Die was wel sterk op Luz Ardiden. Volgend jaar Movistar?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat doet Seb Berwick daar in hemelsnaam? Hier hoort het fenomeen Jan Castellon te zitten.
Die zal nog wel een jaar bij Caja blijven. Movistar 2027 durf ik wel al met potlood te noteren.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die was wel sterk op Luz Ardiden. Volgend jaar Movistar?
Onderschat je Mas nu niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Sebas Berwick en Chris Rodriguez, zelfs Mas kan geen manier meer verzinnen om hier van te verliezen.
Hij gaat ons nog verbazen me dunktquote:Op zondag 22 juni 2025 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Sebas Berwick en Chris Rodriguez, zelfs Mas kan geen manier meer verzinnen om hier van te verliezen.
Een Masterclass.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Van Skjelmose is het natuurlijk even de vraag hoe goed hij inmiddels hersteld is. Dit oogt toch niet heel slecht.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens etaleren zowel Mas als Skjelmose hier geen Tourvorm.
Ja, hij is herstellende van ziekte, maar in twee weken tijd van gelost worden door Seb Berwick naar het opnemen tegen Pogacar en co lijkt me toch geen al te best vooruitzicht.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Skjelmose is het natuurlijk even de vraag hoe goed hij inmiddels hersteld is. Dit oogt toch niet heel slecht.
En Mas heeft altijd een Tour nodig om in de Vuelta goed te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Skjelmose is het natuurlijk even de vraag hoe goed hij inmiddels hersteld is. Dit oogt toch niet heel slecht.
Kopgroep daar lijkt het te gaan halen, Alpecin zit vakkundig in het tweede en derde wiel.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Flinke chute in Kopenhagen. Kooij lag er ook bij volgens mij.
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Flinke chute in Kopenhagen. Kooij lag er ook bij volgens mij.
Aldus Steefquote:Kooij Olav (Team Visma | Lease a Bike) not in first part of peloton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |