Poeh, dat Volt is ook wel een radicale partij hoor, man man man. Bijna 40% van de kiezers die het hier ook mee eens is. Met hun 'we willen een Verenigde Staten van Europa'.quote:
Dat zijn dezelfde mensen die roepen: We willen een Europese Cloud.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poeh, dat Volt is ook wel een radicale partij hoor, man man man. Bijna 40% van de kiezers die het hier ook mee eens is. Met hun 'we willen een Verenigde Staten van Europa'.
Dan zou het toch zonde zijn geweest als de iron dome de vernietiging van Israël in de weg had gestaan, nietwaar?quote:Op zondag 22 juni 2025 00:32 schreef RotatoR het volgende:
Als we naar de GL/PvdA radicalen hadden geluisterd dan was de kans groot dat Iran binnenkort een kernbom heeft.
[ x ]
Dit weekend heeft wel bewezen dat wanneer je mensen laat praten dat je hun gedachten zo op de tafel krijgt gegooid.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De mensen die tegen de selectieve verontwaardiging zijn? Die vinden dat je na de tweede wereldoorlog niet meer onaardig tegen een jood mag zijn? Die het joodse geloof als een vorm van het christendom zien en dus mensen die het ook begrijpen? Die het dankzij twintig jaar Wilders wel gehad hebben met die asociale islamieten?
Kortom, iedereen die een reden heeft om partij te kiezen?
Leuk fantasieverhaaltje, doen we niets mee. Het enige dat je beschrijft is de binnenkant van je bovenkamer, er is hier niemand die zich erin herkent denk ik.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
Interessant om te zien hoeveel mensen vanuit hun luie stoel graag een oorlog aanmoedigen. "Want mijn club zijn de goeden!" Waarom? Omdat het hun club is, duh! Dus afmaken, die vijanden!
Als je een dood mens op straat tegenkomt kun je daar misschien een tijdje niet van slapen, zeker als je het idee hebt dat je wat had kunnen doen om het te voorkomen, maar aan de andere kant van de wereld maakt een miljoen doden en invaliden meer of minder natuurlijk geen ruk uit. Zolang je daar zelf maar niet in de gevarenzone zit.
Hup, mannen, hup! Slacht er nog wat meer af!Wij winnen!
![]()
En wat winnen we dan? Kinderen met minder dan vier ledematen? Die zijn na een oorlog inderdaad in de aanbieding.
Er is geen sprake van genocide. Mag jij vinden, is niet zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:23 schreef bianconeri het volgende:
Omdat Israël genocide pleegt.
Omdat Israël 4 landen aanvalt en zelfs een bezettingsmacht is.
Dus ja.... Het is walgelijk dat NL daar een rol in heeft.
Totaal onvergelijkbare situaties. Maar als dat je referentiekader is dan snap ik waar je uitspraken vandaan komen.quote:
Wellicht kunnen ze weer een PvdA oprichten, waarbij de A weer voor de arbeider staat. Misschien dat zij wel weer voornamelijk aandacht kunnen schenken aan de problemen binnen NL, voor laten we zeggen, de arbeider.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:14 schreef nixxx het volgende:
Die moeten maar weer netjes afsplitsen denk ik.
Waarom hebben ze het dan over bommen en granaten en niet over de verzorgingsstaat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-wapenembargo-israel
[..]
Goede zaak. Toch nog een klein beetje hoop voor deze partij.
De focus moet weer op de verzorgingsstaat, komen, niet op bommen en granaten.
Mijn stem gaat nog steeds niet naar ze, maar wellicht een klein lichtpuntje in de koers van de partij.
Je bent dus een nogal naïef persoon, dat kan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:02 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben ten minste altijd pro-vrede. Ongeacht wie, wat en waar.
Dat lijkt me een heel goed idee. Links weer voor de gewone mensen ipv de grachtengordel yuppenquote:Op zondag 22 juni 2025 12:21 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze weer een PvdA oprichten, waarbij de A weer voor de arbeider staat. Misschien dat zij wel weer voornamelijk aandacht kunnen schenken aan de problemen binnen NL, voor laten we zeggen, de arbeider.
Israël is sinds haar bestaan van alle kanten aangevallen door landen die Israël en de daar levende Joden wil vernietigen. Israël is niet uit op de vernietigingen van die landen, maar om het existentiële gevaar aldaar te neutraliseren, want na ruim 75 jaar zijn ze het zat om daarmee te dealen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Een iron dome is niet nodig als Israël niets heeft?
Daarnaast valt Israël ook andere landen aan, in totaal 4 zelfs.
Het probleem ligt dus echt bij Israël. Niet een iron dome.
Dat is geen verrassing.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Chadi het volgende:
Misschien dat ik nu eindelijk weer eens op die partij ga stemmen. Ik was van plan om op DENK te gaan stemmen maar nu twijfel ik wel.
Het is ook lastig om te bepalen welk van die twee partijen het meest antisemitisch is. We voelen je pijn...quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Chadi het volgende:
Misschien dat ik nu eindelijk weer eens op die partij ga stemmen. Ik was van plan om op DENK te gaan stemmen maar nu twijfel ik wel.
De radicale vleugel van GL heeft de macht binnen de partij overgenomen. Je zag het al een tijdje sluimeren, maar nu de fusie een feit is, gaat men volgas.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had kennelijk eerst een andere mening, een mening die zeer valide is.
Je zag haar tijdens debatten ook veranderen. Steeds bozer en schreeuwen, onderbreken. Piri is aan het radicaliseren en de partij radicaliseert mee zo bleek gisteren.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant zorgt het ervoor dat je minder snel anderen aanvalt als je weet dat je zelf kwetsbaar bent. Dus die doden hoeven niet te vallen als je naar vreedzame oplossingen zoekt maar zolang die prikkel er niet is, doe je dat niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niet gezegd dat ik SGP of CU ging stemmen.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook lastig om te bepalen welk van die twee partijen het meest antisemitisch is. We voelen je pijn...
Gut, huilen dat Israël eindelijk verantwoordelijkheid moet tonen en de gevolgen van haar daden moet ondergaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.geenstijl.nl/5184022/boink
Laat deze mensen zich toch lekker afsplitsen en een wat rationeler alternatief beginnen aub.
Eigenlijk precies wat Iran al jaren doet middels hun terreurpoxies.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aan de andere kant zorgt het ervoor dat je minder snel anderen aanvalt als je weet dat je zelf kwetsbaar bent. Dus die doden hoeven niet te vallen als je naar vreedzame oplossingen zoekt maar zolang die prikkel er niet is, doe je dat niet.
Niet dat het nog veel uitmaakt op welk van beide je stemt.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Chadi het volgende:
Zoals Hamas financieren? Iets wat Israël al minstens 20 jaar doet?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Eigenlijk precies wat Iran al jaren doet middels hun terreurpoxies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |