abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218020582
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Mirjam van IJsland zit ook op paardrijden, haar zoontje zit ook op scouting en hij was laatst inderdaad mee uit school.
Mirjam zal ook wel de moeder zijn die aan AM belangrijke dingen uit de klassenapp deelt omdat AM daar zelf niet in wil.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lipisu op 23-06-2025 16:10:28 ]
pi_218020630
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel er van verkocht gaan worden. Het lijkt me een stuk minder interessant voor de volgmoekes dan ‘mijn leven met een groot gezin’

Maar er zullen ongetwijfeld wel mensen dat in hun boekenkast willen hebben want Annemarie.
Ik denk het zeker wel verkoopt. Lekker veel juice.
pi_218020643
De eerste reactie op fb zijn ook apart.

- ik heb je boek meerdere malen gelezen
- je eerste boek was geweldig ( eerlijk mooi en oprecht?
- en of ze weer gaat touren.

De fanbase is dus helemaal happy🥳🥳
pi_218020666
O echt die blije mama. Wat een dramaqueen, ze hebben natte schoen(TJES) en de broek is ietsje nat aan de onderkant. Zou ze beseffen dat ze een stel watjes creëert?
Die kids gingen toch niet op de fiets naar school? Wat overdrijven, en zelf gaat ze kletsnat naar de sportschool??? Ik zie een droog shirt, en droge haren.
Zou ze nu werkelijk denken dat mensen haar verhaal interessant vinden? Ze zet zichzelf compleet voor schut. En die kinderen heb ik medelijden mee , die moeten leren hoe de wereld in elkaar steekt zonder dat moeder ze continu beschermt.
pi_218020691
Ik vind het toch wel intrigerend (dat ik vanmorgen onverwacht een paar uur vrij heb helpt 😁): Annemarie schrijft dat ze elke dag de grens voor haar kinderen bewaakt en dat geloof ik ook echt wel. Er zal ook genoeg zijn wat ze niet post.
Maar initieel zou die grens er natuurlijk helemaal niet hoeven zijn: die grens heeft ze zelf in het leven geroepen door voor dit beroep te kiezen. Als ze had gekozen voor een aanstelling als marketeer of zelfstandige was geworden (in een ander beroepsveld dan influencing) dan was die grens er niet geweest (uiteraard heb je dan wel weer te maken met andere grenzen).

De dynamiek in de meeste gezinnen is zo dat kinderen meegaan met keuzes van hun ouders (ouders besluiten te verhuizen of emigreren voor werk bijvoorbeeld). Dat is een normale dynamiek, alleen worden kinderen hier daadwerkelijk ingezet als werknemers. Dat gaat een stap verder. Kinderen van bekende personen hebben hier ook mee te maken, alleen zij werken niet expliciet mee aan de branding van hun ouders en worden meestal bewust uit de openbaarheid gehouden.

Ik zou het heel interessant vinden om hier over te lezen, wat ten grondslag ligt aan deze keuzes, die je elke dag bewust maakt als ouders. Ik ben alleen bang dat het boek van Annemarie een veredeld interview met zichzelf gaat worden: een opsomming met (net als in boek 1) met grappige anekdotes, bloopers en voorbeelden van de shit die ze over zich heen krijgt (daar doe ik zelf net zo hard aan mee, dat steekt mij soms, al hoop ik dat ik wel met enige nuance schrijf).

Maar uiteraard schrijf je een boek meestal voor je klanten en die zullen waarschijnlijk niet zo zitten te wachten op reflecties en bespiegelingen en willen gewoon een boekje die "ze in 1 avond uitlezen".
pi_218020698
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:00 schreef Lipisu het volgende:
O echt die blije mama. Wat een dramaqueen, ze hebben natte schoen(TJES) en de broek is ietsje nat aan de onderkant. Zou ze beseffen dat ze een stel watjes creëert?
Die kids gingen toch niet op de fiets naar school? Wat overdrijven, en zelf gaat ze kletsnat naar de sportschool??? Ik zie een droog shirt, en droge haren.
Zou ze nu werkelijk denken dat mensen haar verhaal interessant vinden? Ze zet zichzelf compleet voor schut. En die kinderen heb ik medelijden mee , die moeten leren hoe de wereld in elkaar steekt zonder dat moeder ze continu beschermt.
Ze hadden regenjasJES aan en parapluutjes mee 😵💫
pi_218020723
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:53 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Mirjam is dus zo'n vriendin die alles doet en gelooft wat AM doet, zo'n meeloper
Laten we Mirjam aub buiten dit topic houden. We weten letterlijk niets van deze vrouw.
pi_218020724
Ik vind het onderwerp ook goed gekozen, en ik denk ook dat er best veel over te vertellen is. Maar het wordt alleen echt interessant als ze ook echt kritisch naar zichzelf zou durven kijken, en dat gaat toch nooit gebeuren. Het wordt inderdaad natuurlijk een lang opstel met anekdotes van de meest bizarre dingen die ze in haar DM’s krijgt, misschien iets over hoeveel geld ze ermee verdient, iets over hoe zij zelf denkt dat ze echt een hele andere influencer is dan de rest (want toen ze begon was dat natuurlijk haar handelsmerk), en hoe lelijk mensen online doen en dat de kinderen daar last van hebben. Aangevuld met wat volgmoekes/insta-besties die vertellen wat een enorme taboedoorbrekende vrouw AM is en dat ze zoveel huwelijken heeft gered met een dagelijks glas wijn, nog wat veren in de eigen reet duwen, en besluiten dat het het allemaal waard is omdat ze alles uit liefde doet en haar kinderen haar alles vergeven
pi_218020734
Ik denk dat 1 van de kinderen van AM later ook een boek schrijft.
Titel: " wat niemand weet 2.0"
Over hun jeugd waarin alles met de buitenwereld werd gedeeld, dat je een spiraal hebt, menstruatie ondergoed draagt en iedereen daar van op de hoogte was.
pi_218020735
Ik wens het gezin van AM een kantoorbaan voor AM.

Wat wordt dit nu weer voor knipselboek? Zij ramt x-duizend woorden neer, anderen leveren een knipsel in, enkele experts worden er deze week doorheen gejast om er even op te plassen.

Daarna mag er hopelijk een echte tekstschrijver een boekje van fabriceren in de zomervakantie?
pi_218020747
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het onderwerp ook goed gekozen, en ik denk ook dat er best veel over te vertellen is. Maar het wordt alleen echt interessant als ze ook echt kritisch naar zichzelf zou durven kijken, en dat gaat toch nooit gebeuren. Het wordt inderdaad natuurlijk een lang opstel met anekdotes van de meest bizarre dingen die ze in haar DM’s krijgt, misschien iets over hoeveel geld ze ermee verdient, iets over hoe zij zelf denkt dat ze echt een hele andere influencer is dan de rest (want toen ze begon was dat natuurlijk haar handelsmerk), en hoe lelijk mensen online doen en dat de kinderen daar last van hebben. Aangevuld met wat volgmoekes/insta-besties die vertellen wat een enorme taboedoorbrekende vrouw AM is en dat ze zoveel huwelijken heeft gered met een dagelijks glas wijn, nog wat veren in de eigen reet duwen, en besluiten dat het het allemaal waard is omdat ze alles uit liefde doet en haar kinderen haar alles vergeven
Ik denk dat dit een hele accurate samenvatting is van het boek. Niets meer aan doen 😁.
pi_218020754
quote:
Viel mij ook al op, en wat een gezeur en geklaag weer om niks..
pi_218020890
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:14 schreef AppelsEieren het volgende:
Zitten jullie er klaar voor.....
AM komt vandaag met de cover!!!
Zo spannend!
En wie er gekwetst worden met de begeleidende tekst kunnen we wel raden denk ik....
Nou inderdaad. Weer opnieuw om maar weer content te hebben.
pi_218020907
quote:
O wat erg, als je niet weet dat het om een regenbui gaat en alleen de tekst erom heen hoort met haar uitdrukking dan denk je echt dat die kinderen iets vreselijks meegemaakt hebben.
pi_218020946
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:49 schreef Harper het volgende:
Gezellig, wij komen ook aan bod komen ("de haat").
Ik blijf het een puberterm vinden.

Godzijdank blijven haar ouders buiten schot.
*O*
pi_218020965
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:28 schreef Tarantelle het volgende:
Ben in elk geval blij te lezen voor Annemarie en haar familie dat het boek niet over haar familie gaat.

Wat ik stiekem hoop is dat er na dit boek duidelijk wordt waarom je gaat influencen met je gezin en dat ook blijft doen. Dat blijf ik een intrigerend raadsel vinden (het is misschien iets met een fuik).
Ja denk je, waar heb je dat gelezen?? Ik trek een hele andere conclusie nl, dat hrt over haar ouders en de gevolgen (haar broer, kinderen) en dus juist wel over haar familie gaat.
pi_218021104
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar wat is het “We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.” verhaal nou?
Fijn dat er toch nog wel een greintje compassie in deze vrouw zit.
Benieuwd of in al die 'heftige' verhalen alle fora en volgers de schuld krijgen of dat er ook nog enig zelfinzicht te vinden is in dat boek.
pi_218021178
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef Louuuu_lou het volgende:
Dit, 100%.
pi_218021181
Blij dat zayn naar een mkd lijkt te mogen gaan.. Denk dat hij daar echt wel iets aan kan hebben.
Eigenlijk al een normaal kdv had hem al super veel goeds kunnen doen of een psz.... Maar goed eindelijk stimulatie en aandacht voor zijn ontwikkeling.
Nu hopen dat het snel allemaal rond is
pi_218021235
Pff, als ze maar niet weer overal opduikt. Dat je haar op tv ziet met die zelfingenomen blik, haar waarheid als DE waarheid te verkondigen.
pi_218021301
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:56 schreef Lalaland79 het volgende:
De eerste reactie op fb zijn ook apart.

- ik heb je boek meerdere malen gelezen
- je eerste boek was geweldig ( eerlijk mooi en oprecht?
- en of ze weer gaat touren.

De fanbase is dus helemaal happy🥳🥳
Ook: is het al te koop? Waar kan ik bestellen?
Toont wat voor lage eisen haar volgmoekes aan een boek stellen en nooit verder kijken/lezen dan hun neus lang is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rimboequeen op 23-06-2025 12:22:24 ]
pi_218021400
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:02 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Pff, als ze maar niet weer overal opduikt. Dat je haar op tv ziet met die zelfingenomen blik, haar waarheid als DE waarheid te verkondigen.
Ik zou haar wel eens bij een echt kritische journalist willen zien. Dat ze zich er niet onderuit kan eeehhhh eehh eeeeehhhen. En diegene niet kan blokkeren, want ze zit er recht tegenover. Maar dat gaat niet gebeuren denk ik🙈
pi_218021432
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:25 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
O wat erg, als je niet weet dat het om een regenbui gaat en alleen de tekst erom heen hoort met haar uitdrukking dan denk je echt dat die kinderen iets vreselijks meegemaakt hebben.
Idd een enorm trauma van vanmorgen. Mijn kinderen hebben gisteren in de regen buiten gespeeld. Zal de psycholoog vast bellen
pi_218021491
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Blij dat zayn naar een mkd lijkt te mogen gaan.. Denk dat hij daar echt wel iets aan kan hebben.
Eigenlijk al een normaal kdv had hem al super veel goeds kunnen doen of een psz.... Maar goed eindelijk stimulatie en aandacht voor zijn ontwikkeling.
Nu hopen dat het snel allemaal rond is
Maar wel weer twee punten in haar post die me raken: ‘punten van autisme gevonden wat ik al heel lang dacht’ en ‘het zit helaas niet in de buurt dus hij zal dagelijks met de taxi heen en weer moeten’. Ze ziet in dat laatste nu al een probleem volgens mij. En dat eerste, tsja, dat is dus het bewijs dat ze al heel lang te weinig doet om de jongen de beste zorg te geven dan wel te laten krijgen…
pi_218021524
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zou haar wel eens bij een echt kritische journalist willen zien. Dat ze zich er niet onderuit kan eeehhhh eehh eeeeehhhen. En diegene niet kan blokkeren, want ze zit er recht tegenover. Maar dat gaat niet gebeuren denk ik🙈
Ze is enorm selectief als het gaat om interviews, volgens mij. Dus ze zal ongetwijfeld filteren op de interviewer en zijn/haar reputatie. Al zou een confrontatie bij Eva Jinek bijvoorbeeld best interessant kunnen zijn, als Eva haar zou vragen of ze écht gelooft dat het oké is om dag in dag uit zoveel van je kinderen met de hele wereld te delen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')