dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja alle alle, hoe soms mss niet echt toepasselijk. denk niet dat ze ooit door mij geopend zijn met een slechte bedoeling.
ik heb beeld nuquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Trek die onderbroek eens ver op in je bilnaad en zeg "Ik ben een man en nu gaan we het volgens mijn regels doen"! Bedoel dit weer niet negatief richting vrouwen, maar ga godverdomme eens een man worden. Je bent een paar jaar jonger dan ik maar gedraagd je als een kind! Grow tha fook up! Je kan dan maatje.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:25 schreef Shii het volgende:
Dan had je die gozer nog wat kunnen toestoppen he i.p.v. nu moeilijk doen hier op het forum.
kree is daar dus rijk genoeg voor.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:26 schreef Lovely het volgende:
Ik ga maar een serie,misschien heel misschien kom ik later nog ff weer
Wees lief voor elkaar![]()
Te makkelijk en waar moeten we dan wel 3 uur over pratenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:25 schreef Shii het volgende:
Dan had je die gozer nog wat kunnen toestoppen he i.p.v. nu moeilijk doen hier op het forum.
ik waardeer raad, nouja iig van sommigen die ik hier langer zie posten enzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
maar als je raad vraagt krijg je die en doet er niks/weinig mee.
daar ging het om
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Trek die onderbroek eens ver op in je bilnaad en zeg "Ik ben een man en nu gaan we het volgens mijn regels doen"! Bedoel dit weer niet negatief richting vrouwen, maar ga godverdomme eens een man worden. Je bent een paar jaar jonger dan ik maar gedraagd je als een kind! Grow tha fook up! Je kan dat maatje.
Gofferquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan zo'n filmpje van één of andere alpha male coach die online een gastje wat testosteron zat aan te praten.
"Take your shirt off and repeat after me: I WILL NOT SUCK DICKS ANYMORE!", en dat gastje deed het ook nog!
"Okay, I see we still have a lot of work to do here."
Die coach is geloof ik uiteindelijk wel de bak in gedraaid.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan zo'n filmpje van één of andere alpha male coach die online een gastje wat testosteron zat aan te praten.
"Take your shirt off and repeat after me: I WILL NOT SUCK DICKS ANYMORE!", en dat gastje deed het ook nog!
hoewel ik het grappig vind, je maakt wel hoop idee die er wss niet is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:29 schreef ToT het volgende:
wss mss wel ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
hoewel ik het grappig vind, je maakt wel hoop idee die er wss niet is.
Slimquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:25 schreef Shii het volgende:
Mannen peptalkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Trek die onderbroek eens ver op in je bilnaad en zeg "Ik ben een man en nu gaan we het volgens mijn regels doen"! Bedoel dit weer niet negatief richting vrouwen, maar ga godverdomme eens een man worden. Je bent een paar jaar jonger dan ik maar gedraagd je als een kind! Grow tha fook up! Je kan dat maatje.
ik ga het niet googlenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is nog wel op Youtube te vinden ergens, maar geen idee hoe ik het terug moet vinden.
Time will tellquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso, of het helpt is een 2e en of het iets toe voegt is een 3e.
Heb ff wat op Youtube gezocht zonder dat dick sucking enzo, maar ik kwam niet echt ver!quote:
Algoritme nu..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ff wat op Youtube gezocht zonder dat dick sucking enzo, maar ik kwam niet echt ver!
Volgens mij heeft 15 minutes of shame wel een filmpje over hem, maar da's me nu te veel moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |