om het dan maar even objectief te houden, volgens de officiele UCI-cijfers is het gemiddelde WT-budget voor 2025 32 miljoen.
Budget Visma zal toch eerder 50m dan minder dan 40m zijn?quote:Op maandag 7 juli 2025 17:03 schreef wimderon het volgende:
Decathlon(zonder Ag2r maar met nog niet bekende nieuwe partner) gaat volgend jaar naar 40 miljoen en gaat dus ook ruim voorbij Visma.
Dat is de prijs voor consumenten.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief materiaalsponsoring?
Met de gemiddelde WT fiets inmiddels op 11-12k¤
Ja true, maar ik ben benieuwd op welke waarde de hele set fietsen, wielen, mechanica, kleding, etc. wordt ingeschaald in dat budget.quote:
Ik denk van niet. Maar goed, daar komen we zonder bron toch niet uit als Plugge die zegt dat ze al jaren het vijfde/zesde budget hebben niet telt.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Budget Visma zal toch eerder 50m dan minder dan 40m zijn?
Dat ze nu het vijfde budget hebben, geloof ik wel. Dat dat al jaren zo is, vraag ik me af. Ik denk dat ze een tijd na UAE en INEOS het derde team zijn geweest qua budget. Inmiddels zullen Lidl-Trek en Red Bull ook wel meer te makken hebben. Ik denk dat het duidelijk is dat in elk geval UAE, Lidl-Trek en Red Bull meer te besteden hebben.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Maar goed, daar komen we zonder bron toch niet uit als Plugge die zegt dat ze al jaren het vijfde/zesde budget hebben niet telt.
Jammer voor hem dat ploegen geen punten meer kunnen kopenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Hij zat bij Bingoal, wel beetje afvoerputje van de Pro Tour.
#57 !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |