abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2025 @ 09:29:25 #76
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218010767
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218010769
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
De retoriek uit Israel en Amerika is ook hetzelfde als die uit Iran. Bloeddorstige geloofgekkie praat.
Het lijkt me dat gisternacht een Iraanse atoombom een stuk dichter bij heeft gebracht, ze waren hem nog niet aan het bouwen maar de noodzaak dat ze het wel doen dat hebben Netanyahu en Trump vrij duidelijk gemaakt. Op het moment lijkt Trump de grootste kanshebber om er een in te zetten. Past precies in het profiel van idioot en niets te verliezen, hij doet alleen maar winnen toch.
Hardop aan het lachen om deze frame. Kan je mij uitleggen voor welk civiel doel Iran verrijkt uranium nodigt heeft boven de grens van 70% procent?
pi_218010770
Ik kijk naar het extra NOS-journaal. Daar wordt niks nieuws in gemeld, behalve dan de reactie vanuit Den Haag (die ik nog niet had gezien):

twitter
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:30:09 #79
117098 Hathor
Effe niet
pi_218010780
quote:
16s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Irak all over, en weer staan we aan de verkeerde kant.
We? Wat hebben wij hiermee te maken? Dit is een Israelisch-Amerikaans feestje, verder is niemand hierbij betrokken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218010787
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die mensen staan dan ook aan de goede kant van de geschiedenis. Israël is immers een Westerse bondgenoot en liberale democratie. Voor het Iraanse regime demonstreren is daarentegen verwerpelijk en bespottelijk.
Nee een regime dat genocide pleegt, het gootste open lucht concentratie kamp ter wereld heeft ondersteunen is niet de goede kant van de geschiedenis. Het land is geen liberale democratie het is een terroristische organisatie derhalve is pro-Israel zijn anti-Westers. Jouw afschuw voor alles wat het Westen beter maakt dan zandbaklanden als Israel is bespottelijk.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:30:30 #81
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218010789
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je bent ook wel een totaaldebiel als je zo'n Khamenei steunt.
Khamenei is een goed mens , had hij op TikTok gelezen.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:30:40 #82
459912 FlippingCoin
pi_218010793
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
We? Wat hebben wij hiermee te maken? Dit is een Israelisch-Amerikaans feestje, verder is niemand hierbij betrokken.
Zolang we het niet veroordelen staan we aan de verkeerde kant, simpel zat. Ik schrijf nergens actief meedoen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 juni 2025 @ 09:30:50 #83
284411 crew  heywoodu
pi_218010795
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk naar het extra NOS-journaal. Daar wordt niks nieuws in gemeld, behalve dan de reactie vanuit Den Haag (die ik nog niet had gezien):

[ x ]
Tja, zo zakelijk als maar kan :+

Ze hebben inderdaad kennisgenomen. Het is inderdaad een escalatie. De situatie is inderdaad zorgwekkend. Het kabinet komt bijeen, lijkt me ook. Veldkamp had de deuren thuis open staan :P
pi_218010800
quote:

[..]
De retoriek uit Israel en Amerika is ook hetzelfde als die uit Iran. Bloeddorstige geloofgekkie praat.
Het lijkt me dat gisternacht een Iraanse atoombom een stuk dichter bij heeft gebracht, ze waren hem nog niet aan het bouwen maar de noodzaak dat ze het wel doen dat hebben Netanyahu en Trump vrij duidelijk gemaakt. Op het moment lijkt Trump de grootste kanshebber om er een in te zetten. Past precies in het profiel van idioot en niets te verliezen, hij doet alleen maar winnen toch.
Wat is dit voor een warrig geraaskal.
pi_218010817
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, zo zakelijk als maar kan :+

Ze hebben inderdaad kennisgenomen. Het is inderdaad een escalatie. De situatie is inderdaad zorgwekkend. Het kabinet komt bijeen, lijkt me ook. Veldkamp had de deuren thuis open staan :P
Inderdaad, uiterst neutrale reactie. Maar dat zegt ook wel weer wat.
pi_218010821
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:29 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hardop aan het lachen om deze frame. Kan je mij uitleggen voor welk civiel doel Iran verrijkt uranium nodigt heeft boven de grens van 70% procent?
Om snel een atoombom te kunnen maken. Dat is het doel daarvan. Dat maakt nog niet dat 70% verrijkt uranium een atoombom is.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 juni 2025 @ 09:33:14 #87
284411 crew  heywoodu
pi_218010825
quote:

[..]
Maar met wat dan? Want ja, alles is kapot.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:33:34 #88
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218010828
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:28 schreef ems. het volgende:

[..]
Een kinds idee van moraliteit.
[..]
Precies. Ongetwijfeld heb je die ook voor jochies als Netanyahu
Nee hoor, het is vrij simpel een Westerse bondgenoot met een liberale democratie, waar mensen vrij zijn die constant wordt aangevallen door barbaarse Islamitische regimes verdient steun van het Westen en is de goede kant in deze oorlog.

Een moslimfundamentalistisch regime dat de macht heeft gegrepen via een revolutie en sindsdien met harde hand de eigen bevolking onderdrukt en voor conflict en oorlog zorgt in deze hele regio en tevens openlijk heeft verkondigd een ander land te willen vernietigen, is de slechte kant.

Als jij dit verschil niet kunt zien dan ligt dat probleem toch echt bij jou zelf.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218010837
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
We leveren wapens aan Israel. Des te belangrijker nu is motie Piri, ik denk dat ze hem zsm opnieuw moet indienen nu zal er meer steun voor zijn.
pi_218010839
quote:
16s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zolang we het niet veroordelen staan we aan de verkeerde kant, simpel zat. Ik schrijf nergens actief meedoen.
Dat Iran vaak verkondigd heeft Israël te willen wegvagen dat negeer je voor het gemak. Gekkie
pi_218010841
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De aanval van vannacht heeft Iran vermoedelijk toch enorm gesterkt in de gedachte dat ze atoomwapens nodig hebben.
pi_218010842
God wat is dat NOS-journaal toch compleet waardeloos.
pi_218010847
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah ja alles is kapot. En is iedereen ook dood?
pi_218010849
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Om snel een atoombom te kunnen maken. Dat is het doel daarvan. Dat maakt nog niet dat 70% verrijkt uranium een atoombom is.
Bedankt voor het bevestigen van de paradox; ongeacht of er een aanval of niet had plaatsgevonden was Iran al bezig een kernbom te bouwen. Laten we hopen dat Iran nu weer jaren verwijderd is van dit objective.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:35:14 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218010852
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee een regime dat genocide pleegt, het gootste open lucht concentratie kamp ter wereld heeft ondersteunen is niet de goede kant van de geschiedenis. Het land is geen liberale democratie het is een terroristische organisatie derhalve is pro-Israel zijn anti-Westers. Jouw afschuw voor alles wat het Westen beter maakt dan zandbaklanden als Israel is bespottelijk.
Er is helemaal geen sprake van een genocide en ook niet van een concentratiekamp. Weet je waar er wel genocide is en concentratiekampen zijn? In het Westen van China, maar daar horen we jou niet over.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 22 juni 2025 @ 09:35:59 #96
459912 FlippingCoin
pi_218010863
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is geen sprake van een genocide en ook niet van een concentratiekamp. Weet je waar er wel genocide is en concentratiekampen zijn? In het Westen van China, maar daar horen we jou niet over.
kunnen jullie elkaar de hand schudden, jullie hebben beide een blinde vlek
pi_218010865
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, het is vrij simpel een Westerse bondgenoot met een liberale democratie, waar mensen vrij zijn die constant wordt aangevallen door barbaarse Islamitische regimes verdient steun van het Westen en is de goede kant in deze oorlog.
Er zit geen goede kant aan het steunen van een oorlog. Dat Israël een Westerse bondgenoot is, is eigenlijk des te pijnlijker.
pi_218010866
Een grote faal dus van vs als ik het zo lees, amper iets geraakt.
pi_218010869
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
God wat is dat NOS-journaal toch compleet waardeloos.
Wat dan?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 juni 2025 @ 09:36:16 #100
284411 crew  heywoodu
pi_218010873
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
De aanval van vannacht heeft Iran vermoedelijk toch enorm gesterkt in de gedachte dat ze atoomwapens nodig hebben.
Ja, ik denk niet dat iemand hier daar over twijfelt (dat ze het willen), het punt is dat ze waarschijnlijk een jaar of 10-15-20 terug de tijd in zijn geknikkerd en bijna opnieuw kunnen beginnen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')