Ik zie die lui er voor aan dat ze eerder al - toevallig - wat hebben gebroken, maar besloten hebben toch even te wachten met naar de dokter gaan.quote:
Zelf een gipsverbandje maken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie die lui er voor aan dat ze eerder al - toevallig - wat hebben gebroken, maar besloten hebben toch even te wachten met naar de dokter gaan.
Never waste a good crisis.
Conclusie: van een dieet van tofu en soja worden je botten zwak en broos.quote:
Zo zie je inderdaad maar weer wat het resultaat is van een gebrek aan dierlijke eiwitten.quote:
Uh huh.quote:
Zeker in afgesloten achterafsteegjes waar de journalisten niet voor publiciteit willen zorgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Genoeg andere plaatsen waar ze kunnen demonstreren.
Dan is blijkbaar de boodschap op dit moment niet interessant.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Zeker in afgesloten achterafsteegjes waar de journalisten niet voor publiciteit willen zorgen.
Het probleem is, dat demonstraties tegen het onrecht, in de doofpot moet, van de mensen die daar een riant inkomen door hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan is blijkbaar de boodschap op dit moment niet interessant.
Daar waar jij je klandizie ontvangt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Zeker in afgesloten achterafsteegjes waar de journalisten niet voor publiciteit willen zorgen.
Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Asha heeft toch een ziekte waardoor ze zo dik is?
Boehoehoeeeeeeequote:Op woensdag 25 juni 2025 23:44 schreef Kamelenteen het volgende:
Heerlijk om de reacties te lezen op Twitter nu twee van die links rakkers een gebroken arm hebben opgelopen
Dergelijke reacties heb ik niet gelezen. Nouja, een enkeling vond het niet kunnen en spreekt dr schande van mar het overgrote deel van de reacties vinden het helemaal mooiquote:
In je onderbuik dan want ER komt regelmatig in het nieuws als ze weer een snelweg geblokkeerd hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Het probleem is, dat demonstraties tegen het onrecht, in de doofpot moet, van de mensen die daar een riant inkomen door hebben.
Precies dat bedoel ik, het onrecht krijgt pas publiciteit als men de bevolking stoort met blokkades.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In je onderbuik dan want ER komt regelmatig in het nieuws als ze weer een snelweg geblokkeerd hebben.
Maar demonstraties kunnen gewoon plaatsvinden en gaan dus niet de doofpot in.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik, het onrecht krijgt pas publiciteit als men de bevolking stoort met blokkades.
Demonstraties die de bevolking niet storen, worden toch niet gezien?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar demonstraties kunnen gewoon plaatsvinden en gaan dus niet de doofpot in.
Ligt aan het onderwerp en opkomst.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:18 schreef torentje het volgende:
[..]
Demonstraties die de bevolking niet storen, worden toch niet gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |