SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:36 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit niet, maar ik vind het wel mooi
Morgen worden de dagen alweer korterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:36 schreef DJ11 het volgende:
BedanktDoor Turn, Turn, Turn moest ik aan het draaien van de zon denken. Vandaag de langste dag, dus het keerpunt.
Ik dacht dat dat vanaf 21 juli was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen worden de dagen alweer korter
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Herman van veen radio 49 bestond nog niet
Dat begint meteen al weer in razend tempo. 21 juni is de "langste dag", maar de komende drie dagen wordt het 's avonds nog later donker, maar 's ochtends ook later licht. En dat laatste gaat wat sneller. Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Langste_dagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Van mij mogen de nachten snel weer wat langer worden
Op 21 september en 21 maart staat de zon boven de evenaarquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vanaf 21 juli was.
Verkeerd gedacht dus.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf er bij dat de langste dag Eind oktober is. Dan duurt de dag 25 uur. Vandaag, morgen en gisteren duurde de dag 24 uur
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Het is maar goed dat Hilversum 3 op een gegeven moment Radio 3 is geworden.
Anders waren wij nu Hilversum 49 geweest
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf er bij dat de langste dag Eind oktober is. Dan duurt de dag 25 uur. Vandaag, morgen en gisteren duurde de dag 24 uur
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Het is maar goed dat Hilversum 3 op een gegeven moment Radio 3 is geworden.
Anders waren wij nu Hilversum 49 geweest
+1 scherpquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Went dat ook op den duur gewoon niet??quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou echt niet in Scandinavië kunnen wonen, ik heb echt moeite met die nachten dat het zo licht blijft
Ik sprak onlangs iemand die in Finland was geweest. Ze hebben daar gewoon heel dikke gordijnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou echt niet in Scandinavië kunnen wonen, ik heb echt moeite met die nachten dat het zo licht blijft
Ik zou niet kunnen wennen aan de winterse donkertequote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Went dat ook op den duur gewoon niet??
@:Fogel ?
't Is een beetje hetzelfde als nachtdienst hebben en overdag moeten slapenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik sprak onlangs iemand die in Finland was geweest. Ze hebben daar gewoon heel dikke gordijnen.
Die heb ik ook nog (steeds) liggen. Nu een Bird of Prey van Uiltje. Dat begint toch echt wel mijn favoriete brouwerij te worden...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga straks maar eens een Korenwolf drinken, daar is het echt weer voor. Eerst nog een Leffe Ruby
Dat heb ik jaren gedaan, maar ik zou het nu niet meer kunnenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
't Is een beetje hetzelfde als nachtdienst hebben en overdag moeten slapen
Is het van mij ook geweest. Maar inmiddels niet meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog (steeds) liggen. Nu een Bird of Prey van Uiltje. Dat begint toch echt wel mijn favoriete brouwerij te worden...
Lijkt me echt geen pretje. Toen ik echt jaren geleden in een fabriek werkte werd mij ook gevraagd of ik nachtdienst wilde draaien. Niet gedaan, geen spijt van. Ik denk ook niet dat ik daar geschikt voor ben. Regelmaat en structuur is belangrijk voor me...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
't Is een beetje hetzelfde als nachtdienst hebben en overdag moeten slapen
Ik heb donderdagavond toen ik terug naar huis reed na mijn theaterbezoek een oaar echte uilen gezien. Een van redelijk dichtbij. Nog geen 3 meter voor mijn autoraamquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het van mij ook geweest. Maar inmiddels niet meer.
Ik lust van alles wel, maar de Weizener van Hertog Jan viel me tegen. Die smaakt te veel in de richting een IPA. Ik ben niet zo'n IPA-liefhebber.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog (steeds) liggen. Nu een Bird of Prey van Uiltje. Dat begint toch echt wel mijn favoriete brouwerij te worden...
Ik welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik lust van alles wel, maar de Weizener van Hertog Jan viel me tegen. Die smaakt te veel in de richting een IPA. Ik ben niet zo'n IPA-liefhebber.
Dat is wel mooi.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond toen ik terug naar huis reed na mijn theaterbezoek een oaar echte uilen gezien. Een van redelijk dichtbij. Nog geen 3 meter voor mijn autoraam
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond toen ik terug naar huis reed na mijn theaterbezoek een oaar echte uilen gezien. Een van redelijk dichtbij. Nog geen 3 meter voor mijn autoraam
Ik wens je een rustige nacht toequote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten en toch maar proberen te slapen. De langste dag is leuk, maar niet met een plaknacht erachter aan.
Slaap lekker, livelink.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten en toch maar proberen te slapen. De langste dag is leuk, maar niet met een plaknacht erachter aan.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je een beetje kunt slapen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:54 schreef livelink het volgende:
Hopelijk slaap je goed. Welterusten!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:54 schreef livelink het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bridge over Troubled water uiteraard
Welterusten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vind ik wel een mooie afsluiter voor mij. Trusten
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah vandaar…. De huisbitch van Motown
Ik zat al aan m'n koptelefoon te schudden, omdat ie kraakte.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Zo te horen is Melting overgeschakeld op het draaien van vinyl
Neil Diamond - Song Song Blue
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Zo te horen is Melting overgeschakeld op het draaien van vinyl
Neil Diamond - Song Song Blue
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zat al aan m'n koptelefoon te schudden, omdat ie kraakte.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zat al aan m'n koptelefoon te schudden, omdat ie kraakte.
Wat is lang?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch wel de lange versie mag ik hopen?
A haquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen wel sluikreclame voor een grote supermarkt...
Er zijn meerdere versies. Ik hoop op die met (minimaal) 2 coupletten...quote:
Dit is dan ook de bonustrackquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen wel sluikreclame voor een grote supermarkt...
Ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een kruising tussen een nummer van Deep Purple en Guns 'n Roses?
[ afbeelding ]
Het is dat je niet aan verzoekjes doetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een kruising tussen een nummer van Deep Purple en Guns 'n Roses?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat je niet aan verzoekjes doet
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer wel, maar weet de artiest even niet meer
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Volendamse band
Met z'n zessen op de plaat
Juin uit Eigen Tuin!
Posten in haiku’squote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:46 schreef DJ11 het volgende:
Het valt toch tegen
Het vergt extra veel denkwerk;
posten in haiku's
IN de tijd dat we massaal muziek downloadden, had ik deze plaat op de download gezet, want lang niet meer gehoord. Ik ging in de tussentijd even naar de supermarkt en wat draaiden ze daar. Juist I Started a Jokequote:
Dat is nog eens een joke!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
IN de tijd dat we massaal muziek downloadden, had ik deze plaat op de download gezet, want lang niet meer gehoord. Ik ging in de tussentijd even naar de supermarkt en wat draaiden ze daar. Juist I Started a JokeO-
Ik ben al 50 jaar fan van de Bee Gees, en deze staat heel hoog in mijn favorieten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
IN de tijd dat we massaal muziek downloadden, had ik deze plaat op de download gezet, want lang niet meer gehoord. Ik ging in de tussentijd even naar de supermarkt en wat draaiden ze daar. Juist I Started a JokeO-
Rare ervaringen zijn dat. Ik had onlangs ook zoiets. Ik gooi wekelijks een hele lading nieuwe muziek in een map om te luisteren. Soms dwaal ik tussendoor weleens af. Ik moest aan een liedje van Stevie Wonder denken, dus dat zocht ik op. Even later ging ik verder met nieuwe muziek luisteren. Ik pak de draad op bij zo'n vaag, slecht Noors of Zweeds hiphop-nummer, dat ik normaal na 2 seconden wegklik. Nu niet, geen idee waarom. Noemt de zanger na dik een minuut ineens precies de titel van het Stevie Wonder-nummer dat ik net had geluisterdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets. Had een liedje in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Rare ervaringen zijn dat. Ik had onlangs ook zoiets. Ik gooi wekelijks een hele lading nieuwe muziek in een map om te luisteren. Soms dwaal ik tussendoor weleens af. Ik moest aan een liedje van Stevie Wonder denken, dus dat zocht ik op. Even later ging ik verder met nieuwe muziek luisteren. Ik pak de draad op bij zo'n vaag, slecht Noors of Zweeds hiphop-nummer, dat ik normaal na 2 seconden wegklik. Nu niet, geen idee waarom. Noemt de zanger na dik een minuut ineens precies de titel van het Stevie Wonder-nummer dat ik net had geluisterd
Zeg het maar...
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Onbekende zanger met een liedje over een dorpje in Amerika
Zo lang ik zin heb. Geen idee nog. Wat maten van me luisteren ook mee.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo lang ik zin heb. Geen idee nog. Wat maten van me luisteren ook mee.
Maar het is nog behoorlijk warm, dus motiveert niet om te slapen.
Dan gewoon plat gaan, als je zin hebt om plat te gaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga niet heel lang blijven. Ben al vrij lang op...
Klonk prima hoor.Ben niet zo bekend met die band tbhquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van mijn favo' Metallica is dit![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
De opener van And Justice For All
Heerlijk dit tempo
.Origineel van Diamond Head is ook dikke primaquote:
Wist niet dat dat van DH was.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.Origineel van Diamond Head is ook dikke prima
VOlgens mij wel, Kan me vergissen hoor...quote:
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
VOlgens mij wel, Kan me vergissen hoor...
Dan heb je pech, hierna nog 1 Maiden nummer namelijk.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je pech, hierna nog 1 Maiden nummer namelijk.
Nee...... en ook niet Empire of the clouds.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als het maar niet The Rime of the Ancient Mariner is dan...
Die laatste had ik ook absoluut niet verwacht. Want dit is allemaal muziek van voor de eeuwwisseling...quote:Op zondag 22 juni 2025 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee...... en ook niet Empire of the clouds.
Je bent nog scherp. Het is dan ook de top 65 uit 1990.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die laatste had ik ook absoluut niet verwacht. Want dit is allemaal muziek van voor de eeuwwisseling...
Ik had het gelezen ja.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jannick Gers was deze week hier in Eindhoven
nog even kort voor sluitiingstijd een pizza eten bij Vapiano....
Zou wel tof zijn. Voor die mensen die daar dan zijn...quote:Op zondag 22 juni 2025 00:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja.
Ben benieuwd of ze de 22e of zo ook weer komen voetballen in Wintelre.
Zeker. Heb ze al een paar keer gemist.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Voor die mensen die daar dan zijn...
Dat is nog beter.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Axl gaat me niet naar paradise city brengen maar wel naar Dromen land
Gecondoleerd en sterkte in deze pittige periodequote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Zondagavond laat is mijn moeder uiteindelijk overleden. Zit nu helemaal in het regelen van de uitvaart en de zorgen voor mijn vader. Ik vind het een zware tijd en het valt me allemaal heel erg tegen. Er moet echt zoveel geregeld worden...
Ik zal blij zijn als de uitvaart achter de rug is. Ik zie het momenteel niet echt als een mooie afsluiting of afscheid; alleen als nog meer stress waar je niet op zit te wachten.
Als ik zelf sterf gaat het allemaal anders, dat weet ik nu wel.
Gecondoleerd en ontzettend veel sterktequote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Zondagavond laat is mijn moeder uiteindelijk overleden. Zit nu helemaal in het regelen van de uitvaart en de zorgen voor mijn vader. Ik vind het een zware tijd en het valt me allemaal heel erg tegen. Er moet echt zoveel geregeld worden...
Ik zal blij zijn als de uitvaart achter de rug is. Ik zie het momenteel niet echt als een mooie afsluiting of afscheid; alleen als nog meer stress waar je niet op zit te wachten.
Gecondoleerd…quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Dit soort situaties zijn inderdaad schrijnend voor achterblijvende partners, die vaak al een leven lang onafscheidelijk van elkaar zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
Nee, ik sta er ook niet alleen voor. We zijn met z'n 4-en, maar ik vind dit duidelijk het lastigst van ons allen. Maar als het goed is, is morgen al het regelwerk achter de rug. Maandag laat in de middag is de uitvaart en dan vliegt dinsdag mijn broer weer terug naar Bonaire en dan moeten we daarna goed naar mijn vader kijken. Hij wil niet alleen in het appartement blijven. Er is een andere afdeling met meer zorg en dan wil hij daar een studio. Hij heeft het idee dat hij daar minder eenzaam zal zijn, maar het is een afdeling met dementerenden. En hoewel hij nu wel echt cognitief hard achteruit gaat (hij is bijv. zijn tijdsbesef kwijt), is hij daar wellicht nog wel te goed voor. Hij gaat wel nog spreken op de uitvaart van mijn moeder.
Het is wel zielig hoor, met dat tijdsbesef. Zoals hij zelf zegt: ik kijk wel naar mijn horloge en ik zie de tijd staan, maar ik weet niet meer wat het betekent.
Ja, dat hebben we daar al in het huis besproken inderdaad. Hij heeft het zelf al aangekaart daar, maar toen is ook afgesproken dat we pas later verder gaan kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit soort situaties zijn inderdaad schrijnend voor achterblijvende partners, die vaak al een leven lang onafscheidelijk van elkaar zijn geweest.
Wel goed van/voor je vader dat hij gaat spreken tijdens de uitvaart.
En misschien daarna pas kijken wat er gedaan worden aan zijn huisvesting, dan is de nu ongetwijfeld aanwezige druk er misschien ook al een beetje van af…
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst, ook met al het regelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Gecondoleerd met je moeder, livelink. Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Gecondoleerd. Veel sterkte gewenst...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Gecondoleerd, heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Gecondoleerd met het verlies. Veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat, wanneer alles geregeld is, je straks toch kunt terugkijken op een passende, 'mooie' uitvaart. Sterkte.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Vooraf-track: kort na 18:55 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - A Timeless Two Hours
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:38 schreef Tjoent het volgende:
Misschien luister ik straks even mee. Ga zo eerst Paul Elstak kijken op de Defqon live stream.
Mwah, ik zal heel erg blij zijn als die uitvaart achter de rug is. Maar dat is pas maandagmiddag. Ik zie daar zo ontzettend tegenop.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkom![]()
Hoe is het ermee, livelink?
Snap ik. In dit soort weken word je geleefd, geen pretje.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwah, ik zal heel erg blij zijn als die uitvaart achter de rug is. Maar dat is pas maandagmiddag. Ik zie daar zo ontzettend tegenop.
Er zijn echt ontelbaar veel covers van dit nummer.quote:
Geheid, maar dit vind ik de fijnste die ik kenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn echt ontelbaar veel covers van dit nummer.
Je kan er wel een uurtje mee vullen denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn echt ontelbaar veel covers van dit nummer.
Wel een echte slipstreamhitje dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil nog steeds een keer de single-versie van dit nummer ergens vandaan plukken. Die klinkt behoorlijk anders dan deze versie, de albumversie. De ietwat vergeten vijfde single van hun debuutalbum Up:Right Said Fred - Love For All Seasons
Een beetje. Het heeft de sound van I'm Too Sexy, Don't Talk Just Kiss, etc. De single-versie nog meer.quote:
Ja, ik heb nu even een rustig weekendje.quote:
Oké, gelukkig. Even bijtanken...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu even een rustig weekendje.
Welkomquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:41 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Tussendoor bezig met verhuisdozen inpakken, dus reageer weinig
Move itquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:41 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Tussendoor bezig met verhuisdozen inpakken, dus reageer weinig
Dat is ook wel even fijn….quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu even een rustig weekendje.
Mooi nummer..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
En zo zijn we weer in 2025, al klinkt het alsof we in de 60s zijn gebleven. Geïnspireerd door Roy Orbison, dit nieuwe nummer. Sowieso altijd een goed plan, royeren...Tami Neilson - Foolish Heart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze stond nog onder control plak ofzo![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:52 schreef Tjoent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze stond nog onder control plak ofzo
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, maar zag dat jij weer flink tekeer bent gegaan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:55 schreef Tjoent het volgende:
Heb jij zojuist ook nog naar Elstak gekeken, Melting?
Ja, wat een stunt was dat weer. Ook die reclame van de Hema daarna over oranje vlekken in je koninklijke beddengoedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Op de NAVO-top werd hij deze week met alle egards ontvangen. Hij mocht zelfs op het paleis bij de koning blijven slapen. Geheid voelde Donald Trump zich deze week even........XTC - King For A Day
Ach ja, ik was allang blij dat de NAVO-top verder zonder incidenten is verlopen. Was blij dat het weer voorbij was.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Op de NAVO-top werd hij deze week met alle egards ontvangen. Hij mocht zelfs op het paleis bij de koning blijven slapen. Geheid voelde Donald Trump zich deze week even........XTC - King For A Day
De beste tijd voor Kerstmis.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat heb ik al een paar weken doorgeschoven, maar dat kan nu niet meer (of het moet meteen elf maanden)AJR - Christmas In June
Dat heb ik even niet meegekregen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:58 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, wat een stunt was dat weer. Ook die reclame van de Hema daarna over oranje vlekken in je koninklijke beddengoed
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar zag dat jij weer flink tekeer bent gegaan?
Ik was ooit in Brazilië tijdens kerst. Bloedheet daar, dik 35 graden. Liep er zo'n man als kerstman verkleed. Ik kreeg er acuut medelijden mee.quote:
Prachtig gemiddeldequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Nou... ik moest nog 5K stappen en die heb ik ruimschoots gehaald. Gemiddeld tempo 11'11''/km zie ik nudat brengt vast weer ongeluk.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Nou... ik moest nog 5K stappen en die heb ik ruimschoots gehaald. Gemiddeld tempo 11'11''/km zie ik nudat brengt vast weer ongeluk.
'Hva faen, er dette mobbing!?' Kwam hier van de Noorsequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Deze zangeres legt uit hoe Noren in elkaar steken:Sarah Løvald - Just A Norwegian
@:Fogel
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
'Hva faen, er dette mobbing!?' Kwam hier van de Noorse
Veel elementen kloppenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo, onbedoeld, een nieuw nummer meer draaien dan gepland. Het duurt maar kort en vooral @:Fogel moet even kritisch luisteren. Ik wil namelijk weten of het een beetje klopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |