SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lovely op 22-06-2025 12:40:27 ]“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Het waaide vanmorgen al best welquote:Op zondag 22 juni 2025 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier begint het wat te waaien, en de lucht is nu dichtgetrokken.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
We gaan het wel zien wat het gaat brengenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik zoek nog een bijpassend plaatjequote:Op zondag 22 juni 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
Wel goed om in de OP te laten zien dat de zon nog steeds welkom is!
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ga je ook even boodschappen doen, je zou er maar net met je kind lopen.
Vlissingen opnieuw opgeschrikt door schietpartij, dit keer voor ingang van supermarkt: slachtoffer gereanimeerd
Bij een schietpartij voor een Jumbo supermarkt aan de Papegaaiburg in Vlissingen is zondagochtend een persoon zwaargewond geraakt. Het slachtoffer wordt momenteel gereanimeerd. Een traumahelikopter is onderweg voor medische hulpverlening.
https://www.ad.nl/vlissin(...)reanimeerd~ade09846/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannachtquote:Op zondag 22 juni 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Ga je ook even boodschappen doen, je zou er maar net met je kind lopen.
Vlissingen opnieuw opgeschrikt door schietpartij, dit keer voor ingang van supermarkt: slachtoffer gereanimeerd
Bij een schietpartij voor een Jumbo supermarkt aan de Papegaaiburg in Vlissingen is zondagochtend een persoon zwaargewond geraakt. Het slachtoffer wordt momenteel gereanimeerd. Een traumahelikopter is onderweg voor medische hulpverlening.
https://www.ad.nl/vlissin(...)reanimeerd~ade09846/![]()
![]()
Zo dat is wel heftig, als dat gebeurd
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Wauw heftig, deze man heeft drie jaar in een martelkamp in Rusland gezeten
Na drie jaar hel in Russisch martelkamp is Oleksandr onherkenbaar: ‘Het is alsof ik mijn opa terugkreeg’
https://www.gelderlander.(...)erugkreeg~a90da52e4/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vannacht ook al een schietpartij he.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht
Allemaal heetgebakerde mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Holy fuckquote:Op zondag 22 juni 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Wauw heftig, deze man heeft drie jaar in een martelkamp in Rusland gezeten
Na drie jaar hel in Russisch martelkamp is Oleksandr onherkenbaar: ‘Het is alsof ik mijn opa terugkreeg’
[ afbeelding ]
https://www.gelderlander.(...)erugkreeg~a90da52e4/![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Was Glennis Grace weer eens stennis aan het schoppen, aangezien het bij een Jumbo was?![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftig he, die man heeft echt afgezien daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zondag 22 juni 2025 12:33 schreef ToT het volgende: [..] NWS / Een pauw met kale kont en een potje vaseline ernaast
![]()
Zieke geest![]()
![]()
En Poetin maar zeggen dat hij Oekraïners als Russen ziet.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig he, die man heeft echt afgezien daar![]()
Die vent lult maar iets uit zijn nekquote:Op zondag 22 juni 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En Poetin maar zeggen dat hij Oekraïners als Russen ziet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 juni 2025 12:50 schreef marc0871 het volgende:
Maar ook positief pauwennieuws
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
O, ik dacht even Jeroen Pauw, schrok alquote:Op zondag 22 juni 2025 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou deze posten maar het topic was al dicht
Pauw Jeroen overledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: