Wenen is prachtig.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alleen de volstrekt kanslozen wonen in een grote stad
Nog nergens voor, houden zo.quote:
Familie met roots in Engeland. En mooi natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom alleen een uitzondering voor Engeland?
Ik lees daar nergens dat het niet mag?quote:Op zondag 22 juni 2025 10:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook opzoeken he
https://groenlinks.nl/klimaat/de-trein-geweldig
Heel ver en hoog vliegen is alleen nog voor de wethouders van Amsterdam
https://eindhoven.groenli(...)at-eindhoven-airport
https://www.bnnvara.nl/jo(...)r-vliegen-niet-teken
[..]
[..]
ja Praag ook , maar ik vind grote steden zeker Rotterdam en amsterdam afschuwelijkquote:
van de politie mag hetquote:Op zondag 22 juni 2025 11:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik lees daar nergens dat het niet mag?
Ik zou me na een uur al dood vervelen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
lekker hersenloos aan het zwembad liggen op je handoekje van thuis met een boek
Die grote steden zoek ik op vakantie júist op. Rotterdam zat al in het rijtje, al had dat corona-redenen. Scheelde gezeik met veranderende kleurcodes.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja Praag ook , maar ik vind grote steden zeker Rotterdam en amsterdam afschuwelijk
De pijnlijk verbrande huid lijkt me al niet plezierig.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou me na een uur al dood vervelen.
Dan ben je wel een waardeloze vakantie regelaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Retro in Nederland
6 dagen 1200 euro aftikken
Niet bepaald; gewoon standaard bedragen.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan ben je wel een waardeloze vakantie regelaar.
Tsja mijn moeder pafte ook aan 1 stuk door met de ramen dicht en ik moest niet zeuren want het viel allemaal wel mee hoe slecht het roken is.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte voor je dat je hier niet iets aan overgehouden hebt, want weinig zonnebrandcrème smeren en lang in de zon zitten kan best wel schadelijk zijn.
[..]
Verstandig.
Ik na vijf minuten al. Gewoon lekker erop uit, een stad bekijken, hotelletje hier, andere stad daar. Indrukken opdoen. Wekenlang op dezelfde plek op een strand/resort zitten zou ik echt niet trekken, dat heb je na een paar dagen toch wel gezien?quote:Op zondag 22 juni 2025 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou me na een uur al dood vervelen.
Het is niet heel groot. Maar omdat het een hoofdstad is waan je je in het centrum wel in een wereldstad.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die grote steden zoek ik op vakantie júist op. Rotterdam zat al in het rijtje, al had dat corona-redenen. Scheelde gezeik met veranderende kleurcodes.
De volgende in de rij is Luxemburg (stad). Nog nooit geweest. Lijkt me wel relatief rustig, maar dat is dit jaar een bewuste keuze.
Die 'all in' resorts lijken me zo voorgekauwd.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:17 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik na vijf minuten al. Gewoon lekker erop uit, een stad bekijken, hotelletje hier, andere stad daar. Indrukken opdoen. Wekenlang op dezelfde plek op een strand/resort zitten zou ik echt niet trekken, dat heb je na een paar dagen toch wel gezien?
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Hemeltje lief.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
Ik moest als kind verplicht mee op die Costa Brava vakantie met óf de bus(LANG!!!) of Ryanair en dan elke dag op het strand liggen de boulevard aflopen en eten bij het lopend buffet in het goedkope stinkhotel. (Lees: slappe friet en pizza elke avond). Savonds debiel entertainment in een zaaltje. Mocht van mijn moeder niet teveel insmeren want dan kreeg ik niet genoeg een kleurtje en zouden mensen als we terugkomen helemaal niet zien dat we naar Spanje waren geweest.
Vond ik vreeeeseelijk en nu doe ik dat gelukkig als volwassene mijn kind niet aan
Ben je er ook ontmaagd?quote:Op zondag 22 juni 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
Ik moest als kind verplicht mee op die Costa Brava vakantie met óf de bus(LANG!!!) of Ryanair en dan elke dag op het strand liggen de boulevard aflopen en eten bij het lopend buffet in het goedkope stinkhotel. (Lees: slappe friet en pizza elke avond). Savonds debiel entertainment in een zaaltje. Mocht van mijn moeder niet teveel insmeren want dan kreeg ik niet genoeg een kleurtje en zouden mensen als we terugkomen helemaal niet zien dat we naar Spanje waren geweest.
Jij doet je kind weer andere dingen aan.quote:Vond ik vreeeeseelijk en nu doe ik dat gelukkig als volwassene mijn kind niet aan
de een gaat met vakantie om uit te rusten en de ander om moe te wordenquote:Op zondag 22 juni 2025 12:17 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik na vijf minuten al. Gewoon lekker erop uit, een stad bekijken, hotelletje hier, andere stad daar. Indrukken opdoen. Wekenlang op dezelfde plek op een strand/resort zitten zou ik echt niet trekken, dat heb je na een paar dagen toch wel gezien?
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Daarom blijf je daar ook.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je eenmaal in Marokko bent geweest lach je al die landen uit joh.²
Ik blijf er niet. Marokko is mooi bij de gratie van de Hollandse portemonnee.quote:
M.a.w.: het Nederlandse uitkerings- en toeslageninfuus is te comfortabel.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik blijf er niet. Marokko is mooi bij de gratie van de Hollandse portemonnee.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |